10 písniček, které aktuálně miluji

Ahoj, dneska tu mám pro Vás trochu inspirace ze světa hudby. Na tenhle článek jsem narazila, když jsem hledala trochu té inspirace a objevila u Léňy 31denní blogovou výzvu z roku 2018. Upřímně jsem si z ní vybrala věci, které mě zaujala a budu je praktikovat jako kratší články tady u sebe na blogu.
Když jsem si tohle téma vybrala myslela jsem si jak lehké to bude vybrat 10 písniček, které momentálně miluji. Při vybírání a psaní i tohohle článku jsem zjistila jak strašně těžké to je a vlastně se bojím co z toho vznikne. Jsem ten typ člověka, že některé písničky miluji pořád protože mají svůj příběh, ale u některých písniček nebo spíš jejich umělců mám období kdy ho poslouchám nonstop a pak mám zase období kdy ho neposlouchám vůbec. Osobně si myslím, že takhle to má spoustu lidí nejenom já.

Upřímně i tak to bude těžké jelikož mám hodně písniček, které miluji. Ale budu mít trochu jiný systém vybírání, protože to budou písničky, které miluji už dlouho a moje láska k nim se od začátku poslouchání do teď nezměnila.

Luis Fonsi - Girasoles
Tohle je jedna z písniček o kterých bych si troufla říct, že pro mě má mnohem hlubší význam než by kdokoliv řekl. Ačkoliv je v jiné řeči, které nerozumím i podle hudby se to pro mě má silný příběh. Na podzim to pro mě byla písnička, při které jsem si zavzpomínala na člověka, který odešel a byl mému srdci bližší než kdokoliv jiný. 

Tini - Te Olvidaré
Ano vidíte správně a slyšíte správně, další písnička, která je ve španělštině. Když jsem ji poprvé slyšela byla to láska na první poslech. I po těch měsících ji stejně pořád miluji jako na začátku. Ačkoliv španělštině nerozumím v dnešní době se dá už spoustu překladů písniček vyhledat a to hlavně díky karaoketexty.cz, když jsem viděla a četla její překlad doslova mi vyhrkli slzy, protože z této písničky jsem to tak nějak vycítila. Tini poslouchám už hodně dlouho vlastně od dob, kdy jsem ji poprvé viděla v seriálu Violeta. Na každé její album se těším a díky ní jsem začala dost poslouchat španělské písničky, protože v každé prostě slyším něco co mi třeba v některých českých písničkách chybí.

Tini, Sebastian Yatra - Oye
Ano zase ! Tahle písnička mi pomohla a pomohla v obdobích, kdy můj život nedával vůbec žádný smysl a absolutně jsem nechápala proč já nebo proč zrovna naše rodina. Upřímně pořád se s některými věcmi asi nesmířím a bude to roky trvat, než ten fakt dokážu přijmout, že to tak je. Zdá se Vám smutná ano je smutná a možná proto má i tolik shlédnutí. Upřímně je to jedna z mých nejoblíbenějších vůbec kdy Tini zpívá s někým ve featu. 

Rybičky48 - Slibuju, že nebudu pít
Tahle písnička je od mé oblíbené skupiny, kterou poslouchám už od dob střední školy. Je to polsky nazpívaná jejich písnička. Tu písničku mám všeobecně ráda a v polském znění ta písnička má jiný rozměr. Je to nezvyk, ale stejně ve mě pořád dodává vzpomínky na loňského Valentýna, kdy jsem byla na jejich koncertě v pardubické Enteria areně. Byl to po x letech jejich koncert a zároveň jeden z posledních na kterých jsem byla. ♥

Sebastian - Černobílá
Další písničku jsem vybrala tuhle i když by bylo jedno jakou bych od Sebastiana vybrala, protože jeho písničky miluji absolutně všechny a znám je nazpaměť i ty co má ve featu. Je to pro mě zpěvák, kterého poslouchám už od dob kdy vydal svůj první singl všemi známá Toulavá. Já byla na dvou jeho koncertech a nikdy jsem si víc hlasivky nevykřičela hlavně přitom jeho druhém loni na lodi v Praze. ( a mám s nimi i dokonce fotku ). 

Sam Fischer, Demi Lovato - What Other People Say
Tuhle jsem si taky zamilovala hned když jsem ji slyšela. Všeobecně mám písničky od Demi ráda a vždycky jsem měla. Měla v nich vždycky něco osobního což mám v písničkách ráda když do toho zpěvák, zpěvačka či skupina dají něco od sebe. Je fakt, že toto kouzlo nemají v dnešní době všechny písničky od zpěváků, zpěvaček či skupin. 

Madison Reyes - Wake up ( seriál Julie ant the Phantoms )
Další písničkou, která je pro mě za mě jedna z topek a pro mě i dost osobní, je tahle ze seriálu. Na tenhle seriál jsem narazila úplnou náhodou na Netflixu a když jsem slyšela tuhle písničku byla to prostě láska na první dobrou a pořád je. Jsou to věci z minulosti, které se nikdy nezahojí a vše mi bude připomínat jak velká naše láska byla, protože byla první. Jak velké přátelství nás pojilo i po rozchodu. Bude to 10 let a stále mi chybí. Proto je to pro mě tahle písnička dost osobní písnička. 

Abraham Mateo - Aunque estés con él
Další španělská písnička. Prostě španělština se mi líbí a poslední měsíce a roky jsem ji naprosto podlehla. Co Vám budu povídat. Tohohle zpěváka taky už pár let znám, ale je fakt, že z těch jeho písniček i z minulosti se mi asi jediná tahle pořád líbí, že ji můžu poslouchat pořád dokola. 

Aitana, Cali Y El Dandee - +
Další španělskou písničkou, kterou miluji už dlouho je tahle. Prostě nevím čím mě uchvátila možná svou hudbou, ale i španělštinou a textem. Také za to určitě svým způsobem může klip, který mám ráda. Hodně možná i to, že jsem ji poprvé slyšela byla bezhlavě zamilovaná do někoho kdo o tom neměla ani tušení. V jistém smyslu ji poslouchám pořád i když dávno jsem bezhlavě zamilovaná do někoho do koho by to nikdo neřekl. Já i tak nevím co dělat s tím když máš ráda někoho kdo o tom neví, v životě jsem nic podobného nezažila, kde bych toho člověka viděla absolutně všude kudy chodím právě.

Like-it - Křídla
Další z českých kapel, kterou mám opravdu ráda, jejichž písničky se mi fakt líbí. A narazila jsem na ně úplnou náhodou. 

Je fakt, že moc oblíbených českých kapel nemám spíš v poslední době jedu ty zahraniční a hlavně ty španělské.

A jaké písničky jste si v poslední době zamilovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. Hodně štěstí při výzvě :) jsem zvědavá na články. Z písniček nic neznám, poslouchám trochu jiné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vybrala jsem si jen pár témat, které z téhle výzvy chci publikovat právě.

      Vymazat
  2. Skvělé songy, některé z nich jsem si v poslední době také oblíbila. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Poslouchám trochu jiné písničky, ale tu od Demi mám ráda, její nová deska je skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu její poslední desku hrozně ráda poslouchám ji pořád :)

      Vymazat
  4. Musím sa priznať, že ja počúvam úplne iný druh hudby, ale len vôli tomu názvu som si pustila Tini a nikdy by som nepovedala, že dievča čo hrala Violettu ma dokáže tak moc rozplakať. Ten text je iný level. Ďakujem za krásnu pesničku ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já její hudbu a především písničky z posledního alba mám dost ráda. Můžu je poslouchat pořád, hlavně když mi není nejlépe právě.

      Vymazat