Moje ranní rutina

Ahoj, dneska tu pro Vás mám po delší době kosmetické okénko. Naposledy jsem nějakou svoji rutinu psala před skoro 3 lety. Od té doby se toho hodně změnila a tenkrát to bylo vyloženě kosmetické. Tentokrát to bude vyloženě rutina, když chodím do práce a o víkendu kdy do ní nechodím. Napadlo mě to náhodou a to když jsem se myla v koupelně.
Asi jako každý pracující člověk, mám trouchu jinou rutinu v týdnu a jinou o víkendu. I tím, že pracuji na 2 směny, tak mám ty rutiny každý týden jinak. V týdnu kdy mám ranní směnu a kdy ráno vstávám ve 4:15, ne vždycky ráno ochotně otevřu oči, vstanu jdu ke kosmetickému stolku a tam si vyčistím pleť micelární vodou. Mezi tím než se trochu pleť vstřebá projedu novinky na mobilu. Poté nanesu denní krém a pak krém na oči a balzám na rty.
A teď přichází na scénu úprava obličeje. Jsou dny kdy jsi dám řasenku a čago belo, ale v posledních měsících si pravidelně dělám jak při ranní tak při odpolední směně tuto úpravu obličeje. Nejprve si pročešu kartáčkem od gelové řasenky obočí a řasy. Poté vyplním obočí stíny a nanesu řasenku a zafixuji gelovou řasenkou na obočí a řasy. Poté nanesu korektor na kruhy pod očima a také na místa, kde mám pupínky. Poté přepudruji. Poté si můžu jít učesat to svoje dlouhé háro. Většinou je ráno nechávám volně dýchat a na ruku si dám gumičku. Poté se obleču a pak na sebe nastříkám nějakou voňavku co je zrovna po ruce. Potom odcházím do koupelny, kde si vyčistím zuby a ano já vím před snídání. Poté jdu do lednice si pro nějakou snídani, svačinu a jídlo do práce si většinou skoro vždycky při ranní směně chystám předešlý den. Většinou snídám jen jogurt a nějaké ovoce a k tomu si uvařím čaj. Kolem páté odcházím do práce a přicházím při ranní směně kolem půl 3.

Jaký jste tým čištění zubu před nebo až po snídani?

Při odpolední směně vstávám většinou kolem 9 hodiny. Provedu skoro to stejné jako když chodím na ranní s tím rozdílem, že se jdu potom hned najíst a připravím si jídlo do práce a až po tom si vyčistím zuby. Po tomhle ranním rituálu si stejně upravím obličej. Většinou si obličej zafixuji i fixačním sprejem. Po tom si dost často čtu nebo dělám nějaké domácí práce abych mamce trochu s domácností pomohla nebo jen ležím a brouzdám po internetu. Kolem poledne obědvám, umyju nádobí a kolem 12:45 se začínám chystat do práce. Kolem 13:00 odcházím do práce a přicházím kolem 21:30.
A ptáte se jaké je moje ráno o víkendu? Vstávám kolem 9 většinou. Jdu se nasnídat, poté si vyčistím zuby a poté je to stejné jako přes týden akorát o víkendu se nelíčím. Když vařím nějaký oběd, tak jdu hned vařit a když vaří mamka nebo taťka jdu uklízet v pokoji takový ten malý úklid každý týden, který jsem se naučila ho dělat. Většinou mám přitom v uších sluchátka a poslouchám buď nějakou hudbu nebo podcast. Když vařím tak ten úklid dělám potom.

Berete hned po probuzení mobil do ruky nebo jste se tento zlozvyk nenaučili?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Já jsem v braní telefonu do ruky hned po probuzení horší a horší, většinou je to teďka první věc, co po probuzení dělám ;) Jo a já patřím do týmu čističů zubů po snídani :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně jsem to teď omezila a snažím se ráno jen vypnout budík a nekoukat hned do něj, někdy se mi to daří ale jindy zase vůbec.

      Vymazat
  2. Ranní rutiny mám moc ráda, bez nich se neobejdu. Ty máš moc hezkou rutinu! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt že já taky a taky je fakt že s pravidelností v mé rutině jsem vždycky pilná jako jsem teď nebyla právě. Jé děkuji. :)

      Vymazat