Spotřebováno #3

Ahojda, opět tu máme článek ze série spotřebováno. Upřímně jsem ráda, že teď tak nějak zvládám pravidelně i přesto, že jsem dost často v práci i v sobotu. U mě je spotřebováno trochu jiné než u jiných blogerek. Dávám jsem jak kosmetiku, ale i jiné věci.


Tentokrát tu mám i věci z řad, které používám už roky nebo jsem je vyzkoušela poprvé a naprosto jsem si je zamilovala. Konečně asi po půl roce jsem spotřebovala pěnu na holení od Baley s vůní grapefruit. Velice příjemná vůní a hlavně co jsem ocenila nejvíce, že je na citlivou pokožku což já mám na nohou po holení obvzlášť.


Tenhle šampon od Elseve pro dlouhé vlasy jsem objevila před nedávnem. Zaujal mě jelikož většinou šampony střídám s těmi od Lush. Protože ať už po tomhle nebo po šampukách od Lush jsem nikdy neměla hezčí vlasy jako mám teď. Vůně je velice příjemná ( neumím je popisovat :D ). Tento šampon má v sobě rostlinný keratin, vitamíny a ricinový olej. 


Jedna z věcí kterou jsem už chtěla vyzkoušet je tento gel od Biodermy. Jelikož Bioderma mi dost pomohla na suché lokty nebo na pupínky v oblasti ramenou. Nevěřila jsem už, že se toho vlastně někdy zbavím stejně tak jako suchých míst které se mi stěhovali různě po těle. Od té doby nepoužívám jiný než sprchový gel od Biodermy a proto jsem doufala, že se mi alespoň trochu zlepší stav mé pleti po tomhle gelu. Je fakt že se mi pleť zlepšila, že jsem ji neměla tak vysušenou jako ji mám normálně a vydrží extrémně dlouho i když si člověk tím čistí každý den. Rozhodně si koupím to větší balení příště.

Tenhle gel na zafixování obočí používám už roky a na to kolik stojí udělá svoji službu a proto jsem nikdy žádný jiný nehledala jelikož tenhle mě vyhovuje.


Vzorečky šamponu i kondicionéru od Nivey byli vážně fajn a uvažuji, že si pořídím i velké balení, protože mě to vážně zaujalo a chtěla bych to vyzkoušet ve větším balení co to udělá s mými vlasy. 


Tuhle masku od Avonu z vůní růží už mám doma docela dlouho a před časem jsem si udělala takový ten beauty večer a pleť po ní byla jak dětská prdelka. Možná byla měla ať už beuaty večery dělat častěji minimálně jednou za týden. Tato maska mě překvapila svoji vůni, jelikož nemusím zrovna v ničem vůně růží, tak tohle bylo strašně příjemné.



Kaše od Semixe u nás v rodině docela frčí, především u mě a mamky. Já poprvé ochutnala tuhle s kokosem, jelikož kokos naprosto zbožňuji. Většinou si tyhle kaše dělám k snídani když mám odpolední v práci. Naprostá dobrota.♥ Tyhle kaše mám taky ráda z důvodu že nejsou tak strašně sladké jako některé co prodávají v supermarketech.


Další co jsem spotřebovala jsou tampony na odličování, které v poslední době používám jen ze 100% bavlny. Nejraději mám ty z Lidlu, ale jelikož v našem městě Lidl nemáme, měla jsem pro tentokrát tyhle z Billy. Byli fajn. 


Další kaše od Semixu, tentokrát rýžová s ovocem. Stejně jako každá od nich byla vynikající, ne moc sladká. Rozhodně doporučuji ♥




Také jsem udělala nemalou objednávku z Aktinu. Proteinové sušenky od Aktinu jsem vyzkoušela skoro všechny už, ale skořicová rolka za mě jednoznačně vede. Je to můj musthave.

Stejně tak zbožňuji tuhle passion bar od Markét Gajdošové. Brownies normálně mám moc ráda a takhle v sušence z malinami mě to chutná ještě více.

Nově jsem zkusila tuhle sušenku ONE a musím přiznat, že jsem si ji vzala hlavně kvůli obrázku na tyčince jelikož to vypadá jak oreo, který naprosto zbožňuji a je to taková moje závislost. Tahle tyčinka předčila všechno co jsem očekávala je vážně úplně skvělá.




A další sušenky jsou pryč. Tu od Aktinu z příchutí kokosu prostě miluji, protože kokos je moje závislost prostě. Tu proteinovou tyčinku od Barebells jsem měla poprvé a určitě ne naposled je strašně moc dobrá a pro někoho kdo miluje kokos je to prostě jako nebe a dudy :D. Poslední tyčinkou je tahle od Emca, která byla moc výborná. 



Ochutnala jsem další tyčinku od Emca, protentokrát to byli ořechy s kanadskými brusinkami a byla naprosto výborná. Ačkoliv moc brusinky nemusím tady v tom mi to strašně chutnalo. Další co jsem ochutnala byli tyhle vzorečky másel white brownies od mamadomishy. Bože a asi jsem našla novou závislost chutná to jak vnitřek kinder buena  a je to strašně moc dobré.







Ochutnala jsem další sušenku, kterou jsem si objednala z Aktinu a tentokrát od Superproteinu o které jsem slyšela už mnohokrát jak moc skvělá je a musím potvrdit to, že tahle s kokosem a jahodou je naprosto boží. Není tak moc sladká což mám u tyčinek ve kterých je i protein ráda a hlavně není tak moc tvrdá, jak většinou proteinové sušenky bývají.

