Hudba mého srdce | květen 2021

 Krásné středeční odpoledne! Dneska tu máme další díl ze série hudba mého srdce.

Natálie Grossová - Girls
Prostě tuhle písničku naprosto zbožňuji. Líbí se mi stejně jako když jsem ji slyšela poprvé. Její hlas je neskutečně dobrej.

Karol Sevilla - Tus Besos
Mezi mé další favority patří taky tahle španělská písnička od Karol. Roztancuje mě a taky je prostě boží má prostě nějaký ten příběh a já v ní cítím něco osobnějšího než jen pouze písnička. 

A*Teens - A Perfect Match
Bože moje puberta :D Tuhle písničku jsem poslouchala nonstop 24/7 v kuse :D

CNCO - Solo Importas Tú
Miluji španělské písničky a tuhle když jsem slyšela byla jsem v sedmém nebi. Naprosto jsem si ji zamilovala. ♥

Mans Zelmerlow, Polina Gagarina - Circles and Squares
Bože tohle byla láska na první pohled. Jeho písničky mám hodně ráda ačkoliv to není každého styl, prostě tahle písnička má pro mě nějaký ten osobní význam.

Sirusho, Alexader Rybak - Stay
Bože Rybakovi písničky mám ráda už roky. Pro mě měli vždycky přidanou hodnotu protož tam byli housle. A tahle wau ♥

Alan Walker, Salem Ilese - Fake A Smile
Tahle písnička se mi líbila na první dobrou a když jsem viděla překlad prostě jsem se do ní zamilovala ještě více ♥ Občas cejtím to samé o čem se zpívá v té písni.

Sebastian Yatra - Respiro
Tahle španělská písnička je prostě moje láska. Protože bych ji mohla poslouchat pořád, cítím se v ní neustále a pořád. Jsou věci, které cítíš pořád stejně i když uběhlo pár měsíců.

Sebastian Yatra - Cristina
Stejný případ je i této písničky. Zbožňuji prostě a cítím v ní tolik citů, že každý si ji zamiluje.

Calum Scott - You Are The Reason
Tahle písnička je tak stará, ale pořád stejně dobrá. Pro mě osobně je to písnička s hlubším významem. Upřímně tahle písnička mi připomene jednoho člověka, který tu už pár let není, ale pořád někde tu u mě je.

One Direction - You a I, One Way or Another, A. M.
Asi jsem jedna z mála posledních lidí, který trend One Direction chytil až když už se rozpadli. Jejich písničky mají něco do sebe, že se nedivím, že po nich před lety šíleli tisíce až miliony holek.

VNCE Wiliams - Anxiety Acoustic Version
Tuhle akustickou verzi miluji, protože se v ní člověk trochu zamyslí nad vším tím co se momentálně děje.

Karel Černoch - Večerníček
Také jedna z české vody. Tahle písnička je stará ani nevím kolik let, ale vzpomínka na dětství na druhý stupeň základní školy. Hodina hudebky prostě, nejlepší písnička, kterou jsme milovala celá třída.

Tři Sestry - Léto 
Tahle písnička prostě moje láska. Pro mě tahle písnička má speciální význam z mé minulosti. Vzpomínka na jeden den, ale i období v mém životě, které bylo nádherné a nikdy nezapomenu.

Jaksi Taksi - Škola
Jedna z mých oblíbených písniček z dob dospívání. Občas si říkám, že na některé věci se od dob dospívání názory nezměnily. Pořád patří mezi ty super ♥

Ewa Farna - L.A.S.K.A, Jen spát, Klam, Víkend, Jak motýl, Zavři oči, Bez tebe to zkouším
Taky jsem měla období poslouchání Evičky, její písničky mám i ráda doteď ať už ty starší nebo ty nové.

Václav Noid Bárta - Poušť, V divadle Tvém, Patříš mně, Nic víc už není
Prostě Noid. Mám ho ráda nejen jako muzikálového herce a zpěváka, ale i textaře. Jeho hudbu strašně miluji.

S Club 7 - Bright It All Back, Reach, Have You Ever, S Club Party
Tuhle kapelu, ale i jejich seriál jsem milovala v dospívání, pořád se mi jejich písničky líbí a to je mi 30.

Soy Luna - Quiero verte sonreir, Tu cárcel, Yo Quisiera, Yes I Do
Další série písniček ze seriálu a tentokrát z mé oblíbené Soy Luny. Dostávám při nich husinu a dokážu se i rozbrečet.

Doga - Vím Jak Bolí, Poletuju
Nevím proč, ale tyhle písničky od nich miluji ačkoliv jsou staré jak nevím jak dlouho. Umím jejich slova nazpaměť.

Zac Efron, Zendaya - Rewrite The Stars
Bože tenhle film zbožňuji a tohle je jedna z nejúžasnějších písniček z něho, ale i z scén.

Green Day - Holiday
Prostě tohle je klasika. Green Day jeli a jedou pořád u mě. Jejich písničky zbožňuji pořád. Je to pořád můj styl. Tahle je jedna z mých nejoblíbenějších ♥

Lvcas Dope, DJ Wich, Separ - Lítat
Bože, další moje ♥. Našla jsem ji úplnou náhodou a úplně jsem se do ní zamilovala. Tenhle styl úplně pořád neposlouchám.

TOUCH - Ljubi menja po francouzski
Proboha tohle jsem vážně poslouchala v období puberty? To myslíte vážně? Do teď to nechápu.

Charlotte Church - Its The Heart That Matters Most
Tuhle písničku jsem hledala hodně dlouho. V mládí jsem ji milovala a vlastně nikdy jsem ji nenašla ke stažení a teď jo patřila a patří mezi moje top písničky, které zbožňuji a je a byla to láska na první pohled.

La La Land - Someone In The Crowd
La La Land je jedním z mých hodně oblíbených filmů. Když jsem ho viděla poprvé byla jsem z něj extrémně nadšená. Do teď jsem a miluji písničky z něj a tahle je za mě topovka.

Vypuštěné Koupaliště - Zákaz Tebe
Taková ta moje osobní kapela, která pochází nedaleko odkud pocházím. Naposledy jsem je slyšela už nevím kdy naposledy a tahle písnička nad ní se rozplývám do teď. ♥

Kristina - Vianočná jahoda
Další ze série vánočních písniček, které poslouchám v květnu. Upřímně mě je jedno jestli je vánoční nebo ne, když se mi líbí poslouchám ji kdykoliv jindy. Zpěvačku Kristinu mám hodně ráda a její zpěv mě už roky uklidňuje.



Co říkáte na můj výběr? Znáte některou písničku?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Už jsem se bála, že tu nebudu nic znát, ale naštěstí to zachránila Ewa Farna, kterou miluju! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Evička a Green day, stále jsou to lásky i když už tolik neposlouchám. Jinak moc písniček neznám :/

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý výběr písniček, také bych mezi nimi měla favority :))

    OdpovědětVymazat