Čtenářská výzva: J. Steinbeck - O myších a lidech


Dneska tu mám pro Vás další knížku do čtenářské výzvy. Sice tuhle výzvu plním pomalu a se zpožděním. Prostě když člověk chodí do práce moc nestíhám číst, většinou čtu akorát od víkendech a přes týden většinou něž jdu spát.

Tuhle knížku hodně lidí četlo jako povinnou četbu třeba k maturitě, ale já ji přečetla spíš bych řekla, že poslouchala až teď. Byla to moje první audiokniha.
Rozhodně to nebyla poslední, protože jsem ji měla za 3 dny ani poslechnutou a byla moc zajímavá. Nemůžu říct, že by to byla knížka, kterou bych vychvalovala všemi 10 nebo kterou bych si přečetla nebo poslouchala znovu. Dost mě totiž vytáčel přístup George k Lenniemu. Vadili mi ty jeho výbuchy vzteku. Upřímně je tato knížka zvláštní, ale rozhodně stojí za přečtení. Myslím si totiž, že kniha měla zanechat něco v hlavě každého čtenáře. U mě to rozhodně nechala, člověk zapřemýšlí nad svým životem vlastně.

Četl jste ji někdo a jaký na ní máte názor Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. O myších a lidech jsem hodně dávno četla, ale už si moc nepamatuji děj. :) Skvělé knížky jsi zvolila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že jsme se o ní bavili ještě ve škole, ale nikdy jsem knihu nečetla. Poslouchat ji by mohlo být i zajímavější než číst, pořád řeším, že nemám čas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já si taky pamatuji a vlastně jsem si tu čtenářskou výzvu i takhle vlastně stavěla :) Jo přesně bylo to mnohem zajímavější ji poslouchat právě, hlavně večer před spaním :P To já taky, protože většinou po jedné stránce jsem ko.

      Vymazat
  3. Knížku jsem četla na střední, ale úplně moc se mi nelíbila, není to úplně můj šálek čaje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji na střední právě nečetla a obrázek o ní jsem si chtěla udělat sama, ačkoliv mě hodně lidí od ní odrazovalo :)

      Vymazat
  4. Já četla ve škole jen úryvek, nebyl špatný, ale není to úplně můj vytoužený žánr.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky a chtěla jsem si i tak přečíst nebo spíš poslechnout a upřímně to není taky můj vytoužený žánr, který bych hltala pořád.

      Vymazat