Kari se sušenými rajčaty a špenátem

 

Krásnou sobotu! Dneska tu mám pro Vás recept na tohle výborný kari. Inspiraci jsem našla na instagramu Anet Chroustové. Jelikož já kari miluji na všechny způsoby musela jsem zkusit i tuhle. Za mě můžu jedině doporučit.

budeme potřebovat:
olivový olej, 1 lžička drceného kmínu, 1 lžička nastrouhaného zázvoru, 1 cibule, 3 stroužky česneku, 1/2 lžičky chilli, 1 lžička mletého koriandru, 2 lžičky mleté kurkumy, 1 kokosové mléko, 1/2 slepičího bujonu, 500 g masa, 2 - 3 lžíce rozmixovaných kešu ořechů, rýže, sůl, 5 sušených rajčat v oleji, špenát

Na oleji osmahneme kmín, necháme provonět, přidáme nakrájenou cibuli, po změknutí přidáme zázvor, česnek, kurkumu, koriandr, chilli, necháme provonět a přidáme na nudličky nakrájené maso. Orestujeme s kořením a poté přidáme zeleninu pokud chceme ( já dala sušená rajčata a špenát ). V mixéru rozmixujeme kešu, které přidáme do směsi s masem. Zalijeme kokosovým mlékem a přidáme bujon. Prohřejeme a dochutíme solí. Podáváme s rýží či těstovinami.

Ochutnali byste tento recept?

Vaše Epilepsyylife




You Might Also Like

8 comments