Filmy a seriály #6

Ahojda, dneska tu mám opět pro Vás článek do série tipů na filmy a seriály, které jsem v poslední době viděla. Jelikož teďkon na seriály a filmy přes týden nekoukám většinou víkendech nebo při dnech kdy mám volno.

Jako první jsem o prodlouženém víkendu začala koukat na film Enola Holmesová, který na mě vykoukl na netflixu. Je to příběh mladé dívky, která pátrá po nezvěstné matce a dokáže přechytračit i svého slavného staršího bratra Sherlocka.


Vůbec jsem nečekala co od tohohle filmu čekat. Sherlocka Holmese mám ráda a proto jsem byla zvědavá na tohle. Líbilo se mi to bylo to fajn i díky hlavní hrdince Enolí, kterou hraje Millie, která je známá především ze seriálu Stranger Things. Líbilo se mi i to, že po celou dobu filmu je to zábavné, dost výpravně a kostýmově je vidět co se v 19. století nosilo nebo jaký Londýn tehdy byl. 


Další co jsem na Netflixu shlédla byl seriál Julie and the Phantoms, který je o příběhu dospívající dívky Julie, která v sobě objevuje lásku k hudbě a životu a pomáhá fantomům - třem klučičím duchům, vybudovat kapelu, kterou nestačili rozjet za života.


Jelikož miluji seriály, kde se zpívá. Tento seriál mě svoji ukázkou hned zaujal. Některé díly mě úplně rozbrečeli, protože jsem si vzpomněla na někoho, kdo už tu není a hrozně mi chybí nejen jako člověk, ale i jako nejlepší kamarád. Ale už od prvního dílu si mě tento seriál získal. Od prvního dílu jsem byla napjatá jak kočka na střeše :D jak to skončí vlastně. Probudilo to ve mně staré rány z minulosti, který čas od času bolí a už se nevrátí tak jak byli. Kdo zažil smrt někoho milovaného pochopí mě. Finále bylo skvělé. Rozhodně doporučuji všemi deseti. 

Další film na který jsem se koukala film Pohromadě, který jsem shlédla také na Netflixu jelikož nikde jinde moc na filmy a seriály vlastně nekoukám. Zaujal mě svoji ukázkou a tak jsem chtěla vědět co to bude. Je to optimistická středoškolačka, která před všemi tají, že nemá kde bydlet a přespává ve školním autobuse. Dokáže však přijmout pomocnou ruku, když dojde k tragédii?


Na tenhle film jsem byla nesmírně zvědavá. Byl to velice zajímavý film a i velice poučné pro nás, jak si máme vážit života, ale i rodiny jelikož nikdy nevíš co se může stát. Film se mi líbil a je fajn. 

Dalším seriálem, který jsem na Netflixu shlédla je momentálně všemi populární Emily in Paris. Já ho chtěla hlavně vidět kvůli hlavní představitelce, Paříži, ale také si na to udělat svůj vlastní názor.


Slyšela jsem dva názory, jedněm se seriál líbil a druhým právě naopak a nudili se u toho. Já osobně jsem spíš ten první typ, jelikož Francii miluji už od doby kdy jsme do francouzských Alp jezdili na lyže a o Paříži sním už od 15 let a proto mě tenhle seriál strašně moc chytl za srdce. 



Další co jsem zhlédla byla 4. řada seriálu The Crown. V této řadě se objeví i princezna Diana. Je to asi jediný seriál, který mě baví, protože se zde člověk dozví i spoustu věcí, které se stali třeba jako u mě ještě před mým narozením. 


Další co jsem zhlédla je druhý díl filmu Princezna z cukrárny: Zase vyměněná. Vykoukl na mě když jsem zapnula Netflix. Jednička se mi ohromně líbila. Vanessu Hudgens mám ráda už z doby kdy hrála v Muzikálu ze střední. Tenhle druhý díl byl zase o něco jinačí než ten první, ale i tak se mi to moc líbilo. 

Doporučili byste mi nějaké, které bych měla vidět?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Vůbec jsem nevěděla, že je druhý díl Princezny z cukrárny, děkuju za tip! :) Zaujal mě i film Pohromadě, na něj bych se ráda podívala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho vlastně našla čirou náhodou, ten zase neznám já :)

      Vymazat