1. adventní týden ( 29. 11 - 5. 12 )

Ahoj, tak a je to tu první adventní týden je za námi. Letos jsem se pustila do článku, který jsem nikdy nepsala a to celotýdenní článek. Jelikož jsem chtěla psát něco zase trochu jiného než blogmas, který jsem viděla u pár blogerek z loňského roku napadlo mě toho, protože to bude zase trochu z našich předvánočních příprav a jak si toto období užíváme u nás doma.


Letos to stejně bude vzhledem k aktuální situaci trochu jiné Vánoce než loňské. Je fakt že já poslední asi 2 - 3 roky si období před Vánoci si užívám, jelikož mám malé synovce a prostě s nimi je ten čas předvánoční o trochu jinačí než roky předtím. Je fakt, že občas vzpomínáme se sestrou na ty časy, kdy jsme žádné dárky neřešily, byli to v období kdy jsme věřili na Ježíška a psali jsme mu každý rok dopis. Ještě doteď si pamatuji jak jsem přestala já na něho věřit. 

Já třeba letos extrémně moc žádné přání moc nemám, je to i tím, že slavím v lednu narozeniny a tak si většinou k Vánocům moc věcí nechci většinou maličkosti.

A jak jste na tom s přáními Vy? 


Jak roky plynou člověk si říká jaké v té době pro nás byli nutnosti jako mít psa Nováka byl nejlepší dárek ever :D. Náš adventní je každoročně většinou kupovaný. Ale letos jsme to doma pojali trochu po svém.

A co Vy kupujete si ho nebo si vyrábíte vlastní?






Ačkoliv letos jsem se na Vánoce začala těšit až když mi domů přišel můj první kosmetický adventní kalendář. Toto v něm bylo za prvních 5 dní. Ty čokoládové mám ráda taky, ale trochu mě za ty roky přešli a je třeba vyzkoušet také něco jiného nebo ne? 

Máte taky letos nějaký ?




Kromě koukání na vánoční filmy nebo pohádky, už pomalu jsem začala dělat vánoční výzdobu v pokoji. Většinou výzdobu u sebe v pokoji dělám už v prvním adventním týdnu, ale naopak po době výzdobu děláme až 24. prosince, kdy strojíme i stromeček. Většinou si lehce nabudím vánoční atmosféru vánočními vosky či svíčkami s vánočními vůněmi. Většinou nejvíce si zdobím čelo postele a noční stolek, jelikož tam asi trávím nejvíce času. 

Další mojí ozdobenou částí je náš starý jídelní stůl, který teď má svoje místo u mě v pokoji a kde stojí také můj malý vánoční stromek. 

A jakou výzdobu máte u Vás Vy? Ladíte je také do nějakých barev?


Také jsem začala znovu koukat na ty klasické vánoční ať už filmy nebo pohádky. U mě každý rok ať už v období před Vánocemi nebo v období vánočních svátků jede Grinch ( na kterým jsem v dětství byla i v kině ), Pelíšky, Sám doma, Láska nebeská. Mám, ale i spoustu dalších bylo by to na dlouho je tu všechny vyjmenovat. Rozhodně budu ráda za nějaké doporučení na dobré vánoční filmy ať mám i na co koukat. 



Také jsem v období prvního adventní týdne vařila, jelikož teď každých minimálně 14 dní vařím já. Pro tentokrát jsem si vybrala tenhle recept, který už mám napsaný hodně dlouho.



Rozhodně se s Vámi podělím i o to co mi přinesl Mikuláš. To, že mi bude v lednu 30 tak u nás v rodině neznamená, že k nám nechodí Mikuláš. Upřímně si myslím, že pořád to má své místo, ale myslím že někteří lidé toho zneužívají. Už to prostě není taková tradice, jako tu co jsem zažila já když jsem byla dítě. 


A jaký jste měli 1. adventní týden Vy?
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Tak to vypadá, že si měla moc pěkný první adventní týden, dýchá mi z něho vánoční atmosféra :) Já si ten svůj týden také snažila užít, ale přijde mi, že šíleně rychle utekl a já vůbec nic nestihla ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, na to, že chodím celý týden do práce a nestíhám vůbec nic skoro tak přes víkend hlavně v pátek a sobotu jsem toho stihla až moc :)

      Vymazat
  2. Tento rok mám adventný kalendár yves rocher

    OdpovědětVymazat