Spotřebováno #2

Ahojda, dneska tu mám pro Vás další ze série spotřebováno, tentokrát to bude více žrádelní než beauty. Třeba tu z Vás někdo najde inspiraci i když tu v tou moc kosmetiky nebude. 

Je to ochutnávka toho co jsem během pár měsíců spotřebovala.


Kokosové chipsy slaný karamel a lyofilizované jahody je pro mě sázka na jistotu. Je to taková moje malá závislost.


Tyto kokosové chipsy od goodie nejsou špatné, ale slaný karamel je prostě láska ♥



Tyto oboje ořechy jsou moc dobré a mixit už dlouhé roky několikrát za rok podpořím svým nákupem.











Věci z aktinu, které jsem si naprosto zamilovala a některá už jsem objednávala tolikrát, že už to nepočítám. 


Tento kondicionér jsem objevila před pár lety v Německu, dnes už je dostupný i u nás a jelikož já miluju vůni kokosu ( mamka už tolik ne :D ) tohle byl pro mě jasná volba. Několikrát za rok si ho kupuji jelikož mi vyhovuje na moje husté vlasy a hezčí jsem je nikdy neměla.


Tento balzám na vlasy s vůní kokosu jsem dostala od ségry myslím k vánocům nebo k narozeninám. Příjemně voní a udělá hezké vlasy po umytí.


Tento čistící gel od Nivey používám opakovaně a střídám ho ještě s tím od Biodermy. Tenhle byl už asi můj třetí. Za mě rozhodně dělá to co má.


Za mě už jedině odličovací tampony ze 100% bavlny, jiné už ani nekupuji.


Tento olejový odličovač byl velice příjemný a stačí maličko a udělá velkou službu já ho měla 8 měsíců a dostala jsem ho od tety k Vánocům. Rozhodně za nějaký čas si ho koupím opět. Mě to odlíčilo úplně všechno.


Tento pleťový krém od Ziaji mám hrozně ráda. Kupuji si ho opakovaně.

Použili jste něco z mého beauty spotřebovanců ? 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

7 comments

  1. Líbí se mi, jak je to mix produktů v různých cenových kategoriích.

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba to doporučení kosmetiky hodně ocením, protože já se v tom nikdy příliš nevyznala, nebavilo mě zkoumat nové a nové značky a přemýšlet nad kvalitou - hlavně že to nejnutnější bylo. :D Ale když o sebe člověk trochu dba, žít se takhle věčně nedá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt že v tomhle jsme na tom stejně :) Že se mi nikdy nechtělo zkoumat nové a nové značky a hlavně každá z nás mám pleť jinou a ne všechno mi sedne, po dost věcech se osypu a tak moc nic nového jen tak nezkouším :)

      Vymazat
  3. Zatiaľ nemám ani s jedným produktom skúsenosť, ale tie ochutnávky ma zaujali.
    Budem veľmi rada k sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Super články, kľudne si môžeš pozrieť môj blog -


    http://lukasurbanic-travel.com/2021/09/vystup-na-rauhhorn-a-kempovanie-pod-alpami/

    OdpovědětVymazat