ČTENÁŘSKÁ VÝZVA: TEREZA SALTE - KARAMELOVÁ DŽUNGLE


Karamelová džungle je další knížka od Terezy Salte nebo-li spíše známé blogerky TerezainOslo a nebo momentálně i známé podcasterky z podcastu Linka, který má z Kovym, ale také ze svého podcastu V oblacích.

Když Terka zveřejnila, že bude vydávat novou knížku, věděla jsem, že si ji určitě musím pořídit, jelikož Šlehačková oblaka se mi moc líbila ( recenze zde ). Vždy se mi líbí a líbil její styl psaní ať už na jejím blogu nebo ať už v její první knížce nebo i v téhle. Myslím si, že naopak oproti její první knížce je tady ta mnohem opravdovější, ale také i surovější. V některých jejích kapitolách jsem viděla sama sebe a připomněla jsem si i některé špatné vzpomínky z mého života o kterých ví jen málo přátel z mého života. 

Myslím, že tuhle knížku můžu doporučit všem těm, kteří si myslí, že ne vše co se prezentuje na sociálních sítích musí být reálné a že i influceři jsou jenom lidi a zažívání problémy jako normální lidi. Pro mě je právě Terka neuvěřitelnou inspirací toho co se svým manželem Johnym dokázali a pro všechny nakopnutím toho, že i přes všechny překážky, které se stali splnili si sen. Myslím, že spoustu lidí si díky přečtení téhle knížky uvědomí některé věci na které často všichni zapomínáme. Tím, že si máme vážit svých blízkých dokud je máme, jelikož nikdy člověk neví, kdy o ně může přijít.  

Tahle knížka je ohromně čtivá, možná ještě více jak první knížka. Já sem ji měla přečtenou skoro za 3 dny a to jsem četla vždy hodinku před spaním. 

Četl jste ji už nebo se na ni teprve chystáte? Jaký na ni máte na ni názor Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Věřím, že knížka bude určitě super! Tohle téma je hodně aktuální a je fajn, že o tom někdo píše. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně jsem o ní slyšela a vážně uvažuji nad tím, že si ji budu přát pod stromeček :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hned jak jsem věděla, že bude Terka vydávat další knížku, věděla jsem že si ji koupím, protože i její první knížku jsem četla a hrozně se mi líbila.

      Vymazat
  3. Mně by na jednu stranu Terka lákala, ale na druhou stranu, když se už se dokopu číst knihu, tak volím něco s historickým podtextem :) teď čtu jednu mimo mé témata a čtu ji hooodně pomalu...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má rád něco jiného, upřímně pro mě je Terka hodně velkou inspirací :)

      Vymazat