2. adventní týden ( 6. 12. - 12. 12. )

Ahoj, tak druhý adventní týden už je pryč. Neuvěřitelně ten čas neskutečně letí. Člověk neví ani jak moc rychle. Tím jak člověk chodí do práce nestačí se divit jak ty dny utíkají rychleji. Volné dny což jsou u mě hlavně víkendy se snažím trávit s rodinou, tenhle víkend jsme dělali rodinné pečení se ségrou a mamkou. 



Také v adventním kalendáři byli moc hezké kosmetické dárečky.



Na druhou adventní neděle, když se ohlédnu zpátky jsem vlastně nedělala skoro dočetla jsem knížku do své čtenářské výzvy ( recenze bude brzy ) a udělala pár selfíček a šla se projít abych si vyčistila trochu hlavu a trochu odpočívala abych načerpala trochu síly na další pracovní týden.







Samozřejmě jsem zapálila druhou svíčku, uvařila čaj a pustila nějaký vánoční film na Netflixu. 

Když jsem nedávno narazila na jeden článek, upřímně jsem si vzpomněla na naše rodinné vzpomínky, které se tradují v naší rodině. 

Číslo 1: Třeba ten jak když jsem byla ještě hodně malá ( byli mi asi 3 roky ) a jako každý rok jsme chodili na Mikulášskou besídku k nám do Sokolovny, kde jsme obě se ségrou jako malé cvičili a vždycky tam chodil Mikuláš, čert a anděl a rozdával dětem dárečky. Tak jednou když čert lezl dolů po laně z balkonu, tak jsem ani ne za minutu visela mamce za krkem. :D 

Číslo 2: Tyhle historky je jich více dohromady, ale jsou vlastně z období Vánoc. Jedna je z doby kdy jsem já na Ježíška pořád věřila. Jelikož mám o 3 roky starší ségru a ta už odmala byla velice akční a dost brzy zjistila jak to s Ježíškem je a jedny Vánoce mě to ukázala taky, že když nás rodiče vyslali ven ať tam na ně počkáme, že za chvíli přijdou, ji nenapadlo nic jiného než vylézt k oknu do obýváku, kde jsme měli stromeček a tam bylo vidět jak rodiče nosí v koších dárky pod stromeček. Další historka je ta, že jedny Vánoce jsme našli jeden dárek ( psy Nováky ) a mě nenapadlo nic jiného než to vyslepičit rodičům a naše napadlo to že budou u stromečku předstírat že jsou jejich. 

Teď když jsem starší musím se těmhle našim rodinným příhodám fakt smát. :D Stejně tak i to jak vždycky mamka už od dětství zdržuje u štědrovečerní večeře :D

Letos už jsem na tom dobře, že už mám nakoupené a zabalené všechny vánoční dárky.


Jinak byl vcelku docela v pohodě týden. Začala jsem číst novou knížku, která je velmi zajímavá. Až ji dočtu očekávejte na blogu recenzi. Také mě přišli 2 balíčky, které jsem si koupila pro radost. Taky jsem holky chtěla podpořit, jelikož mám jejich práci ráda a líbí se mi.




Také jsem tento týden spotřebovala nějaké produkty z kosmetiky. Nějaké používám nově, ale jiné používám opakovaně. Přitom mě vlastně napadl nápad nové série článku, který budu mít od nového roku ( nechte se překvapit ). 


Tuto masku 4v1 jsem měla poprvé a nebyla vůbec špatná. Koupila jsem si ji vlastně i díky tomu jak tehdy o ní všichni mluvili a všude na mě vyskakovala a já podlehla. Tím jak strašně dlouhé vlasy teď mám potřebuji nějakou masku nebo něco co mi vlasy trochu vyživí. Neznáte něco podobného co byste mi poradili? 


Další balení korektoru od Catrice je fuč. Používám ho už pár let. Začala jsem tím v kalíšku a když začala prodávat tenhle přešla jsem na něm. Prostě je to moje stálice. 


Tenhle oční krém jsem měla poprvé a vůbec nebyl špatný. Nikdy předtím jsem o téhle značce neslyšela. Je to polská značka a je k dostání na Notinu. Ještě mám doma denní tak noční krém, který momentálně používám. Jsou levné je to něco podobného jako Ziaja, ale upřímně se mi Ziaja líbí víc. 


A jaký jste měli Vy 2. adventní týden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments