Nepečený Kinder Bueno cheesecake


Tak dneska tu pro Vás mám velice jednoduchý cheesecake, který jsem udělala na rodinnou oslavu mých 30. narozenin. Tento dortík, jsem dělala tohohle receptu. Je to pro všechny kdo mají rádi Kinder Bueno a to jsem přesně já.

budeme potřebovat:
na korpus:
130 g Bebe máslových sušenek, 60 g másla, 1 balíček nasekaných Kinder Bueno whine

krém:
500 g mascarpone, 180 ml 33% smetany ke šlehání, 50 g moučkového cukru, 100 g kinder čokolády, 1 lžička vanilkové essence, 8 g želatiny + 40 ml vody, 2x Kinder Bueno ( white a obyčejné )

poleva:
Kinder Bueno, čokoláda
Bebe sušenky si rozdrtíme a máslo si rozehřejeme v mikrovlnce. Poté obě ingredience smícháme dohromady spolu s nasekanými Kinder Bueno white a lžičkou přimačkáme na dno formy. Korpus dáme do lednice. Mezitím si připravíme krém. Ještě před tím si, ale ve vodní lázni rozpustíme Kinder čokoládu. Poté ji necháme odpočívat. Ve větší míse si dohromady vyšleháme mascarpone, cukr a vanilkovou essenci. Poté přidáme vychladlou čokoládu. V jiné míse si vyšleháme smetanu ke šlehání, kterou přidáme do krému a aby krém držel svůj tvar přidáme také želatinu, kterou připravíme podle návodu. Do hotového krému přidáme najemno nasekané 2 tyčinky Kinder Bueno. Já přidala jednu klasickou a druhou white. Krém nalijeme na korpus a pocákáme nebo na ní nalijeme čokoládu a dáme přes noc vychladit do lednice. Ráno ho dozdobíme.

Ochutnal byste ho někdo?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

14 comments

  1. Mňam, přesně takovýto dort bych si přála ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá veľmi chutne! Zbožňujem rôzne cheesecakes aj Kinder Bueno, takže je to skvelá kombinácia :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je, když jsem ho viděla na jednom blogu, musela jsem ho zkusit, jelikož u nás doma máme tyhle nepečené dorty velice rádi :)

      Vymazat
  3. Teda, to musí být kalorická bomba! Ale vypadá to moc dobře, zkusila bych :) Já dělala ze zbytků ořechových másel sušenky, právě mám recept na blogu, můžeš mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  4. To asi nebude úplně nejzdravější, ale vypadá dobře, já si kinder bueno dám čas od času hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není, já mám ráda Kinder Bueno a jednou za čas a hlavně na své 30tiny jsem chtěla něco sladkého právě :)

      Vymazat
  5. Ten vypadá naprosto báječně, budu muset vyzkoušet - mňam! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to jednoduše, tak bych to mohla zvládnout :D Ale opravdu, vypadá to krásně a uvidím, zda budu mít čas, tak bych se do toho pustila. Proč ne, že :)

    OdpovědětVymazat