3. adventní týden ( 13. 12 - 19.12 )

 Ahoj, tak a třetí adventní týden je za námi a blíží se nám adventní čas do finále.
I můj kosmetický kalendář se blíží do finále.

3. adventní neděli jsem nic závratného nedělala odpočívala jsem hlavně a snažím se teď dokoukávat všechny možná videa, jelikož když mám odpolední nějak to nestíhám a teď už budu mít druhý týden odpolední. Zhlédla jsem dost zajímavé video, které ve mně probudilo jak staré rány tak si myslím, že o takovýhle věcech by se mělo mluvit více než se mluví ( odkaz zde ). Rozhodně budu ráda když se to dostane mezi více lidí.
Ochutnala jsem také nové sušenky, které jsem si koupila v malé samoobsluze u nás. Byli výborné a dost mě zasytili.
Tyhle spreje od Avonu mám moc ráda a používám je opakovaně už roky. Po asi čtvrt roce jsem dopoužívala tento s vůní magnolie. Voněl příjemně, mám tyto ne moc převoněné ráda.
Také jsem ochutnala nové proteinové tyčinky od mg značky. Jelikož 01 už jsem znala, ale v jiném obalu a strašně mi chutnala a hlavně mě zasytila těšila jsem na obě další příchutě a moc mě překvapili hlavně 03 čokoláda s mořskou solí. Rozhodně doporučuji je minimálně ochutnat. ( zde je odkaz )
Po x měsících jsem také spotřebovala tento antiperspirant, který používám opakovaně a nedám na něj dopustit. Je to taková moje stálice.

Jinak se nic moc za tento adventní týden neudálo, ale neskutečně ty dny utíkají. Za pár dní už tu máme Štědrý den. Musím říct, že zatím mě vůbec nechytla taková ta pravá vánoční nálada. Možná je to i tím jaká je situace a také i to co naši rodinu v listopadu potkalo. Člověk přemýšlí o mnoha věcech a obrátí se mu život vzhůru nohama. Prostě letošní Vánoce budou v mnoha směrech jiné než v minulých letech.
Jediná událost nebo věc, která se za tento týden stala nějaká významná je, že po x měsících by se dalo říct, že jsem si obarvila vlasy není to nějaká výrazná změna. Chtěla jsem je trochu ztmavit spíše. 


Také jsem spotřebovala krém od Avonu, který byl moc fajn a příjemně voněl a tyhle odličovací tampony z Lidlu, které si kupuji opakovaně jelikož mi moc vyhovují.

A jaký byl Váš 3. adventní týden?


Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Moc se mi líbí produkty z kalendáře :) Můj týden utekl hrozně rychle, upřímně nechápu, jak je možné, že za chvilku už tu budou Vánoce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě upřímně taky, vůbec jsem od tohohle kalendáře nic nečekala a tak mě hrozně překvapil i svými produkty v něm :) Mě týdny utíkají tak šíleně když chodím do práce a upřímně nechápu že už ve čtvrtek je Štědrý den. Vůbec nemám vánoční náladu.

      Vymazat
  2. Mňa moc adventný kalendár neprekvapil čakala som viac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já totiž nikdy kosmetický adventní kalendář neměla ale vím že příští rok ho budu chtít znovu

      Vymazat