Podzimní procházky

Krásné sobotní odpoledne! Jelikož teď jsem do konce měsíce doma rozhodla jsem se, že nafotím pár podzimních fotek a udělám z toho jeden veliký článek. Jelikož mám odpoledne vycházky rozhodla jsem se že půjdu nafotit nějaké fotečky do lesa k Labi, jelikož tam ať už na jaře, v létě či na podzim chodím hrozně ráda, jelikož tam se nejlépe přemýšlí. Občas tam člověk nepotká ani živou duši. Upřímně miluji tyhle podzimní zbarvené lesy nebo i takové zbarvené listí. Přidala jsem i pár fotek kdy u nás byl ségřin chlapeček.



























Máte taky rádi tyhle podzimní procházky?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Krásné fotky :) Podzimně zbarvenou přírodu miluju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že se moje fotky líbí :) Já takhle na podzim ráda si chodím vyčistit hlavu.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, podzimní příroda je nádherná :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že se moje fotky líbí :) Já takhle na podzim ráda si chodím vyčistit hlavu.

      Vymazat
  3. Ta 12. fotka je přenádherná. Dýchá z ní na mě klid, ale trošičku i tajemno. Tam se musí nádherně přemýšlet. Příroda je fakt nádherná.

    JAK SI UCHOVAT PSYCHICKÝ ZDRAVÍ V TÝHLE BLÁZNIVÝ DOBĚ | TIPY | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuji, že se fotky líbí. Chodím tam dost často načerpat trochu té přírody, když nemám zrovna svůj den :)

      Vymazat