ČTENÁŘSKÁ VÝZVA: T. M. KENEALLY - SCHINDLERŮV SEZNAM

 


Po více jak 14 dnech tu mám opět recenzi na knížku neboli přečetla jsem další knížku do mé čtenářské výzvy. Jelikož během 14 dní se toho tolik událo, že pomyšlení na knížku a čtení moc nebylo. 

Před xlety jsem viděla film a popravdě jsem si nepamatovala z něho skoro nic, ale už delší dobu jsem si chtěla i přečíst knížku. Období 2. světové války mě čím jsem starší zajímá víc, jelikož jsem tuhle dobu nezažila. Upřímně byli části knihy, které mě absolutně nudily a vlastně jsem se trochu ztrácely ve jménech, které se v knize objevovali. Upřímně mi přišlo, že s filmem, který jsem před pár lety viděla mělo jen něco společného, ale hodně věcí tam chybělo co si vzpomínám. Upřímně jsem musela chvilkami i knížku odložit a pokračovat třeba za týden. Když hodnotím knihu celkově, příběh a i kniha je silná a zase vím o něco víc o téhle strašné době o něco víc a rozhodně doporučuji.

Četl jste nebo viděl Schindlerův seznam?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments