Čtenářská výzva: R. Třeštíková - Bábovky

Dneska tu mám pro Vás další recenzi na knížku do mé čtenářské výzvy. Tentokrát je to knížka od české autorky, která v jednu dobu byla hodně profláknutá a i já jsem po ní pokukovala, ale dostala jsem se k ní až teprve teď. Jelikož jsem měla mezi svátky a po svátkách čas na čtení, když chodím do práce moc toho času na čtení není.

Upřímně jsem chtěla i vědět co na tom vlastně všichni viděli a vidí. Musím říct že to je neskutečně moc čtivé a mělo jsem za dost krátkou chvíli přečtené, když vezmu kolik to má stránek. Upřímně mi, ale vadilo že příběhy nejsou dovedené do konce. Je fakt, že je to první knížka od Třeštíkové, ale mám v plánu si přečíst i jiné knížky jako Veselí, Osm a To prší moře, tak uvidíme. Rozhodně, ale bych to doporučila všem, kteří chtějí nějakou velice čtivou oddechovku.

Četl jste ji nebo se teprve na ni chystáte a jaký názor na ni máte?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Četla jsem a máš pravdu, že knížka je čtivá, ale čekala jsem více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu, čekala jsem taky trochu více když o ní básnili tak moc všude a kdokoliv.

      Vymazat
  2. O této knize vůbec nevím, co si myslet. :-) Ale chtěla bych si přečíst knihu od této spisovatelky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i přesto všechno že jsem od ní čekala mnohem více chci rozhodně si ještě něco dalšího od Třeštíkové přečíst. :)

      Vymazat