Čtenářská výzva: Hugh Howey - Turnus

 
Dneska tu mám pro Vás další knížku do mé čtenářské výzvy. Tentokrát je to moje úplně první scifi kniha v životě. Ačkoliv jsem první díl nečetla autorův styl psaní se mi líbil, jelikož jeho krátké kapitoly mi moc vyhovovali a tak se to skvěle četlo. Některé části knihy hrozně děsivé někdy mi přišli až depresivní, zejména konec knihy. Představa jak žije lidstvo a proč, všechny ty polopravdy a lži, tajemství, spousta otázek proč a jak a navíc pohled do jednotlivých sil a života lidí. Sledujeme je hned s několika pohledů, z nichž každý nás přivádí na jiné místo a do jiného roku. Vidíme tak nejrůznější souvislosti, které se nám na konci spojí dohromady. 

Měla jsem pocit, když jsem tuhle knížku četla, že tato situace jednou doopravdy nastane. O to víc to bylo děsivější, co všechno je lidstvo schopné provést samo sobě a že se za ty celá staletí nedokážeme poučit. Říkáte si taky co byste udělali sami kdybyste byli na jejich místě. 

V některých částech, kdy jsem si myslela, že se dozvím nějakou pikantnost a byla napnutá jak šňůra na prádlo, přišli části kdy jsem si uvědomila jak jsou lidé pitomí, arogantní a nezaslouží si planetu Zemi. I když se ukázalo, že i když jsme na pokraji vyhynutí nedokážou se změnit. Každému se tato kniha líbit nebude, ale semnou házela jednou tak či onak. 

Četl jste někdo tuto knihu a jaký z ní máte dojem?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Zajímavé dojmy z knihy, vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekala jsem, že budu mít takovýhle dojmy, spíš jsem čekala že po pár stranách s tou knížkou skončím právě.

      Vymazat