ČTENÁŘSKÁ VÝZVA : JENNY HANOVÁ - VŠEM KLUKŮM, KTERÉ JSEM MILOVALA

 


Tuhle knížku už mám doma poměrně dlouho. Vlastně ani nevím jak dlouho to je, ale koupila jsem si ji hned po tom co jsem zhlédla film na Netflixu. Chtěla jsem totiž vědět jaká je knížka, protože z filmu jsem byla naprosto uchvácená. 

Upřímně dlouho mi ležela na poličce, kde mám knížky ani nevím proč, abych byla upřímná. Ve stručnosti je to příběh o Lare Jean, která žije jen s otcem a dvěma sestrami. Mamka ji zemřela a tak se o domácnost stará nejstarší ze sester Margot. Nyní Margot, ale odlétá na vysokou do Skotska a tak starost o domácnost připadne na Laru Jean. V příběhu nejdůležitější věcí je obyčejná krabice na klobouky, kterou kdysi dostala hlavní hrdinka od mamky a kde si schovává dopisy pro kluky, do kterých byla zamilovaná. Ty dopisy tam měli ale zůstat, ale jednoho dne se stalo, že dopisy někdo dopisy odeslal a jí se obrátil život vzhůru nohama.

Jelikož už jsem viděla film, věděla jsem co budu číst. Byla jsem zvědavá jak hodně se film liší od knížky. Stejně jako u filmu jsem se celou dobu u knížky usmívala a dost se mi promítali věci z filmu když jsem knížku četla. Rozhodně mě potěšilo jak hodně dobře se četla, díky svým krátkým kapitolám. Takže jsem ji měla za 1,5 dne přečtenou. Trochu mě zamrzelo že to má otevřený konec, což je trochu jiné oproti filmu. Rozhodně všem tuhle knihu doporučuji, protože mě se líbila ještě mnohem více než film. 

Četl někdo tuto knihu nebo jste spíše viděli film?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Já jsem viděla film (jedničku i dvojku), oba dva filmy se mi sice líbily, ale asi to nebyl úplně film, který bych si musela pouštět pořád dokola ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jo možná i proto, že když jsem jedničku viděla byla jsem naprosto bezhlavě zamilovaná do člověka, který to dodneška neví. :)

      Vymazat