OREO CHEESECAKE

Ahojda, tak dneska tu mám po hodně dlouhé době recept tentokrát je to na u nás doma všemi oblíbený cheesecake s oreem.




Tento recept jsem našla na pinterestu jednou. Poprvé jsem ho dělala podle jiného receptu ale tenhle mi přijde v podstatě dost podobný.




budeme potřebovat:
140 g oreo sušenek, 45 g másla, 1 mascarpone, 1 tučný tvaroh, 2 smetany ke šlehaní 33%, 1 smetafix, 60 g krupicového cukru, 1 lžička vanilkového extraktu, 140 g oreo sušenek do krému, 8 oreo sušenek na posypání mezi krém, 1 orion čokoláda na vaření

12 sušenek ( 140 g ) si rozmixujeme najemno. Přidáme vychladlé rozpuštěné máslo, dobře promícháme a přitlačíme na dno formy. Dáme do lednice. V misce vyšleháme tvaroh a mascarpone, cukr a vanilkový extrakt. Šleháme 4 minuty na nejvyšší stupeň. Přidáme smetanu a smetafix a šleháme další 4 minuty. Do krému přidáme 12 rozdrcených sušenek a jemně rozmícháme. Polovinu krému dáme na korpus a přidáme 8 rozdrcených sušenek a dáme zbytek krému. Dáme do lednice. Do misky nalámeme čokoládu a zalijeme 100 g rozehřáté čokolády a necháme 2 minuty odlehnout. Rozmícháme a dáme na dort. Dort necháme přes noc v lednici a další den dáme zbytek oreo sušenek.

Komu chutná oreo sušenky bude nadšený to mu zaručuji. Je to příjemně sladký.




Ochutnal byste někdo tento zákusek?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

14 comments

  1. Jak já cheesecaky miluju! Tohle rozhodně zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, rozhodně zkus a dej vědět jak se povedl :)

      Vymazat
  2. Jestli bych ochutnala? Sežrala bych jej na posezení :D I když bych pak se psem běhala kolem bloku nejméně tři hodiny :D Vypadá hříšně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozně hříšný, u nás doma se s ní ani ne za den. Už jsem tuhle musela dát cedulku do lednice nebrat, moje! :D

      Vymazat
    2. To se ani nedivím! Já bych tam snad i radši dala cedulku "Krakonošovo"!

      Vymazat
  3. Já jsem úplně závislá na Oreo, takže tohle je recept doslova pro mě! Vypadá opravdu chutně, hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě co jsme závislý na Oreo a myslím, že nás je víc. Určitě ho zkus.

      Vymazat
  4. Já věřím, že bych tento zákusek milovala ♥ Budu ho muset vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jo a je moc výborný ♥ Určitě ho zkus a dej vědět jak se povedl :)

      Vymazat