Můj měsíc duben 2021

 Krásné středeční odpoledne. Další měsíc je za námi a to znamená i mé shrnutí. 
1. duben je pro mě důležitý den babička má narozeniny nebo spíš by měla narozeniny. Tenhle člověk byl vždycky pro mě strašně důležitý a tohle jsou první její narozeniny, kdy tu není a je to šíleně zvláštní. I když celé naší rodině ať už té širší nebo té vzdálené vzpomínky zůstanou pořád, nikdy jsem si nepředstavovala, že právě ona nás tak brzo opustí. Člověk si pak právě uvědomí, že si má užívat života dokud může a hlavně s lidmi, které má rád, protože nikdy nikdo neví kdy nás ten daný člověk opustí.
Také jsem udělala trochu menší zásobu v drogerii Teta. Hlavně měli v akci produkty od Nivey a konečně tam měli můj oblíbený gel na obočí od Essence, který tam extrémně dlouho neměli. Doplnila i zásoby Stabilo popisovačů, protože jiné vlastně teď už nepožívám. Pak nějaké ty dárečky za koledu synovcům. Stejně tak jsem potřebovala už nové gumičky do vlasů, protože mám už některé doma naprosto v strašném stavu. Koupila jsem také nějaké novinky pro mě v podobě peelingu na pokožku hlavy a také fixační sprej ( pak dám vědět jaké jsou ).
Také jsem začala poslouchat nějaké koncerty, které jsou na Youtube a první co na mě vyskočilo byl tenhle Avicii Tribute koncert. Jeho písničky mám hrozně ráda a když mi není nejlíp tak si jeho písničky vždycky pustím ♥
Vzhledem k tomu, že jsou divadla zavřená, tak jsem si předplatila na měsíc Dramox, kde jsou některá divadelní představení a když jsem viděla, že tam je jedno z Východočeského divadla v Pardubicích, vlastně i to byl důvod proč jsem si ho předplatila chtěla jsem to vidět prostě ačkoliv jsem věděla, že to bude dost náročný kus. Bylo to zajímavé, ale dosti náročné představení musela jsem ho zkouknout na několik částí právě.
Tyhle Flipz se slaným karamelem jsou naprosto boží. 
Tyhle Passion Bar tyčinky naprosto miluji. Měla jsem snad všechny, které na Aktinu jsou a za mě mi nejvíce chutnali slané arašídy s bílou čokoládou, skořicová rolka, kokosová pusa a oříškový ráj s karamelem. Zasytili mě hodně a to je vlastně důvod proč jsem si tyhle tyčinky objednala. Převážně do práce. 
Mám ráda klasickou snickersku a tak jsem chtěla vyzkoušet tyhle s proteinem. Všechny mi moc chutnali a rozdíl od té klasické jsem téměř nepoznala.
Další moje oblíbené proteinové tyčinky a myslím, že jedny z těch nejoblíbenějších. Vyzkoušela jsem všechny a byla jsem naprosto překvapená, že jsou tak dobré. Rozhodně stojí za vyzkoušení, já osobně jsem lepší proteinové tyčinky neměla a to jsem už nějaké zkusila. Hlavně co mě neuvěřitelně dostalo, že nejsou tak tvrdé jako ty co prodávají v supermarketech. 
Tyhle proteinové tyčinky byli fajn, ale kdybych si měla vybrat kterou si znovu objednám byla by to ta v bílé čokoládě, ta mi přeci jen chutnala o něco více.
Jedna z Aktin novinek jsou tyhle Flapjacky, které jsou do práce fakt super. Jelikož co je s kokosem je pro mě nejlepší volba jelikož kokos zbožňuji. Rozhodně plánuji ochutnat ještě zbylé 3 příchutě. 
Také jsem ochutnala všechny tyčinky od Lifelike. Rozhodně se řadí velice dobrých proteinových tyčinek, které člověk zasytí. 


