Moje večerní rutina

Ahoj, dneska tu mám pro Vás další rutina a tentokrát tu večerní. Tuto večerní rutinu jsem začala pravidelně dělat až posledních 1,5 roku. Večerní rutinu mám vždycky stejnou ať už chodím do práce či ne a tentokrát jsem k ní přidala i věci co se týče mého mytí vlasů nebo spíš co používám za produkty.
Většinou když přijdu z práce akorát se převléknu do domácího oblečení udělám si kafe a čaj ( při ranní ) a nebo jen čaj ( při odpolední ), dám si něco malého k snědku a odpočívám a to až do 6 hodiny večerní ( při ranní ), při odpolední hned po uvaření čaje a po snězení něčeho zamířím ihned do koupelny. Poslední dva roky asi doma používáme jako sprchový gel jedině tenhle od Biodermy. Upřímně na ní nedám dopustit a jsem ji vděčná za hodně. Díky ní mě zmizeli suchá místa v oblasti mezi poprsím a také částečně i pupínky na ramenech. Rozhodně doporučuji všem se suchou, citlivou či atopickou kůží.
Na odlíčení obličeje používám gel a napodobeninu forea a jsem s tím naprosto spokojená. Vyzkoušela jsem xmilion gelů a střídám to abych nepoužívala pořád jedno a to samé dokola.
Teď jsi i 2x týdně dávám tento scrub, který jsem měla v adventním kalendáři.
Teď něco k mému mytí vlasů. Myji si je 2x týdně. Pravidelně šampony střídám, stejně tak kondicionéry či masky, které se dají používat na více způsobů. Klasické šampony používám, ale v menší míře než kdysi. Jakmile jsem objevila kouzlo šampuků z Lushe, tak používám ty, jelikož moje dlouhé háro potřebuje něco extra. A co se mi na nich líbí je to, že vydrží dlouho což já se svými dlouhými vlasy ocením nejvíce. Naučila jsem na tyto šampuky jak moji ségru tak i její kamarádku. Stejně jako jsem objevila kouzlo Lushe objevila jsem kouzlo i vlasových masek od Garnier, které se dají použít na tři různé způsoby já je používám jako kondicionér a jako masku hlavně.
Posledním krokem, který dělám v koupelně je čištění zubů a jednou za 2 dny i čištění uší. Posledním 5 let nepoužívám jiné kartáčky na zuby než tyhle od Curaproxu. Naučila mě na ně ségra a prostě jiný už nepoužívám. Jedno přiznání bych tu měla, že dříve jsem si pravidelně moc nečistila zuby, ale od doby co mi museli trhat druhou horní osmičku si zuby čistím pravidelně. Po umytí vlasů používám ještě tento sprej na rozčesání vlasů.

Nemáte nebo neznáte nějaký přírodnější sprej na snadnější rozčesávání vlasů?
Takhle vypadám v pyžamu a když mám suché vlasy, jelikož při ranní si vlasy myji po tom co přijdu z práce.
Většinou když se vstřebá ten sprej pro snadnější rozčesávání vlasů dávám si do konečků tohle sérum nebo spíš jakékoliv sérum. Tohle příjemně voní jelikož je s arganovým a kokosovým olejem.
Tuhle proceduru dělám každý večer. Je to rutina prostě. Ať už jsi myji vlasy či nikoliv. Dočišťuji si pleť micelární vodou. Mezitím než se to vstřebá natírám krém na nohy, jelikož nesnáším pocit suchých nohou v noci a také krém natírám na lokty a ruce. Zmizela mi po pravidelném natírání suchá kůže na loktech za což jsem nesmírně ráda. Poté si na pleť nanesu noční krém na obličej, tenhle je dost fajn, oční krém. Tyto produkty poměrně dost často střídám, ale myslím se opět vrátím k mé oblíbené značce Ziaja, jako poslední si nanesu balzám na rty a rozčešu si vlasy.
Když mám suché vlasy tak si je dost často i žehlím líbí se mi tak více a od té doby co mám tuhle žehličku od Ety, je to mnohem lepší. Proti teplu momentálně používám tenhle sprej od Welly.
Poslední věci, které mám v mé rutině, je psaní do diáře jaký byl den v práci, kolik jsem ušla km, kolik jsem vypila za den. Diář mám od mých milých holek z A cup of style. Doplňuji diář jak samolepkami vytištěnými tak i jinými samolepkami nejen od holek z eshopu, tak i z jiných eshopů. Momentálně mám i nedatovaný plánovač od nich kam si píši a plánuji články jsem na blog abych věděla kdy co vydám. Sice si to píši i do kalendáře, který dostávám každý rok k Vánocům, ale říkám lepší je to mít všude než nikde. Každou neděli si sednu a do plánovače, kalendáře a diáře a vypíšu si všechno co za ten týden mám mít. Také si spočítám km. Většinou si píšu i svoje finance a také dělám si nějaké ty malůvky do diáře abych ho měla trochu hezčí ( k tomu mi pomáhá dost Pinterest ). Nakonec ještě než jdu spát minimálně hodinu čtu.

A jaké je Vaše odpolední/večerní rutina?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. Super mne na vlasy pomáha elseve na rozčésavánie

    OdpovědětVymazat
  2. Lavera je moje láska. Už druhý rok s nimi spolupracují a nemůžu si vynachválit. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně nic od Lavery kromě tohohle peeling nezkoušela, copak by jsi mi od nich doporučila vyzkoušet ?

      Vymazat
  3. Máš hezkou večerní rutinu a v článku je i inspirace na super produkty, které ráda vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Změna šamponů a produktů na vlasy je skvělá, sama praktikuji, vlasy si tak nezvyknout na jeden produkt a jsou lepší a řekla bych, že i lépe rostou. Bioderma je skvělá značka, ráda bych ji v budoucnu prozkoumala, zkušenosti s ní zatím nemám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mě rostou strašně moc a zároveň mi v posledních měsících šíleně padají a upřímně nevím čím to může být. Mě na ji přivedla ségra, která ji používá jelikož má atopický ekzém a já s mamkou k tomu máme taky sklony.

      Vymazat