Sherlock v nesnázích

 


Divadlo - Východočeské divadlo Pardubice

Tvůrci:
Překlad: Pavel Dominik
Úprava a režie: Janka Rašánek Schmiedtová
Scéna a kostýmy: David Janošek
Hudba: Mario Buzzi
Pohybová spolupráce: Lukáš Kratochvíl
Dramaturgie: Jana Pithartová

Osoby a obsazení:
Wiliam Gillette ... Jan Musil
Martha Gillettová ... Jindra Janoušková
Felix Geisel ... Radek Žák
Madge Geiselová ... Romana Chvalová
Simon Bright ... Ladislav Špiner
Aggie Wheelerová ... Eliška Lásková
inspektorka Goringová ... Ludmila Mecerodová
Daria Chaseová ... Veronika Malá

Proslulý americký herec William Gillette, legendární představitel divadelního Sherlocka Holmese, pořádá ve svém novém sídle na Štědrý den večírek s kolegy. Prostřednicím seance na něm chce zjistit, kdo po něm při posledním představení vystřelil a kdo zavraždil vrátného v divadle. Jeho důmyslná venkovská usedlost je plná nevídaných technických vynálezů, které mu pátrání usnadňují někdy více a někdy méně. Například tajný přístěnek u pokoje snadno ukryje nečekaně objevenou mrtvolu, ale odhalí ji zrovna, když přijde policie. Skvěle napsaná komedie hýří situačními vtipy, a přitom nepřestává být napínavá překvapivým odhalením a novým zápletkám. ( staženo ze stránek VČD )

Moje hodnocení:
Toto představení na které jsem byla spolu s rodiči 3.10 se mělo jak vidíte z obrázku se mělo hrát původně 15.3., ale díky jarní koronavirové krizi se v náhradním termínu odehrálo až teď na podzim. Pro mě osobně je vždycky návštěva divadla ať už toho v Pardubicích či jiného dobré odreagování. Bylo velice zajímavá komedie s detektivní zápletkou po přečtení toho o čem by to mělo být jsem byla zvědavá na to jak to zvládnout jaké to bude. Hned na začátku představení mě dostala zazpívaná znělka pro vypnutí mobilních telefonů v podání Verči Malé. Když přejdu k samotnému ději bylo to zajímavě zpracování. Líbilo se mi to. Líbili se mi překvapivé odhalení, které nečekaně nabírají nový spád a divákovi tak dochází spoustu věcí. Byli tam situace při kterých se divák zasměje a tak mi to pozvedlo tu mojí zkaženou náladu. Líbil se mi herecký výkon všech herců. Rozhodně tohle představení můžu doporučit jako asi každé představení z Východočeského divadla. 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Do divadla také chodím moc ráda, chtěla jsem nějaké navštívit konečně i tady v Brně, ale korona mi to opět překazila.. Nicméně jsem ráda, že jste náhradní představení ještě stihli :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já před x lety byla v Brně v divadle. Jo to u nás doma jsme taky rádi jsem alespoň nějaké náhradní představení stihly. Ráda také chodím do divadla, jelikož tam vždycky vypnu dost.

      Vymazat