Můj měsíc prosinec 2020

 Ahoj, dneska tu pro Vás mám novou sérii článků, která bude vycházet každý měsíc. Nápad přišel znenadání když jsem psala článek o 1. adventním týdnu. Vnuklo mě to myšlenku, že bych takhle mohla zdokumentovat každý měsíc co se v něm událo, co jsem si koupila, spotřebovala či dostala třeba.

Prosinec když to shrnu byl plný práce, balení dárků, pečení cukroví a mnoho dalšího. Je to mnohem těžší psát články na blog, když ještě chodíš do práce na 2 směny, ale zároveň je to pro mě odreagování a píše je ráda. Jelikož v adventním čase jsem psala každý adventní týden, tak jsem Vám hodím odkazy na dané články.


Letošní vánoční svátky jsou a byli těžké. Člověk má bylo myšlenek na jiné věci. Snaží se hodně odpočívat když má teď volno. Já osobně myslím na babičku dost. Upřímně je to bez ní těžké a vánoční svátky byli bez ní takové zvláštní a těžší. Člověk si pak uvědomí spoustu věcí, které kupříkladu před rokem vůbec neřešil. Třeba jak důležitá je rodina. Momentálně teď je pro mě nejdůležitější a trávím s ní více času než kupříkladu před rokem. Také jsou věci, které si možná uvědomí časem a změní ho trochu.
Po vánočních svátcích jsme s mamkou a rodinnými přáteli udělali pěší výlet po okolí. Do Heřmanova Městce vlakem a odtamtud pěšky přes rozhlednu Báru až do Přelouče pěšky. Celkově to bylo 18 km. Ačkoliv byla zima, trochu foukalo svítilo sluníčko, byl to nádherný výlet. Vyčistila jsem si hlavu, přišla na jiné myšlenky trochu.
O pár dní později jsme si udělali další výlet po okolí. Do Řečan nad Labem jsme dojeli vlakem. Odtamtud jsme šli "kočárovou cestou" do Zdechovic, pak do Morašic a do Krasnice, kolem obory s divokými prasata, které jsme i nakrmili. V Krasnici jsme si opekli jak buřty, tak ale i klobásky. Poté jsme vyrazili směr Kozašice, Škudly a Lhota a přes cyklistickou stezku směrem zpátky do Přelouče. Byl to fajn výlet, i když foukali, občas vysvitlo sluníčko tyto výlety s nimi mám ráda, protože přijde člověk na jiné myšlenky, ale také se dost zasměje.

Také jsem byla na rodinné oslavě jelikož můj "švára" měl svátek. Tyhle rodinné oslavy mám ráda jelikož člověk aspoň trochu vypne. Silvestr jsem protentokrát trávila po x letech doma s rodiči, protože byl zákaz vycházení od 21 hodin do 5 hodin do ráda. 

A jaký jste měli prosinec 2020 Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments