Čtenářská výzva: J. Nesbo - Půlnoční slunce - Krev na sněhu II


Ahoj, dneska tu mám pro Vás další knížku do čtenářské výzvy. Tentokrát to byla audioknížka, protože minule to bylo hrozně fajn.

Ačkoliv je to druhý díl a první sem nečetla. Jelikož jsem knížku po pár dnech odložila, chtěla jsem ji dát šanci v audio verzi právě, protože stejně jsem to měla z knížkou O myších a lidech, že mě více bavila ta audio verze než klasická knížka. Jelikož to byla moje první knížka od Jo Nesbo o kterém jsem slyšela hodně jak doma, tak ale i na sociálních sítích jsou dva tábory ti co ho milují a ti, kterým se nelíbí a proto jsem s vybrala právě tuto knížku. Neměla jsem od téhle knížky žádné přehnané očekávání právě. Konec knihy jsem čekala absolutně jiný, než jak to skončilo. Rozhodně, ale vím že Nesbo není zrovna můj šálek kávy. I když tato audiokniha patřila spíše mezi oddychovky s lehce romantických nádechem.

Četl jste někdo tuto knihu a jaký na ní máte názor?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Mě se naopak knížky od Jo Nesba moc líbí a za mě nemají chybu a tahle je určitě také skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u mě tahle první a u nás v rodině ho nikdo extra moc nemusíme, vadí nám množství postav v knížce právě

      Vymazat