Hudba mého srdce | únor 2021

Ahoj, na tenhle koncept článků mě přivedla Léňa, u které jsem to našla a líbil se mi a proto ho přivedu i sem ke mě na blog. Myslím, že to bude dobrá inspirace pro ostatní. Myslím, že v těchto článcích odhalím více ze svého nitra. Dost lidí uvidí i moje hodně oblíbené písničky, které jedu pořád v kuse :D

Tini - Diciembre
Tahle písnička je další láskou z jejího nového alba. Pro mě má takový ten osobnější význam, protože z ní cítím prostě něco víc ačkoliv španělsky neumím většinu z písniček vycítím ten osobnější význam. Vždycky když mi na Spotify hraje stojí mi i chlupy ♥

Vojta D, Eliška Rusková - Dva světy
Už když jsem ji slyšela poprvé zamilovala jsem se do ní. Upřímně nevím proč, ale když tuhle písničku slyším, uvnitř mě se probudí některé věci, které nevím kde se berou. Cítím prostě pocit, že mi chybí někdo, do koho jsem bezhlavě tolik zamilovaná.

Natalie Taylor - For a Reason
Tahle písnička je také taková moje láska, když jsem ji slyšela poprvé nevím proč, ale cítila jsem z ní pocit, který jsem měla na podzim v době když mi zemřela babička, která byla a znamenala pro mě hodně. Právě jsem si na ní při téhle písničce vzpomněla. Myslím na ní pořád, člověk nedokáže zapomenout. Některé věci se vlastně u mě změnili. 

Raego - Nadržená 
Jeho písničky mám ráda. Dodají člověku tolik energie, když hraje tahle tak začnu i doma tancovat. 

Karol Sevilla - Vuélveme a Mirar Asi
Další z písniček do které jsem se naprosto zamilovala a když jsem viděla videoklip začala jsem brečet, protože jsem si vzpomněla na věci a člověka, který už tu 5 let není a prostě jsou věci s kterými se člověk nikdy nesmíří jako jsou neplánované odchody lidí. Pro mě začala mít hodně osobnější význam. ♥

Tini - Acércate
Další písnička z jejího nového alba. Prostě některé její písnička pro mě mají přidanou hodnotu, protože jsou psané od srdce a proto se mi myslím i veškeré písničky od ní líbí. 

Raego - Stories
Další jeho písnička, kterou mám v oblibě za poslední měsíc minimálně. Jeho styl se mi líbí a hlavně jeho texty, jsou prostě tak trefné, že spousta lidí se v nich najde. 

Sám sebou - Chýbaš mi ( akustická verze )
Tahle slovenská písnička mě uchvátila na první dobrou. Poslouchám ji když mi není do smíchu a když mi chybí. Přátelé vědí :(

Marmi, Aitana - Tu Foto Del DNI
Tahle písnička je jedna z těch při které si člověk začne jak tancovat nebo pohybovat se, hlavně při těchto dnech doma. 

Surf Mesa, Madison Beer - Carried Away
Tuhle písničku jsem si oblíbila hned jak jsem ji slyšela. Nevím proč, ale cítila jsem v ní trochu něco osobnějšího a když jsem si pak vyhledala překlad měla jsem pravdu.

Co říkáte na můj výběr? Znáte některou písničku?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Zajímavý výběr, máme úplně jiný hudební vkus :) Ani jednoho interpreta z těchto neposlouchám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě je to normální, že každý z nás máme úplně jiný hudební vkus já kromě dechovky a techna poslouchám absolutně všechno, dost záleží na mé náladě třeba.

      Vymazat
  2. Skvělý playlist, některé songy se moc hezky poslouchají. :)

    OdpovědětVymazat