Makové řezy s jablky

Ahoj, dneska tu mám pro Vás něco trochu sladkého, ale i zdravého. Tento recept jsem našla v jednom videu od jedné české youtuberky a dost mě zaujal a tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet.



300 g nastrouhaných jablek, 2 lžičky kypřícího prášku, špetka soli, 2 lžíce medu, 200 g mletého máku, 1 lžička vanilkového extraktu, 4 vejce, 250 g polotučného tvarohu

Troubu předehřejeme na 170°C. U všech 4 vajec oddělíme žloutky od bílků. Žloutky dáme do mísy, přimícháme k ním mák, tvaroh, nastrouhaná jablka, med, prášek do pečiva, vanilkový extrakt a špetku soli. Z bílků si následně vyšleháme tuhý sníh a opatrně ho vmícháme do směsi v míse. Plech vyložíme pečícím papírem a přemístíme tam připravené těsto. Pečeme v předehřáté troubě na 170°C 60 minut. 

Ochutnali byste to?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. to vypadá dobře! recept si ukládám, táta miluje mák a tohle by mu mohlo chutnat ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to super, škoda že kojím teraz lebo by som si hneď urobila :)

    3 DAY CHALLEGE: NUDE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, rozhodně příště vím třeba, že to víc přisladit, jelikož tátovi se to zdálo málo sladké :)

      Vymazat
  3. Já tedy makové řezy moc ráda nemám, ale s jablky bych ho možná i jedla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mák naprosto zbožňuji už od dětství, takže pro mě tohle byla jasná volba ♥

      Vymazat
  4. Miuju koláče s jablky! Jen nevím, jestli by mi tam nevadil ten mák :D ale vyzkoušet se má všecho, že? :)

    OdpovědětVymazat