Moje oblíbené podcasty #2

Ahojda, dneska tu mám pro Vás po více jak roce další pokračování ze série moje oblíbené podcasty. V současné době jsou podcasty oblíbené u mladé generace a já osobně je mám ráda taky ráda je poslouchám hlavně při uklízení či dělání něčeho.

Od minulého dílu jsem zase našla nové, protože za poslední čas spoustu mých oblíbených lidí začalo dělat podcasty. 

Jako první je tu podcast Se ségrou


Holky sleduji už xlet na jejich blogu, poté když začali točit na Youtube, začala jsem je sledovat i tam. Proto když jsem zjistila, že i oni začali nahrávat podcast byla jsem ráda, dává to nám fanouškům jiný rozměr a pohled. Poslouchám každý jejich podcast a neskutečně mě každý jejich díl fakt baví. Právě pro mě jsou Lucka s Nikčou hodně velká inspirace. ♥

mé oblíbené epizody:
#2 O tom, jaké jsme a co o nás ještě nevíte
#8 O tom, jak šel čas s A Cup of Style
#24 Sdílíme tipy na oblíbené seriály
#26 Reflektujeme, jaké máme špatné vlastnosti a jak s nimi pracujeme
#27 O menstruaci. Otevřeně a jenom trochu rozpačitě.
#36 Testujeme, jak dobře se známe.
#37 Odpovídáme na otázky od Kovyho a Terez Salte z podcastu Linka


Dalším objeveným podcastem je Ženám.


Je to podcast dvou kamarádek Markét a Anet, které jsou ve spoustě věcech stejné, ale i přesto na některé mají zcela odlišný názor. Tento podcast mám ráda jelikož zde probírají jiná témata než všude jinde. Neposlouchám jejich každou epizodu, ale holky mají příjemný hlas a hlavně Markét sleduji už poměrně dlouho na jejím Youtube kanálu, ale i blogu.

mé oblíbené epizody:
Ženám - My a ženství
Ženám o všem - Čtení a tipy na knížky
Ženám o všem - Vztahy


Dalším oblíbeným podcastem je Sarkastický kafe.


Tenhle podcast Helči a Marianky naprosto zbožňuji. Poslouchám každou jejich epizodu co mají. Mám ráda jejich humor a vždy ať už mám dobrou náladu či špatnou tak jejich podcast mi ji zvedne a hlavně ve spoustě věcech o čem tam povídají znám z vlastní zkušenosti. 

mé oblíbené epizody:
#1 Single život
#3 Kluci a zobrazeno
#5 Friendzone
#18 Jak poznat, že se mu líbím
#20 Deset rozdílů v mužském a ženském myšlení
#23 Co nám vadí na klucích?
#27 My a kluci po karanténě/Tinder

Dalším podcastem je Černá a Bílá, který spatřil světlo světa teprve před pár týdny.


Upřímně tenhle podcast miluji. Jejich humor mám velice ráda. Samosebou to není úplně podcast pro každého, protože ne každý má rád takový styl humoru, ale jejich trapný momenty stojí za to, protože každá z nás holek takový zažila.

moje oblíbené epizody:
1. Operace Tinder
2. A kondomy máš?
3. První sex 

Dalším podcastem je Linka.


Tento podcast Terky Salte a Kovyho mám ráda, i když neposlouchám každou epizodu, ale vždycky mě každá baví. Líbí se mi jejich styl humoru. Mají jak epizody zábavné, ale také i ty, že se u nich člověk zamyslí. Oni dva se navzájem doplňují. Oba znám na internetu dlouho. Terku sleduji extrémně dlouho, stejně tak Kovyho. A právě Kovy je jeden z mála kluků, které sleduji ať už na sociálních sítích či Youtube, jelikož taky stejně jako já pochází z Východních Čech.

moje oblíbené epizody:
#2 - ,, A co ty vlastně děláš?"
#3 - Naše fuckupy
#4 - Škola ( života )
#8 - Na co se nás ještě nikdo nezeptal?
#10 - Hate, kritika a negativa
#12 - Šikana
#14 - Stardance
#24 - Inspirace nebo krádež
#43 - Otázky od séger z A cup of Style
#45 - O snech a snění
#49 - Proč a jak spát lépe



Posledním podcastem jsou Blízká setkání od Českého rozhlasu.


Poslouchám ho teprve pár týdnů, dříve jsem to sledovala na Youtube kanálu Českého rozhlasu Dvojka. Neposlouchám každou epizodu,ale spíš poslouchám ty epizody, kde jsou herci, zpěváci a lidi veřejně známý. Dozvíš se tam i zajímavosti z jejich soukromého života.

moje oblíbené epizody:
Lucie Zedníčková: Musím mít pocit, že mám možnost volby
Jan Přeučil: Když jsem byl v ČKD Stalingrad poznal jsem Karla Gotta
Veronika Freimanová: natáčí seriál o záměně dětí v porodnici. ,,Nedovedu si to představit přiznává"
Patricie Pagáčová: V Ulici jsem začínala, když mi bylo 16, odcházela jsem ve 30
Tereza Bebarová: Chystám se, že si hodím do kádě led
Michal Novotný: Nepatřím do téhle doby a jsem hňup
Tomáš Verner bude otcem. Chtěl bych být připravený, ale nevím na co
Daniel Písařovicová: Vtipkovat v přímém přenosu se mi vymstilo
Vendula Pizingerová: Líp teď Karlovi rozumím. A v manželství teď spoustu věcí neřeším
Sabina Laurinová: Postěžovat si? To nikoho nezajímá
Dokument Karel. Jsem ráda, že jsem mohla natočit film o lásce, přiznává Olga Špátová
Barbora Černošková varuje: Lidské tělo má své limity

Máte také nějaké oblíbené podcasty?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Podcasty moc nepočúvam ale sarkastické kafé mi najviac bavilo

    OdpovědětVymazat
  2. super.. já se teď do podcastu pustila před spaním.. takže jsem ráda, za každou inspiraci.

    Jablečné placičky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já většinou je také poslouchám před spaním nebo když uklízím, je to dobrá forma relaxace :)

      Vymazat