Domácí nanuky

Ahojda, tentokrát tu mám pro Vás recept na domácí nanuky. Ačkoliv už léto je nenávratně pryč, stejně se u nás doma domácí nanuky dělají i přes podzim či zimu. Protože na nanuk je občas chuť. Na tenhle recept jsem přišla díky holkách z A CUP OF STYLE







budeme potřebovat:
formičky na nanuky, 1 měkký tvaroh, 1 ochucený jogurt dle chuti, 1 lžička medu, pár jahod, 1 banán

Vše dáme do mixéru a pořádně rozmixujeme. Naplníme formičky a necháme přes noc v mrazáku.

A jaké domácí nanuky máte nejraději Vy?

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

6 comments

  1. Já podobné už dělala, ale jen s jogurtem. Jsou moc dobré.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já domácí nanuky nedělám, celkově na nanuky moc nejsem, když už, tak si dám radši nějakou kopečkovou zmrzlinu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je letos dělala poprvé, někdy zkusím něco nového :) Já když si nedám kopečkovou zmrzlina miluji zmrzliny od Haagen-Dazs ♥

      Vymazat
  3. Hey dear!
    I loved your post and already followed your blog! I want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat