Buchta Margot

 

Krásnou sobotu! Tuto buchtu miluji už od základní školy. Kdy jednou ji dělala ségra a pak za pár let i já na vaření ve škole. Margotku miluji ať už tu klasickou nebo tu s bílou čokoládou. A když jsem byla doma sama, protože naši odjeli na pár dní na hory, když táta jako učitel měl jarní prázdniny, pustila jsem se do nějakého toho vaření a pečení sem na blog právě.

budeme potřebovat:
2 vejce, 1 sklenice krupicového cukru, 2 sklenice polohrubé mouky, 1 smetana ke šlehání, 1 sklenice mléka, 1 Margot, 3 lžíce oleje, 1 prášek do pečiva, 1 čokoláda na vaření, strouhaný kokos na posypání


Vše promícháme kromě čokolády na vaření a Margot. Tu přimícháme nakonec. Pečeme na 170°C asi 40 minut. Necháme vychladnout a polijeme rozehřátou čokoládovou polevou a posypeme kokosem. Necháme přes noc v lednici.

Ochutnali byste tuhle buchtu?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Ta vypadá božsky! Přítel si na ní určitě pochutná až jí zkusím ten miluje margotku! Vůbec by mě nenapadlo udělat buchtu podle ní. Skvělý nápad moc děkuji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuhle buchtu znám od základky, akorát jsme ji třeba doma dělali snad asi 3x v životě. Není za co ráda dám inspiraci ostatním.♥

      Vymazat
  2. easy recipe to follow. Looks like Australian lamington slices. Found your blog and following you. I like any cakes or biscuits with coconut flakes so I will try making this

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. This recipe is very easy and simple. I will definitely look at your blog.

      Vymazat
  3. Tuhle buchtu mám moc ráda, mamka ji často doma pekla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se doma moc často nepekla právě. Tenhle recept mám právě už od základní školy a doma jsme ho dělali vlastně akorát snad jednou pokud si dobře pamatuji.

      Vymazat
  4. Já peču spíš zdravěji, ale tuto buchtu miluji :) a vypadá celkem jednoduše.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Uh toto musí byť extrémne dobé. Ukladám recept a určite vyskúšam
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat