Nákupy #2 a co jsem dostala k Vánocům :)

Ahojda, tak dneska je tu nakupovací článek. Jak jsem říkala v předešlém článků. Bude to rubrika nepravidelná i třeba více měsíců dohromady.




Ještě před první adventní nedělí, tedy poslední týden v listopadu jsem si trochu nějaké věci nakoupila. Něco jsem potřebovala jako třeba micelární vodu, která mi už dochází a tuhle od Garnier používám ráda. Tu barvu na vlasy jsem upřímně nutně nepotřebovala, ale chci na Vánoce trochu změnu. Pilot náplně jsem taky potřebovala, protože doba mám už poslední a jiné propisky já teď už nepoužívám než ty od Pilot. Poté jsem si objednala věci od mokama, nejen abych je podpořila, ale i proto, že jejich práce se mi líbí a taky i proto že miluji samolepky a washi pásky. 


Ještě před Vánocemi jsem udělala menší zásilku od holek A cup of Style, jelikož jejich věci zbožňuji a líbí se mi jejich práce a taky udělali novinku spolu s Markét Gajdošovou. Jelikož její protein tyčinku jsem měla už v létě a byla naprosto boží, musela jsem ji objednat i teď v novém obalu spolu s těmi novými dalšími dvěma. Postupně pak chci ještě objednat jak granolu, tak oříšková másla, ale i ty druhé sušenky.


Také jsem si ještě objednala nějaké vánoční věcičky z mokama eshopu. Jelikož miluji jak samolepky, ale i washi pásky. Tak pro mě byli jasná volba, protože moje zásobička se doma v šuplíku trochu tenčí a potřebuji nové hlavně. Jejich práci obdivuji a líbí se mi. Už se těším až to začnu používat. Mají to vymyšlený do posledního detailu a i to jak mají vylepenou krabičku ve které to posílají je prostě radost.
Letos byl Štědrý den jiný než roky předtím bez babiččiné přítomnosti, ale i tak byli velice štědré.
O některých dárcích jsem věděla, protože jsem si o ně řekla, ale i tak jsem se na ně těšila hlavně na kuchařky až je uvidím naživo. Oblečení a spodní prádlo si vybírám každý rok převážně sama, aby to ježíšek mamka měl o něco jednodušší.
Tahle mikino-svetr mi udělal ohromnou radost. Jeden takový doma mám ale už ho mám roky. Proto sem byla nesmírně nadšená když jsem dostala nový a rovnou v této barvě. ♥
U nás v rodině je vždycky největším překvapením to co každý dostane o tety Věrky, která momentálně žije v Chorvatsku. Letos mě opět hodně mile překvapila dárky jako každý rok. Vůbec nic tak hezkého jsem nečekala. Pyžamo je boží a hlavně příjemný materiál. Stejně tak mikina od Nike, protože je tenká a já už nějakou podobnou tenkou na rozepínaní hledám pár let. Hodně jsem zvědavá na ten set od Makeup Revolution London hlavně na řasenku, jelikož já jsem na řasenky hodně náročná. 
Další maličkost dobrůtka byli tyhle brusinky v hořké, mléčné a bílé čokoládě. Ty jsem hned musela ochutnat. Naprosto boží záležitost.
Tohle krásné tmavé prostěradlo na postel. Lepší materiál jsem snad nikdy nedostala už se těším až ho dám na postel.
Také jsem jako každý dostala kalendář na rok 2021 tentokrát s recepty. Uvidíme jestli z toho pak nějaký vyzkouším.
Také jsem dostala obálky, jedna z penězi od dědy a druhá, která byla pro mě hodně velkým překvapením dárková poukázka na můj milovaný aktin od ségry.

A co jste si koupili za poslední dobu Vy?
A co jste našli pod stromečkem?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

5 comments

  1. Moc pekné darčeky tak pred vianocami som viac nakupovala darčeky a teraz sú znova celkom veľké zľavy takže si nakúpim niečo pre seba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já už si něco málo v povánočních slevách koupila :)

      Vymazat
  2. Koupila a dostala jsi krásné dárky :) Střípky z toho, co jsem dostala k Vánocům mám na blogu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné a často aj praktické darčeky! Aj stromček sa mi páči ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat