Můj měsíc leden 2021

Ahoj, dneska tu mám shrnutí mého měsíce ledna. Nový rok jsem pro tentokrát strávila doma a upřímně to bylo fajn, i když bych ho trávila s někým radši jiným co Vám budu povídat. Začátkem roku 2021 se snažím hodně odpočívat, moc nepít ten alkohol a takovýhle věci abych neskončila opět v nemocnici. Jelikož jsem si koncem roku ještě udělala radost a pořídila jak dvoje nové boty jelikož to bylo potřeba.
Tyto boty, ale nestihly bohužel přijít do konce roku a tak jsem hned na začátku roku 2021 jsem si pro ně šla a i mě k tomu přišly moje dobrůtky z aktinu, které jsem si vybrala za poukázku, kterou jsem k Vánocům dostala od ségry. Pro tentokrát jsem si vybrala vzorek proteinu, větší balení oříškového másla od mamadomishy, které chutná jak vnitřek kindera buena, poté moji oblíbenou granolu se slaným karamelem a novinku vzhledem k mému stresu, unavenosti a padání vlasů gumové medvídci. Uvidíme jestli mi to nějak pomůže.

Neměl byste někdo radu co pomáhá na vypadávání vlasů?
Také jsem v lednu udělala několiv procházek jelikož jsem potřebovala jsi trochu vyčistit hlavu, ale i myšlenky v ní.
Také jsem koukala na nějaké ty filmy. Prvním z nich byl film Ostrá. 
Tento filmy na mě vykoukl na Netflixu, kde koukal na všechny filmy a seriály a jelikož mám velice ráda filmy a seriály, kde se zpívá musela jsem i tento vidět. Neměla jsem od toho moc očekávání, je to přeci jen polský film. Člověk si po shlédnutí tohohle filmu uvědomí jisté věci alespoň v mém případě. V mém životě se za poslední rok toho tolik změnilo. V člověku se posbírají slova a city, které před ním nepoznal nebo i neznal.

Poté jsem začala koukat na seriál Selena: Cesta ke slávě. Dost mě zaujalo název, ale i ten trailer co na mě na Netflixu a tak jsem se rozhodla ho zkusit. Upřímně jsem nevěděla vůbec o čem to bude a co od toho vlastně mám čekat. Poté jsem si zjistila kdo to byl Selena a začalo mě to zajímat více a více. Tyhle dokumentární a životopisné seriály a filmy mě občas chytnou za srdce a občas ne je to kus od kusu. Bylo to zajímavé vidět jak se odvíjela její cesta.
Také jsem přečetla další knížku do mé čtenářské výzvy. Recenze je zde.
Také jsem tento měsíc spotřebovala tyto produkty vyživující sérum od Avonu, které jsem používala hodně dlouho. Jelikož na vlasy jsem si ho dávala jen do konečků a to malé množností tak mi vydrželo extra dlouho. Micelární voda od Neutrogeny byla fajn, ale spíš se vrátím zpátky ke Garnieru, jelikož u Neutrogeny mě vadila vůně, ale jinak svoji funkci odličování splňovala na 1 o tom žádná.

Také jsem tento měsíc i onemocněla a 3 dny se nevědělo co se mnou je byla jsem jak na antigenních tak i pcr testech. Nebylo to tak strašné jak jsem čekala. Rozhodně to není příjemné, ale dá se to přežít. Když jsem trávila dny doma, uvědomila jsem si jak moc mi práce a lidi z práce chybí, jelikož i když mě někteří z nich v práci štvou tak doma mi to chybí. A taky jsem se dost nad některými věcmi pobavila, hlavně jak v téhle době funguje zdravotnictví.
Hlavně ty 30. narozeniny byli smutné. Když jsem je trávila doma jen s mamkou a taťkou, jelikož jsem onemocněla a zásilku, kterou jsem měla nést do práce tak brala mamka jelikož pracujeme ve stejně firmě, ale každá na jiné lince. Prostě oslava jak s rodinou tak přáteli se odkládá na neurčito.

Pak jsem onemocněla s nějakou virózou a ležela skoro 14 dní. Upřímně to bylo nekonečné. A za těch 14 dní skoro co jsem byla doma jsem zažila s českým zdravotnictvím své a bylo to k smíchu, když říkají že elektronické věci ve zdravotnictví mají doktorům a všem usnadnit práci, tak já zažila pravý opak žádanka se neodeslala jelikož spadl jim systém a stejné to bylo i v případě mé neschopenky.
Také jsem oslavila se zbytkem rodiny své 30. narozeniny a upekl dort, který jsem dělala poprvé takže brzy čekejte recept na něj. Také jsem přečetla svojí první scifi knížku na kterou bude v měsíci únoru recenze. V poslední době čtu jako divá.
Můj velice oblíbená svačinka či snídaně a to je mugcake.
Další dárek k 30tinám a tentokrát od ségry. I když jsem o tomhle dárku věděla tak mi i tak udělala neskutečně velkou radost. Poslední dobou jsem přemýšlela kam si budu zapisovat knížky který jsem přečetla a jak se mi líbila. Tenhle deník to vyřeší za mě.
Tak tenhle dort jsem si sama pro sebe upekla ke svým 30tinám, který jsem tenhle měsíc měla. Recept na tenhle Kinder bueno cheesecake bude brzy na blogu. Byl strašně moc dobrý a rozhodně u nás se nedělal naposledy.
Také jsem začala i číst tuhle knížku do čtenářské výzvy, kde mi zbývající přečíst poslední s touhle 4 knihy a budu moc jít na další. 
Dělala jsem také články na únor, abych je měla naplánované a napsané dopředu.
Když jsem hledala nějakou inspiraci na nějaké články, uviděla jsem, že jedna slečna z mého oblíbeného blogu pořádá pro letošek diářovou výzvu a tak pro letošek se jí zúčastním když tu loňskou sem nestihla. Jako 1. úkol je nakreslit napsat a čímkoliv si vyzdobit ve svém diáři svoji visionboard a přidat ji na instagram pod #diarovávyzva (odkaz zde). Já už svoji visionboard v diáři mám, jelikož mám diář od holek z Acupofstyle a ty ji tam mají vždycky. Moje letošní je takováhle. Jsou tam věci, které bych asi moc veřejně ven neměla, ale nemám se za co stydět.
Tak tady jsou nějaké ty dobrůtky, které jsem snědla nebo spíš snědli. Ty luštěninové chipsy miluji od doby co jsem je poprvé ochutnala, i když jsem k nim měla předsudky. Tortilla chips ty u nás jedou v dosti ve velkém milujeme ať už s dipem nebo bez něj. Tyhle bonbony žužu s Marks and Spencera jsou taková klasika, protože jsou tak trouchu jinačí. Dostávám je skoro každý rok a nebo si je objednávám na Rohlíku. 
Tenhle multivitamín v podobě gumových medvídků byl fajn ale neviděla jsem extrémně nějaký rozdíl možná kdybych je pravidelně tak možná jo.
Také jsem v měsíci lednu spotřebovala nějaké ty kosmetické věci. Další balení odličovacích tamponků. Teď už jsi kupuji většinou jen ze 100% bavlny. Také pomalu spotřebovávám věci z adventního kalendáře z Yves Rocher. Tenhle čistící gel velmi fajn a popřemýšlím o jeho větší velikosti. Příjemně voněl a odličoval jak má. V poslední době dávám spíše přednost gelům na odličování a micelární vodu používám už teď jen na doodlíčení. Další je řasenka, kterou už mám roky a rozhodla jsem se že ji konečně vyhodím, protože jsem asi našla její náhradu, ale uvidíme. Pak tu máme malinový ocet pro lesklé vlasy, který byl také v adventní kalendáři. Bylo to něco co si pořídím rozhodně znovu, protože 3 dny mi voněli vlasy po malinách a dělalo to ty vlasy hezčí a jemnější. Dalším produktem z adventního kalendáře byl vyživující šampon, který byl moc fajn.
Také jsem si koupila lístek na akustický livestream koncert Rybiček48. Je to jedna z mála kapel, kterou poslouchám už řadu let a tím, že se teď na žádný koncert nesmí tak tohle mi přijde super, když výtěžek z tohohle koncertu jde na červený kříž na pomoc seniorům.

Samozřejmě jsem chodila do práce. Jsem za to, že mám v téhle době práci fakt ráda. Možná jsem jedna z mála lidí, které do práce chodí rádi. Hodně hlavně především kvůli lidem. Máme skvělou partu tam. Je to pro mě něco jako druhá rodina.
Také jsme s rodiči začali pravidelně každou sobotu večer hrát společenské hry, tentokrát to byla hra Česko pro pamětníky. Byl to příjemně strávený večer, ikdyž trochu jsem byla ovíněná.
Jelikož jsem ten večer nemohla moc spát v noci pustila jsem si na Netflixu dokument Naše Nataša, který zachycuje záběry z koncertů i ze zákulisí turné uruguayské zpěvačky Natalie Oreiro, která vystupuje před davy fanoušků po celém Rusku. Jelikož Natalii Oreiro jsi pamatuji z dob kdy dávali telenovelu Divoký anděl a pár písniček od ní mám ráda byla jsem na tento dokument hrozně moc zvědavá. Bylo to strašně zajímavé.
Poslední den v lednu jsem se byla nejenom projít okolo Labe a trochu po našem městě, ale také jsem nafotila trochu nějaké fotky. Potřebovala jsem trochu vypnout a nepřemýšlet nad nějakými věcmi. Je fakt, že jsem trochu vymrzla, ale trochu jsem si vyčistila hlavu a nachodila skoro 7 km. Chodím k Labi docela často protože je to jedno z mála míst, kde si myšlenky doopravdy vyčistím a mám tam i plno krásných vzpomínek. 

A jaký jste měli leden 2021 Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Na vypadanie vlasov mám značku forever ak by si mala zaujem, kontaktuj ma na mail alzbetasvantnerova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, ani jsem nevěděla, že někdo kdo je prakticky kousek ode mě (Ronov nad Doubravou) bloguje. Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo bloguji dlouho, ale až od jarní karantény jsem začala psát pravidelně. Děkuji :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný měsíc. Ty cizrnové chipsy jsou super :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tá torta s buenom navrchu vyzerá skvelo! Mňam, musela byť dokonalá.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi povedený leden, ty procházky musely být dokonalé! :) Jinak se mi moc líbí i nové boty, dobře jsi vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo leden byl celkově strašně fajn. Ty procházky byli boží, protože jsem si extrémně provětrala hlavu. Jsou extrémně pohodlné ty červené hlavně ♥

      Vymazat