4. adventní týden ( 20.12 - 24.12. )

 Ahoj a máme po Vánocích. Za rok znovu a doufám, že příští rok to bude o něco lepší než letos. Upřímně doufám, že rok 2021 bude lepší než tento rok.
Adventní kalendář od Yves Rocher byl moc hezký a spoustu zajímavých miniatur v nich bylo, že příští rok si ho koupím znovu.
Také jsem tento týden zhlédla nový seriál na netflixu Krasotinky. Zaujal mě svým trailerem, který na mě vyběhl. Jelikož jsem na základní škole dělala balet a tanec mě vždycky dostal z nejhorších věcí co se mi kdy děli bylo a je to pro odreagování, chtěla jsem tento seriál vidět celý. Když jsem se na to začala koukat myslela jsem upřímně, že mě nebude bavit. Měla jsem myšlenky někde jinde u někoho jinde. Dokoukala jsem ho a v hlavě se mi honilo x milion myšlenek jak z toho seriálu, který se mi hodně líbil a doufám, že bude nějaká další řada, jelikož to skončilo s otevřeným koncem. Za mě jednoznačně ano, doporučuji všem.

4. adventní neděli jsem vlastně nic nedělala krom dočítání knížky a odpočívání na poslední 2 dny v práci v tomhle roce jsem nic smysluplného nedělala. Ačkoliv moje nálada nebyla nijak zvlášť dobrá trochu jsem si ji zlepšila zpíváním jelikož moc ráda zpívám a nebo hraji na flétnu, protože po těch letech to pořád umím. A navečer jsem zapnula Netflix, říkala jsem si, že zkouknu nějaký film či seriál. Vykoukl tam na mě tenhle norský seriál Vánoce u našich. U někoho na Instagramu jsem o něm slyšela, že byl fajn a tak jsem si řekla, že ho zkusím. Jelikož nemám letos moc vánoční náladu, díky všem věcem co se v posledních měsících dějí tak jsem si řekla, že třeba mi ten seriál trochu vánoční nálady dá.

A ptáte jak to dopadlo nakonec? Spíš ne že bych dostala vánoční náladu z toho seriálu jsem se u toho seriálu dost pobavila a v některých částech jsem občas viděla samu sebe a přišlo mi to vtipné. Má to 2 série a u té druhé na konci jsem se rozbrečela, protože to bylo hrozně dojemné jak to dopadlo.

Dva poslední dny v práci utekli jak voda a teď budu mít 12 dní volno. Jsem ráda, že nakonec nejdu po svátkách do práce. Náš letošní stromeček je velice pěkný jako každý rok. Už od dětství ho strojíme na Štědrý den a vím, že tuto rodinnou tradici chci zavést i já až jednou budu mít svoji rodinu.
Letošní Vánoce a i svátky byli pro naši rodinu obzvlášť jiné. První rok bez babičky, která nečekaně v listopadu odešla. I když jsme se snažili jak jen to šlo, aby byli Vánoce a svátky stejné jako v minulých letech, byli jiné. Bez babičky cukroví, bez návštěvy na první svátek, prostě to bylo zvláštní. 

Náš štědrovečerní oběd je už roky česnečka.  K večeři většinou skoro vždycky máme tu nejlepší rybí polévku, kterou letos dělala mamka společně s dědou. Dalším chodem je vždycky bramborový salát, ten já moc nemusím a proto mám buď jen brambory nebo rakouský salát, který je naprosto skvělý. 

Roky už mamka zdobí stůl na štědrovečerní večeři stejně a jednou bych chtěla zachovat tuhle tradici i ve své rodině.
Tohle byla naše kupička pod stromkem, z toho nejvíce dárků měl můj taťka.

velice štědré.
O některých dárcích jsem věděla, protože jsem si o ně řekla, ale i tak jsem se na ně těšila hlavně na kuchařky až je uvidím naživo. Oblečení a spodní prádlo si vybírám každý rok převážně sama, aby to ježíšek mamka měl o něco jednodušší.
Tahle mikino-svetr mi udělal ohromnou radost. Jeden takový doma mám ale už ho mám roky. Proto sem byla nesmírně nadšená když jsem dostala nový a rovnou v této barvě. ♥
U nás v rodině je vždycky největším překvapením to co každý dostane o tety Věrky, která momentálně žije v Chorvatsku. Letos mě opět hodně mile překvapila dárky jako každý rok. Vůbec nic tak hezkého jsem nečekala. Pyžamo je boží a hlavně příjemný materiál. Stejně tak mikina od Nike, protože je tenká a já už nějakou podobnou tenkou na rozepínaní hledám pár let. Hodně jsem zvědavá na ten set od Makeup Revolution London hlavně na řasenku, jelikož já jsem na řasenky hodně náročná. 
Další maličkost dobrůtka byli tyhle brusinky v hořké, mléčné a bílé čokoládě. Ty jsem hned musela ochutnat. Naprosto boží záležitost.
Tohle krásné tmavé prostěradlo na postel. Lepší materiál jsem snad nikdy nedostala už se těším až ho dám na postel.
Také jsem jako každý dostala kalendář na rok 2021 tentokrát s recepty. Uvidíme jestli z toho pak nějaký vyzkouším.
Také jsem dostala obálky, jedna z penězi od dědy a druhá, která byla pro mě hodně velkým překvapením dárková poukázka na můj milovaný aktin od ségry.

Jak jste prožili Vy poslední adventní týden?

Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

0 comments