Rýžové nudle se sušenými rajčaty a parmazánem

Krásnou sobotu! Dneska tu mám po 14 dnech zase další recept. Zkouším nové recepty, které mám napsané ve svých deskách. Dneska jsou to nudle s mými oblíbenými sušenými rajčaty. 

budeme potřebovat:
250 g rýžových nudlí, 85 g sušených rajčat nakládaných v oleji + 2 lžíce oleje z rajčat, 2 stroužky, sůl, pepř, 25 g nastrouhaného parmazánu, velká hrst bazalky

Nudle uvaříme podle návodu na obalu, aby byli měkké. Pak je scedíme. Olej z rajčat zahřejeme a pak něm opečeme kousky rajčat a česnek. Poté přidáme nudle, parmazán a bazalku. Promícháme.

Ochutnali byste tento recept?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

5 comments

  1. Mňam, vypadají nádherně! V týdnu si něco podobného uvařím do práce. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano já rýžové nudle a celkově asijskou kuchyni mám strašně ráda:)

      Vymazat
  2. Já bych tam potřebovala více bílkovin - maso, nebo více sýru. :) Jinak recept zní dobře a jednoduše, podobné recepty také dělám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat