Pomerančové kuře

Ahojda, dneska tu mám opět recept a to na recept znovu od Evičky. Tenhle recept už jsem chtěla tolikrát vyzkoušet a tak poprvé jsem ho zkoušela až teď. Doufám, že si na něm pochutnáte stejně jako já.







na 2 porce budeme potřebovat:
2 kuřecí prsa, 1 vejce, šťáva z 1,5 pomeranče + 1 lžíce nastrouhané pomerančové kůry, slunečnicový olej na smažení, 1 lžíce sezamového oleje, 6 - 8 lžic sojové omáčky Tamari, 2 lžíce hladké mouky, 2 lžíce škrobové moučky, 1 lžička najemno nakrájeného zázvoru, 1 nadrobno nakrájený česnek, 1 najemno nakrájená chilli paprička, 2 - 3 lžíce třtinového cukru, 100 ml vody, sůl, čerstvě mletý pepř, rýže basmati, na ozdobení 2 plátky pomeranče

Rýži uvaříme podle návodu na obalu. Maso nakrájíme na kostičky, osolíme, opepříme, obalíme v mouce a škrobu ( 1 lžíci škrobu ponecháme na zahuštění omáčky ). Přidáme vejce, sezamový olej a promícháme. Maso osmažíme zprudka na rozpáleném oleji z obou stran dozlatova. Spojené maso oddělujeme. Opečené kousky přesuneme na papírový ubrousek, aby se osušily od přebytečného oleje. Očistíme a nasekáme zázvor, česnek, chilli papričku a vymačkáme šťávu z pomerančů. Na další pánvi rozehřejeme olej, přidáme zázvor, česnek, kůru z pomeranče a chilli papričku. Krátce smažíme, asi 1 minutu, aby se česnek nepřipálil. Přidáme vymačkanou šťávu z pomerančů i s dužinou, vodu promíchanou se zbytkem škrobové moučky a promícháme. Přidáme sojovou omáčku a třtinový cukr. Vaříme do zhoustnutí, potom přihodíme maso a promícháme, aby se jednotlivé kousky v omáčce obalily. Podáváme s rýží a plátkem pomeranče.




Přeji dobrou chuť!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. To vypadá lákavě :) Taky bych to mohla zkusit uvařit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus já už ho doma vařila 2x a všichni jsme si na něm pochutnali :)

      Vymazat
  2. Kuře na tenhle způsob chci už strašně dlouho vyzkoušet, díky že jsi mi to připomněla :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, já ho chtěla už dlouho vyzkoušet a všechno to předčilo moje očekávání. :)

      Vymazat
  3. O takomto recepte počujem prvýkrát, ale vyzerá že to bude moc dobré!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat