Můj květen 2021

Pěkné středeční odpoledne, další měsíc je za námi a to znamená jediné mé shrnutí měsíce.
Já si začátkem měsíce udělala radost a koupila si nějaké ty dobrůtky, ale i věci díky, kterým se mi snad ta pleť trochu zlepší.

Začala jsem totiž trochu praktikovat jinou skincare rutina, uvidíme časem jestli to bude mít nějaký účinek, stejně tak to bude i s mým cvičením a i s jídlem, který si teď zapisuji co jím a myslím že jsem asi na dobré cestě mít lepší jídelníček.

Jestli se ptáte co já a cvičení už mám první měsíc za sebou a můžu být na sebe fakt pyšná. Také tento měsíc jsem odhalila proč všichni milují podcast Opravdové zločiny. Poslouchám ho každý večer před spaním. Tento měsíc jsem také trochu změnila i svůj jídelníček. Omezila trochu sladké a zatím se mi to daří uvidíme jak to bude dál.
Tak a na téhle snídani, jsem ujížděla. Je to tak strašně dobrý, rodičům to taky moc chutnalo a přitom to je strašně dobrý ( recept zde ). Rozhodně to zkuste pokud máte rádi klasické tiramisu, tohle je jeho taková zdravější verze.
Také mi i přišel měsíční kit od Fleppi, jsem ráda, že jsi na rok zaplatila a mám samolepek dost, jelikož papírenské zboží a hlavně samolepky zbožňuji.

Také jsem trochu pokročila ve čtení knížek, ale k čemu jsem se dokopala po x měsících je to, že jsem šla s nohou ( konkrétně patou ) po měsících bolení k doktorce a to co jsme si s mamkou mysleli, že to je se nakonec potvrdilo. Mám patní ostruhu. Začala jsem chodit na rehabilitace tak uvidíme jestli to vlastně pomůže či nikoliv. Kvůli tomu jsem také přestala teď cvičit abych věděla jestli to má nějaký efekt či nikoli.

Tenhle měsíc jsem koukla znovu na tenhle boží seriál The Bold Type. Upřímně jsem si ho už moc nepamatovala a těším se na další díly. Je to taková pro nás ženský oddychový seriál když chce člověk vypnout a rozhodně doporučuji.

Pak jsem zhlédla také dokument Poslední týdny, který na mě vyskočil, když jsem na Netflixu hledala něco nového na co bych se koukla. Ráda se koukám na dokumenty z 2. světové války co se týče holokaustu. Možná to někoho z Vás vyděsí někoho překvapí. Snažím se dozvědět se co nejvíce, ačkoliv tahle doma byla strašná. Vždycky si po shlédnutí nějakého dokumentu či filmu podle skutečné události uvědomím vlastně jak já se mám dobře. 

Dalším seriálem co jsem shlédla je Zakázaná škola. Je to příběh 4 židovských dětí, které přežili brutální antiseminismus ve fašistické Itálii, převyprávěný ve formě hraných scén a rozhovorů s účastníky událostí. Upřímně když jsem zhlédla tento dokument jaké to bylo za 2. světové války s jinými Židy než českými, slovenskými atd., jejichž některé příběhy znám, upřímně mě to šokovalo jak se takhle strašně lidé chovali k druhým lidem jen proto, že jsou Židé. Dodnes sama tohle nechápu a možná i protože jsem nebyla ještě na světě zajímá mě tahle doma, ale věci i kolem toho možná víc než se zdá. Upřímně si myslím, že na tyhle dokumenty by se měl podívat každý a hlavně ti, kteří nadávají na dnešní dobu, protože při tom si člověk uvědomí hodně věcí.

Jelikož jsem pořád na neschopence a jediné kam se jdu vždycky vyvětrat a udělat si výlet je vždycky rehabilitace do Pardubic tak tento měsíc není vlastně nijak extra zvláštní. Nejen, že pomalu trochu čtu, ale co radši dělám, že poslouchám podcasty a kromě zmiňovaným Opravdových zločinů na kterých doslova ujíždím tak poslouchám Patálie, Příběhy 20. století, Jak to bylo doopravdy a také Příběh, který se opravdu stal. Poslední tři podcasty mám ráda, jelikož tam mluví o příbězích z dob který jsem nikdy nezažila a vždycky mě historie 20. století dost zajímala a především v posledních letech. 

Také jsem se dokopala k tomu, že dám do notebooku lightroom, přes který upravuji jedině v poslední době fotky. Zabralo mi to pár hodin, ale podařilo se a tak jsem si po x letech upravila všechny své fotky, které mám a nechala si je vyvolat, protože tištěné fotky mají něco do sebe než prostě ty v digitální podobě prostě. Bylo jich skoro 1000.


Ale stejně jsem na sebe pyšná kolik jsem toho ušla, i když mám neschopenku.
Tohle bylo v době kdy jsem pravidelně cvičila teď jsem si dala oddych kvůli rehabilitacím, abych viděla jestli mají nějaký účinek či ne.

Také mám pro Vás malé spotřebováno.
Něco málo z kosmetiky, ale i úklidový prostředek. Spotřebovala jsem 2 produkty od Yver Rocher z adventního kalendáře a to hydratační tělové mléko a regenerační sprchový balzám pro velmi suchou pokožku. Tyto dva produkty by hodně sedli, jelikož jsem začala mít hodně suchou pokožku v poslední době. Používám jen hodně hydratační věci. ( Nemáte tip na nějaké hydratační ať už krémy nebo sprchové gely ? )

Dále jsem spotřebovala vatové tampony z doktora Maxe, které jsem dostala k narozeninám. Byli fajn, protože byli z bavlny, které vyhledávám nejčastěji. V poslední době jsem také začala používám toto sérum. Používám ho už déle a vyhovuje mi. Příjemně voní a myslím, že dělá svou práci, kterou dělat má.

Nakonec Vám zde představím i tento malý vzoreček univerzálního prostředku od Eurony, nečekala jsem nic extra, ale jeho vůně mě překvapila příjemná vůně. Doma mám ještě další výrobky od Eurony, ale ty až spotřebuji dám Vám jsem recenzi. 

Také tu mám nějaké potraviny. Mám ráda sladké, ale snažím se ho omezovat nebo si kupovat alespoň tyčinky, které mají lepší složení. Někdy je najdu někdy ne. Tyto byli všechny strašně dobré a už chápu proč milují všichni ty tvarohové tyčinky z Lidlu. Jsou naprosto boží a jakmile se vždycky dostanu do Pardubic, kde mám nejbližší Lidl, vždycky si jednu koupím. Stejně je to i s proteinovými tyčinkami od Barebells. Ty jsem si extrémně zamilovala. Mají je i na rohlíku či jsem je nedávno koupila i v potravinám na pardubickém nádraží. ( Jaké proteinové či zdravější tyčinky máte rádi Vy? )

A jaký jste měli květen Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Mamku taky kdysi trápila ostruha na patě. Chodila na rehabilitace a moc jí to nepomohlo. Nakonec jí daly injekci proti bolesti a přešlo jí to. Ale je pravda, že ona má ploché nohy a to jí asi přitížilo.
    I já mám jakousi touhu jíst zdravěji. Hlavně si zapisovat, po kterých jídlech jsem příjemně najedená a po kterých je mi těžko. To aby měl člověk lepší přehled, čemu se příště vyhnout. Ale nějak se k tomu nemůžu dokopat. Jediný můj úspěch je, že jsem trochu omezila uzeniny. Na chleba se sýrem nebo máslem už si tak často nedávám salám. Nahradila jsem po pažitkou, ředkvičkami nebo třeba krájenými rajčátky. Jednak to mám teď pestřejší a jednak mám pak pocit, že si někdy člověk i víc pochutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka má taky ostruhu, takže to tak nějak jsem zdědila taky. No myslím že mě ty rehabilitace nějak extra nepomohli, někdy je to lepší jindy zase horší. Je fakt že mamce před pár lety ty injekce taky dost pomohli. Jo přesně tak, stejně tak, že po x letech jsem přišla na to, že nemohu pít samotné kravské mléko a to ani s nějakými lupínkami prostě mi to vadí a mám pak žaludeční problémy. Je fakt že já jsem taky ve větší míře omezila uzeniny, teď jsi většinou dám radši šunku, která poněkud zdravější než taková vysočina třeba. Je fakt, že teď co jsem doma tak tu stravu mám přeci jen pestřejší než když chodím do práce. Hlavně si poslední měsíce hlídám pitný režim.

      Vymazat
  2. Měla jsi povedený květen, ať je takový i červen a přeji ti krásné slunečné dny. Tyčinky musely být perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byli! Tenhle týden jsem udělala hodně velkou objednávku na aktinu, protože od pondělí jdu znovu do práce a většinou ty tyčinky z aktinu nosím převážně do práce. Tobě taky přeji krásné slunečné dny :)

      Vymazat
  3. Opravdové zločiny úplně miluju.. Nejradši je poslouchám když uklízím, nebo vařím.. :)

    OdpovědětVymazat