Další co jsem dopotřebovala je tenhle kondicionér od Inecta, u kterého už mám několikáté balení a naprosto mi vyhovuje jelikož má 90% z jeho složení jsou přírodní složky. Pro někoho kdo miluje kokos a vůní kokosu je tohle prostě sen.

Další dopotřebovaný produkt je tenhle sprej, který používám po umytí vlasů abych to svoje háru vůbec druhý den rozčesala. Krásně voní a můžu ho za sebe doporučit jelikož už mám několikáté balení.

Další co můžu doporučit a mám už třetí balení je tento tuhý šampon z Lushe. Naučila jsem na to svoji starší ségru ale i její kamarádku a obě si to nemůžou vynachválit jak vydrž tak ale i jeho vůni.

A teď další sušenku, kterou zbožňuji z dob základní školy a kterou prodávají ještě teď. Příchuť čokoláda je prostě nejlepší ve všem a můžu to taky doporučit.




Tyhle dva produkty z kosmetiky mám hodně ráda jelikož už mám několikáté balení. Tento oční krém od Ziaji mi dost pomohli v jednu chvíli stejně tak i tento sprchový gel od Biodermy, který mě zbavil věrážky na rukách kterou jsem x let trpěla a nevěděla jsem vlastně z čeho to mám. 






Vlastně všechny věci kromě těch oříšků z Tesca jsem měla v brandnooz boxu, který mě nedávno přišel. Manner sušenky mám ráda už řadu let a tak tyhle mě potěšili moc. Energetické sušenky od Bigshocku byla zajímavé a chutnali mi byli to takzvaně vylepšené sójové suky, které miluji už z dob dětských let. Tyhle Mentos Pure Fresh mám hrozně ráda, přišli mi ve třech příchutích a rozhodně stojí za vyzkoušení. Tyhle oříšky z Tesca mám hrozně ráda, protože to nejsou jako klasické obalované oříšky v paprice, ale chutnají jinak prostě. 


Další co tu máme jsou tyhle balzámy od Loreal Elseve. Příjemně voní oba ať už ten oranžový, který je na dlouhé a poškozené vlasy a který na mě všude vyskakoval na sociálních sítích a tak jsem podlehla taky. Jelikož mám dlouhé vlasy a špatně se i občas rozčesávají pořád hledám něco co mi s tím pomohlo. Tohle rozhodně v kombinaci s mým šampukem od Lush stálo za to a lepší a hezčí vlasy jsem nikdy neměla. Ten fialový jsme měli doma já už nevím jak dlouho a používala ho především mamka jelikož já objem dodávat fakt nepotřebuji a použila jsem ho jednou a víc už nikdy jelikož moje vlasy vypadali naprosto strašně. Mamka si ho ale nemohla vynachválit. 



Jelikož jsem veliký palič svíček, ví co mi má kamarádka dát k svátku a ani ne do 14 dní jsem ji vyhořela. Voní prostě jak podzim a pomeranče dohromady a to je pro mě nejlepší vůně ever :D 


Masky od Baley mám všeobecně ráda. Tuhle pro extrémně poškozené a lámající se vlasy jsem měla poprvé a určitě ne naposledy. Příjemně voní a je s arganovým olejem a svoji práci na to kolik stojí dělá obstojně. Vlasy jsem po ní měla krásně hebké na dotyk. Hlavně je také bez silikonů a většinou takové věci na vlasy v poslední době vyhledávám nejvíce. 


Tento hloubkově čistící gel od Nivey už mám poněkolikáté. Příjemně voní a jeho konzistence mi vyhovuje, rozhodně ho za sebe můžu jen a jen doporučit. 


A můžeme udělat 3x hurá. Po x měsících jsem konečně sdělala i tento 3v1 aktivní uhlí proti černým tečkách. Nebyl špatný, ale na mě je to moc velké balení a hlavně ta černá barva dělá šílený nepořádek v koupelně. Jinak rozhodně je to první gel proti černým tečkám, který u mě dělal svoji práci a neosypala jsem se po něm jako po těch předešlých.


Také i něco málo z dekorativní kosmetiky. Tento lak na nehty jsem měla doma půl roku a jeho výdrž byla fajn na to, že pracuji ve fabrice, kde se vyrábí centrální zámky do aut. Ačkoliv nemám moc dlouhé nehty, spíše tak normální i na nich vydržel dost což jsem koukala. Další balení tohohle gelu na obočí je pryč. Používám ho roky a naprosto mi vyhovuje jelikož dělá co má a přitom nestojí vůbec hodně. 


Tento sprej pro narovnání vlasů od Avonu byl velmi fajn. Používala jsem ho hlavně když jsem si žehlila vlasy, což s mým použitím znamená že mi vydržel xměsíců, jelikož já si moc nežehlím vlasy. Rozhodně můžu doporučit. 


Chtěla jsem vyzkoušet i nějaký šampon od Avonu, jelikož kdysi jsem buďto od nich nebo od Oriflame měla a byl naprosto super. Na tomhle mi vyhovovalo hlavně tohle velké balení a také to, že stačilo trocha a udělalo to ohromné množství pěny. Také moc pěkně voní. Rozhodně mi vyhovoval více než jiné šampony z drogerie. Nesvědili mě po něm ihned první den po umytí vlasy což po některých šamponech prostě mám. Rozhodně za mě ho můžu doporučit všemi deseti.


Tuhle granolu jsem si totálně zamilovala, když jsem si ji před pár měsíci objednávala nevěděla jak moc mi bude chutnat. A to jak samotná tak i s jogurtem. Rozhodně za mě můžu jen doportučit.

A máte rádi něco z mých spotřebovanců?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments