Jarní wishlist

Dnešním článkem chci odstartovat novou sérii článků každé roční období. Každý to může brát jako inspiraci, mě osobně to bude sloužit i jako co jsem za jaro stihla z mého wishlistu si splnit.
( z blogu www.talktomemoustache.cz )

Jaro je jedno z mých oblíbených ročních období. Mám ráda, že se příroda a stromy začínají probouzet ze zimního spánku. Procházky v přírodě mají jinačí nádech než v zimě. Vidíš rozkvétající stromy, ale i květiny. 

knihy:
Jelikož ráda čtu a čím jsem starší, čtu více a více a proto tu mám několik knížek, které na jaře vychází a ráda bych si je pořídila, ale budu tu i knížky, které už vyšli.
Na mém seznamu jsou jak knížky, které teprve vyjdou jako je třeba Listopad od Aleny Mornštajnové, kterou jsem dalo by se říct posedlá už od té doby kdy jsem přečetla knížku Hana. Všechny její knížky jsou naprosto boží a hlavně se božsky čtou, takže je vždycky přečtu během pár dní. Další na mém seznamu je knížka, která teprve vyjde a to je Její konec od Shari Lapena, jedna z mála zahraničních autorek u které jsem schopna klidně být vzhůru do 2 do rána jen abych věděla jak ten příběh. Do poslední chvíle člověk neví jak to celé skončí. Poslední knihou, která teprve spatří světlo světa je Esesákovo křeslo od Daniela Lee. Myslím, že spoustu lidí by si tuhle knížku ani nekoupilo na tož nepřečetlo. Mě prostě tohle období zajímá, jelikož jsem ho nezažila a chci hlavně o něm vědět víc věcí. Zbylé knížky si chci přečíst z důvodu, že si mi líbí, ale také že některé vidím na sociálních sítích a chci si o nich udělat svůj vlastní názor. Názornou ukázku je toho knížka Proč spíme od Matthewa Walkera, jelikož tu vidím všude a sama chci trochu svůj spánek zlepšit. Tak uvidíme jestli mi ta knížka nějak extra pomůže. Další knihou je další Moyseovka jak tomu doma říkáme. Jelikož jsem od téhle autorky četla dost knížek, tak rozhodně doma do knihovny přistane další tentokrát Jako hvězdy v temné noci. Poslední knížkou je Přežila jsem Osvětim od Krystyny Ziwulské

Ptáte proč tak málo knížek na jaro? Odpověď je jednoduchá. Jelikož mám dost knížek ještě ze čtenářské výzvy, kterou ale jistě pomalu dodělávám. A jak jste Vy se čtením na jaře?

filmy a seriály:
Sledování seriálů či filmů u mě teď dost pokulhává, jelikož chodím domů z práce unavená a většinou usnu jak malý kotě. Na většinu seriálů a filmů koukám přes Netflix.
Z filmové sekce tu mám 3 filmy, který se mi svým trailerem líbili. Prvním je Ranařky, který před pár dny spatřil světlo světa tak uvidíme jaké to bude. Dalším filmem je vánoční film Vánoční výsadek, po kterém pokukuji na Netflixu už od doby co tam je a ještě nebyl čas a posledním filmem je Táta na kvadrát. Tyhle typy filmů mám totiž hrozně ráda.
Ze seriálové sekce to je další řada Riverdale a Sabrinina děsivá dobrodružství. Poté chci shlédnout pro mě nové seriály a to Bridgerton o kterém v posledních měsících slyším dost a chci si na něj udělat svůj vlastní názor. Dalším seriálem je Winx sada: Osud, na ten jsem narazila je to pár týdnů a je na mém wishlistu asi na to na co se nejvíce těším a doufám, že mě to moc nezklame. Posledním seriálem je Dash and Lily o kterém už jsem u spousty lidí slyšela.

Jak jste na tom Vy s Vaším filmovým a seriálovým wishlistem?


kosmetika wishlist:
Jsem momentálně v takové fázi, že extrémně nic nepotřebuji nutně. Ale jelikož poslední týdny a měsíce bojuji s mými vlasy. Mám lupy a i boláky ve vlasech a upřímně nevím co s tím mám dělat. Proto jsem googlila všemožně co s tím a jednou u jedné slečny v instastories jsem viděla tohle sérum od The Ordinary a začala jsem googlit dát o různých recenzích právě. Rozhodně bych to chtěla zkusit nejen kvůli bolákům na pokožce hlavy, ale taky kvůli nadměrnému padání, které taky v posledních měsících mám. Pak tu mám věci na vlasy, po kterých pokukuji déle jako je třeba olej na vlasy od Welly, kondicionér a maska na vlasy též od Welly z řady Fusion. Poslední co bych chtěla zkusit si koupit je sérum na vypadávání vlasů od Welly. Poslední věc co se týče vlasů je lisovaný kondicionér z Lushe, jelikož na vlasy používám některé věci od nich a jsem s nimi spokojená právě. Jelikož od podzimu jsem se začala hodně starat o svoji pleť jelikož už mi je 30 a chce to se víc o tu svoji pleť starat. Nikdy jsem neměla akné nebo tak něco, jen v období svých dnů mám pupínky jako asi každá a nebo když sním hodně citrusů a co jsem chtěla vyzkoušet je sérum na rozšířené póry, jelikož každý básní o tom od The Ordinary, ale já nejdříve chci vyzkoušet nějakou levnější variantu abych věděla jestli mi vůbec bude sedět. 

A co chcete z kosmetiky vyzkoušet Vy?

oblečení, obuv:
V merku mám pár kousků oblečení, který bych si chtěla pořídit i když mám doma plnou skoro skříň. Sice jsem před pár měsíci dělala čistku ve své skříni a co nenosím nebo má nějakou dírku dala jsem pryč.
Převážná většina věcí je z bonprixu kromě bot a mikiny. Spodní prádlo tam odtud objednávám minimálně 2x ročně někdy i více, když si vezmu poměr cena a jak dlouho to vydrží. Stejně to mám i s legíny odtamtud. Většinou ty věci vydrží 2 roky minimálně a to se mi nikdy s legíny či spodním prádlem z normálního krámu nestalo ( teď jinde než na eshopech člověk nic ani nekoupí ). Také mám zálusk na džíny odtamtud. Mají klasický střih což chci zkusit, jelikož do teď jsem měla většinou střih úzský. Další na co mám zálusk je mikina ze Sportisima, jelikož pořád hledám nějakou tenkou rozepínací ( pokud byste věděli, kde takovou koupit budu ráda za tipy ). Další po čem koukám jsou nějaké další boty, i když teď jich mám dost, momentálně nejradši nosím spíše boty sportovnější něco jako boty na běhání a tyhle byli "láska na první pohled".

Máte nějaké vysněné oblečení nebo obuv na jaro, které byste si chtěli pořídit?

papírnictví:
Jelikož jsem milovnice papírenského zboží, mám i z tohoto odvětví pár kousků, které chci si pořídit jelikož mi už docházejí zásoby v mém stolku.

Chtěli byste článek o tom, jaké papírenské potřeby mám na zvelebování diáře?

Tahle část věcí je co se týče samolepek a psacích potřeb. Jelikož hodně samolepek ať už těch kupovaných nebo těch, které jsem našla na Pinterestu a vytiskla a vystřihla a proto minimálně na rok mám co do diáře lepit. Co můžu doporučuji jsou samolepky z fleppi, které mám ráda stejně tak co můžu doporučit jsou samolepky od mokama. Co se týče psacích potřeb po kterých prahnu tak to jsou barevná gumovací pera od Pilot, jelikož to klasické mám a jiné na psaní už nepoužívám.
A co miluji z papírenského zboží jsou washi pásky ať už ty klasické, obrázkové či ty se samolepkami. Doma už jich mám dobrou sbírky a stejně mám vyhlídnutou další várku. Jelikož je miluji právě do diáře, protože ten diář je pak mnohem hezčí a barevnější než bez nich právě. 

Jaké potřeby či věci používáte do diáře Vy?

Pro jarní wishlist to bude všechno, jelikož jsi nějaké věci nechávám na ty zbylé roční období.

A jaký je Váš jarní wishlist?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Ať se ti splní vše, co si přeješ. Do knih se vždy vyplatí investovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To máš pravdu, je to moje malinká radost, kupovat si knížky právě :)

      Vymazat
  2. Skvělý článek, můžu doporučit Vánoční výsadek a také Bridgetonovi a Winx sagu. Jen u těch seriálu na Netflixu je blbé, že je jedna série často a dlouho se čeká na pokračování.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat