Hudba mého srdce | duben 2021

 Krásné středeční odpoledne! Dneska tu máme další díl ze série hudba mého srdce.

P!nk, Willow Sage Hart - Cover Me In Sunshine
Když jsem tuhle písničku slyšela poprvé naprosto mi běžela po zádech husí kůže a vlastně od té doby je jedna z mých oblíbených

Hallman - Never Meant To Be
Tahle písnička mě zase roztancuje tak, že začnu tancovat i když sedím, prostě kdo má rád taneční tak je to něco pro něho.

Earth - Tisíc slov, Je mi fajn
Tyto dvě písničky se mi mega líbí ačkoliv rap nebo tak moc neposlouchám a zvlášť ten českej.

Maggie Lindemann - Crash and Burn
Bože tohle je moje krevní skupina. Ten styl hudby je prostě moje ♥ Jakmile jsem tuhle písničku slyšela naprostá láska a jedu ji nonstop. Vryla se mi do kůže prostě.

Eirik, Jitka Boho - Jednou za rok
Ačkoliv tahle písnička je spíše vánoční já ji poslouchám teď na jaře. Je tam spousta slov, které mi mluví z duše. Zamilovala jsem se do ni a je mi jedno jestli ji budu poslouchat na jaře, v létě či před Vánocemi. Je prostě moc pěkná.

Hodiny - Nezapomeň
Tahle písnička na mě vyběhla nejdříve na Spotify a až po tom jsem viděla videoklip, při kterém jsem brečela jak želva. Cítila jsem při téhle písničce pocit, že nějakým způsobem se vrací babička a promítali se mi všechny vzpomínky s ní. Je to čtvrt roku a když ji slyším pořád to bolí, chybí mi tu.

Hallman - We Are Dreamers
Další taneční láska, kterou mám ráda. ♥ 

Barbora Piešová - Vesmír, Dážď
Je jen pár písniček od ní, které se mi líbí. Skvělé texty a i zpěv na to kolik jí je.

Cavalier - Jakub
Další z těch rapovek, kterou mám ráda. Roztancuje mě, i když nemám svůj den.

Solid Base - This Is How We Do It
Bože to je písnička mého mládí, extrémně dlouho jsem ji neslyšela. Tolik vzpomínek.

Ruggero - Puede
Tuhle španělskou písničku zbožňuji. Sleduji tohodle zpěváka a herce už od dob seriálu Violetta. Když jsem poprvé slyšela tuhle písnička naprosto to byla láska na první pohled vážně ♥

Timmy White - Never Stop Trying, This Is Love, Better With You, Only to You
Timmy je jeden z mála mladých zpěváků, kterého sleduji od samého počátku už od doby, kdy zpíval pouze covery. Jeho písničky se postupně vyvíjeli jako od sám, stejně tak i jeho zpěv. Jeho texty mají přidanou hodnotu, který vidím jen u písniček v zahraničí třeba.

Ashes Romain - All of Me
Upřímně nevím čím mě uchvátila, ale nejspíš svojí melodií ve které cejtím něco co momentálně pár měsíců cítím ve svém srdci a moje pocity jsou každý měsíc jiné. Spoustu věcí se, ale od loňského května vlastně nezměnilo pořád to tam je.

Ironkap, Kali - Cizí fotky
Tenhle styl hudby moc často neposlouchám takže se u mě moc často nevidí, že bych si nějakou písničky téhle hudby oblíbila. Tohle je jedna z mála výjimek. 

The Lodge - What I´ve Been Wishing´For
Písničky z tohohle seriálu patří taky k těm, které mám ráda, protože mi dodali odvahu zeptat se, ale také užívat života.

Kateřina Marie Tichá - Vítr, Příteli, Pravé poledne, Sami
Na tuhle zpěvačku a její album jsem narazila úplně náhodou, třeba tahle písnička má tohle a vzbuzuje ve mě tolik věcí. Při další písničce se mi chce tancovat.

3 Doors Down - Here Without You
Období dospívání a taky hodně osobní písnička, kvůli které mám hodně vzpomínek.

Rybičky48 - Ženy, Díky, Zamilovaný/Nešťastná 2, Slibuju, že nebudu pít, Léto
Byli doby kdy jsem je poslouchala hodně. Tyhle nový písničky se mi strašně líbí.

Zoči Voči - Slovami Opísat, Klamem, Nad Prahou
Milujem tyhle tři písničky od nich nejvíce. Připomínají mi časy, které jsem při nich trávila ve dne v noci. Když je slyším, rozbrečím se. ♥

Cascada - Ready For Love, How Do You Do, Summer of Love, Everytime We Touch
Moje velmi oblíbená Cascada. Tuhle zpěvačku mám ráda ohledně těchto písniček z tanečního stylu. Jsou pro mě vzpomínkou na tábor v Rokytnici nad Jizerou.

Kabát - Raci v práci
Jedna z písniček, kterou mám od Kabátů ráda i po letech. 

Kristina, David Gránský - Stále ťa mať
Bože tuhle písničku zbožňuji, mám z ní takovou neskutečnou husinu a také cítím takové pocity. Zamilovala jsem se do ní ♥.

Vlasta Horváth, Linda Horváthová - Chvíle vánoční
Ačkoliv se tahle písnička hodí spíše do předvánočního období já ji můžu poslouchat kdykoliv jindy. Strašně dlouho jsem tohoto zpěváka neslyšela zpívat a tahle písnička mě dostala. Brečela jsem u ní, protože jsem si vzpomněla na mou babičku na kterou myslím stále a stále a pořád to bolí. Nezapomenu na ni nikdy.

Isabela Merced - lovin kind
Vlastně tahle písnička mě uhranula na první poslech když mi začala hrát v jednou playlistu. Cítila jsem z ní něco co prostě se mi líbí možná ta melodie nebo ten text upřímně sama nevím.

Ana Mena - Sin Aire
Tuhle písničku jsem taky našla čirou náhodou stejně tak jako tu předcházející. Zaujala mě hned svoji melodií, text se mi taky líbí a v době kdy jsem ji našla byl to trochu jako blesk z čistého nebe. 

Kevin Quinn a Bailee Madison - Place In This World ( Letní kemp )
Když jsem slyšela tuhle písničku poprvé, dostala jsem úplnou husinu a začala jsem normálně brečet. Cítila jsem takový ten zvláštní pocit, který mám hodně málo. Od té doby tu písničku jedu nonstop. ♥

Eliška Rusková - Zlá
Upřímně na její novou písničku jsem byla hodně zvědavá a předčilo to všechna má očekávání. Líbí se mi na téhle písničce text, ale člověk vidí jak Eliška roste. Její hlas se mi líbí čím dál více.

Jan Bendig - Amare Terne Čave
Na tuhle písničku jsem byla ještě možná zvědavější než na tu od Elišky. Ačkoliv romsky neumím, ale myslím, že i pro člověka který romsky nemluví je to hodně emoční, alespoň pro mě když už tu s námi moje babička půl roku není. 

Co říkáte na můj výběr? Znáte některou písničku?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Krásné songy, bez hudby ve sluchátkách bych nemohla fungovat. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky ne, hlavně jsem zjistila, že se mi líp cvičí se sluchátky v uších :D

      Vymazat