Zapečené noky se špenátem a kuřecím masem

Krásnou sobotu! Jelikož 14 dní uteklo a já měla zase směnu doma, kdy jsem vařila připravila jsem tentokrát něco což jsem za prvé chtěla dlouho vyzkoušet a za druhé jsem to měla dlouho napsané. Velice jednoduché jídlo a měla jsem ho ihned hotové, jelikož taková jídla mám nejraději. 


budeme potřebovat:
400 g baby špenátu, 500 g noků, 2 kuřecí prsa, 200 g ricotty, kůra z citronu, 100 g parmazánu, 2 lžíce másla, rostlinný olej, sůl a pepř, 2 cibule

V pánvi si rozpálíme máslo a orestujeme na něm najemno nakrájenou cibuli. Přidáme špenát, necháme ho zavadnout a vmícháme ricottu s citronovou kůrou. Vaříme na mírném ohni dokud se ricottu nerozpustí a nevytvoří se hedvábná omáčka. Pokud chceme osolíme a opepříme. Maso nakrájíme na nudličky, osolíme a opepříme. V pánvi si rozpálíme olej a zprudka ho opečeme. Noky uvaříme dle návodu. V hrnci, kde jsme vařili noky a poté slili vodu smícháme noky, omáčku, maso, polovinu nastrouhaného parmazánu ( 50 g ) a dáme do zapékací mísy. Posypeme zbylým parmazánem a pečeme v předehřáté troubě na 190°C asi 20 minut, dokud se sýr nerozpustí.

Ochutnali byste tento recept?

Vaše Epilepsyylife





You Might Also Like

4 comments