Můj měsíc únor 2021

 Ahoj a máme tu shrnutí dalšího měsíce v roce 2021. Rozhodla jsem se spíš se dokopala k tomu omezit ve větším měřítku sladké a také více chodit pěšky.
Koupila jsem si také barvu na vlasy. Tentokrát jsem se rozhodla pro černohnědou, jelikož už jsem ji několikrát měla a myslím že ze všech barev na vlasech co jsem měla se mi tahle líbila nejvíce. Další důvod je čistě osobní, proč chci právě tuhle barvičku ( moji kamarádi ví :D ).
Další produkt, který jsem si za měsíc únor koupila bylo tohle na obočí. Mám už několikáté balení a naprosto mi vyhovuje a spolu gelem na obočí a řasy je to prostě číslo jedna.
Dalším produktem je tento čistící pleťový gel. Jelikož mi můj pomalu dochází, tak jsem chtěla zkusit nějaký trochu víc přírodnější a od téhle značky už jsem chtěla dlouho něco vyzkoušet, tak jsem zvědavá jak mi bude sedět a pak dám určitě vědět.
Také jsem v únoru plnila další úkol v diářové výzvě od Mišky
Také jsem tento měsíc začala poslouchat nový podcast a to Holky v čokoládě. Vlastně se to stalo úplnou náhodou, jelikož Marcel s Veru mě začali sledovat na instagramu. Ze začátku jsem to nějak nevnímala a pak jsem si je poslechla. Začala jsem první epizodou a musela jsem si poslechnout všechny i když jsem většinu epizod měla na vícekrát jelikož to většinou poslouchám před spaním.

mé oblíbené epizody:
#3 Hra na nedostupnou - Tak chce mě nebo ne
#4 Co na klucích milujeme a nenávidíme? A co když jediný plus je to, že je hezkej?
#6 Instagram - To že tě někdo nesleduje na instagramu, neznamená, že tě nesleduje na instagramu!
#7 Odlíčená před klukem - Když u něj spím poprvé, usnu s makeupem?
#9 Nevěra a žárlení - Odpustit nebo nepřiznávat?
#10 Rozchody - Co si z nich odnést a jak se k tomu postavit?

Holky jsou příjemné a hezky se poslouchají a je to něco zase jiného než Nelča s Valčou z podcastu Černá a Bílá, ale podstatou věci je, že oba podcasty jsou v mnoha ohledech dosti stejně a jsou převážně pro dámské publikum.
Také jsem dostala nějaké opožděné dárečky k 30tinám. Tento je od tety, která momentálně bydlí v Chorvatsku. 

A opravdová zima v měsíci únoru byla. Napadl sníh, že byl problém v tom chodit. Já byla ráda že jsem si nezlomila někde nohu. Také jsem dodělala hodně článků sem. Takže se máte na co těšit. Nic extra se nedělo jelikož v té kose se nedá moc nic dělat takže jsem chodila do práce a z práce a seděla doma zalezlá jak krtek v noře jak říká mamka.
Tento měsíc jsem začala taky i konečně číst další knížku ze čtenářské výzvy. Takže očekávejte že po dočtení bude recenze. 

Také jsem změnila dost svůj pitný režim a za den vypiji přes 3 litry což není a nebylo u mě zvykem. Také jsem každý den hlasovala na stránkách Evropy 2 v hudebních cenách pro Timmyho ve 2 kategoriích a to ve zpěvákovi a songu, protože se mi jeho hudba líbí, poslouchám ho od jeho začátků právě a ráda ho podpořím.
Tyto fotky vznikly z čisté náhody když jsem šla jednou dopoledne odnést na městský úřad podklady na daňové přiznání. Byla zima a bylo asi -12°C. Také jsem chtěla mít nějaké zimní fotky se sněhem, který si tady u nás v nížině dlouho nepamatuji právě. 
Také jsem upekla svoji oblíbenou buchtu, kterou jsem neměla od základní školy. Recept bude na blogu. 
Také jsem dělala rychlý oběd vlasový nudle s masem, které jsem okořenila solí, pepřem a italskýma bylinkama a přidala jsem indickou omáčku s tesca. Bylo to naprosto boží jídlo ♥
Také jsem si udělala nějaký to selfie v zrcadle, když jsem byla doma sama.

Také jsem se zasmála u jednoho videa od mé milované Val, hlavně pro ty, kteří jsou stejně jako já nezadaní :D. Její videa ( hlavně vlogy ), ale i její podcast jak ten její, ale i ten co mají společně s Nelčou prostě zbožňuji. Prostě mají podobný smysl pro humor jako já :D 
Tak tohle je moje snídaně při odpolední směně kafe, čaj a voda na zapití prášků to je každých 14 dní stejný akorát jídlo se mění, někdy je to buchta jindy mugcake jindy jogurt s musli, ale vždycky k tomu mám nějaké ovoce, které máme zrovna doma. 
Další selfie fotka, ta byla focena za účelem, abych ji přidala na instagram, protože fotek sebe tam moc nemám :D
Tento měsíc mi také přišel nový brandnooz box. Teď chodí každé 2 - 3 měsíce, což mi přijde lepší než když chodil každý měsíc. Co jako první jsem ochutnala Jojo veggie s příchutí malina s dýni a borůvka s červenou řepou. Bylo to moc dobré a vůbec to tam člověk necítí právě. Moje recenze na různé produkty, které v boxu jsou budu přidávat postupně ať už v tomhle článků nebo v článku příští měsíc.







A jaký byl váš měsíc únor?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. Měla jsi povedený únor, moc hezké fotky. Ať je ale březen o něco veselejší pro nás všechny. Mimochodem ty dobroty vypadají báječně! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak pěkné fotky mám hlavně díky foťáku, mobilu a adobe lightroom. To doufám. Díky :)

      Vymazat
  2. Super takéto články rada čítam a sledujem...

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi obsáhlý článek :) Co se týče podcastu - Znáš Love is on the air? Mohlo by se ti to líbit :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznám, ale když jsem se koukla tak to znám akorát jsem to nikdy neslyšela :)

      Vymazat
  4. Ty jo ty jsi dobrá, hodně věcí jsi za měsíc zvládla :)
    Jinak zaujal mě počet litrů kolik vypiješ, já jsem se přistihla, že to zase tak slavné u mě není a to jsem si myslela, kolik toho nevypiju...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. To jo :) jo je fakt že toho od podzimu na své poměry vypiji hodně :)

    OdpovědětVymazat