Tyhle proteinové tyčinky jsem chtěla vyzkoušet abych si o nich udělala vlastní obrázek, protože jsem je viděla u několika lidí jak jsem to nejlepší tyčinky na světě atd. Upřímně co se mi na nich líbí je složení, obal, zajímavé příchutě. Co mi, ale vadilo, že se lepí právě a některé jsou takové nijaké a některé jsou velmi chutné. Prostě za mě takový průměr jak bych řekla.
Tyhle cookies sušenky jsem chtěla vyzkoušet taky dlouho. Byli moc dobré a rozhodně si objednám znovu, do práce na sváču nejlepší volba. Zasytili mě právě a to jsem právě chtěla nebo potřebovala právě. Rozhodně vyzkouším i další.
Tahle cookies sušenka ve spolupráci s Terez Havlínovou je prostě lahoda a boží. Příchuť vanilkový rohlíček doporučuji a rozhodně objednám znovu a i jiné příchutě. 
Tenhle Oreo donut z Donutera jsem si objednala, když jsem objednávala nákup z Rohlíku. Vždycky jsem donut odtamtud chtěla zkusit. Byl fajn, ale čekala jsem to lepší. 
Další taková moje menší závislost jsou Reeses. ♥
Bože tyhle ořechy a white brownie je nejlepší spojení. Rozhodně někdy objednám znovu jelikož to máslo miluji a mám třeba už několikátý balení doma. A našla jsem pro ně skvělé využití, budu ho používat jak stojánek na všechny mé psací potřeby v daném měsíci k plánovaní.
Tenhle Flapjack byl chuťově zajímavý, i když jsem čekala, že bude chutnat právě úplně jinak.
Tyhle cookies sušenky Lenny a Larrys byli naprosto boží. Už chápu proč všem tak moc chutnají. Zasytí a může je člověk mít na 2 svačiny do práce. Tenhle případ byl i u mě a rozhodně si je objednám znova.
Tyhle jejich proteinové tyčinky jsou za mě hodně super. Patří za mě k jedněm z těch nejlepších právě a mě nejvíc asi chutná tahle skořicová rolka. ♥
Tenhle košíček jsem zkoušela poprvé a naprosto jsem byla nadšená. Rozhodně pro další topovka. ♥
Tahle tyčinka z Penny z proteinem je fajn a když jsem se koukla na složení nebylo krásné, ale občas je fajn si koupit i nějakou takovouhle tyčinku.
Jelikož miluji Bounty musela jsem zkusit i tohle a byla jsem taky strašně nadšená. Kokos je prostě láska.♥
Co se týče kosmetiky spotřebovala jsem tyhle věci od Vichy, které mám doma pravidelně protože jsou jediné, které u mě zabírají právě a to jak v zimě, tak ale i v období veder, které teprve přijdou. Také jsem dopotřebovala tento rozjasňující peeling od Yves Rocher, který jsem měla v adventním kalendáři a za mě je to super. Rozhodně si ho někdy pořídím znova. Také tento sprej pro tepelnou ochranu od Tony and Guy. Je taky moc fajn. Další balení vatových tamponů jsem zdělala a taky i další balení fixačního gelu na řasy a obočí. 

Neznáte nějaké dobré a kvalitní spreje pro tepelnou ochranu?
Jedno cvičení, jiné než obvykle a koleno se začalo chovat jinak než obvykle a začalo bolet. Tak jsem musela cvičit to co minule a hned mě přestalo bolet. Ale večer jsem ho musela ledovat nejdříve a pak ještě ho tolik nenamáhat. 
Snídaně na Boží hod velikonoční. Mazanec s banánem + veganský jogurt, kafe s čokoládovým mlékem od Alpra ( bože je to tak dobrý ), ale také čaj. Snažím se zjistit, jestli moje zažívací potíže nemají co dočinění s mléčnými či kravskými produkty.
Nedělní pohodička s kávou a knížkou na zahradě. Tuhle knížku už mám doma dlouho tak uvidíme recenze pak bude tady. Zatím jsem z tý knížky nadšená. 

Také jsem objevila spoustu nových blogů a začala sledovat znovu jednu slečnu na Youtube, která se po xletech k točení videí vrátila. Budu ráda i za doporučení na nějaké blogy či youtube kanály.

Také jsem poslouchala další epizody od Valči a Nel Středně ošklivý kluci > hezouni - Unpopular opinions , byl hodně zajímavý, protože s některými názory to mám stejně jako holky. Třeba to že velký penis u kluků není všechno, ale také to, že když je někdo při těle musí automaticky hned na sociálních sítích propagovat obezitu. Nikdy jsem nebyla typ člověka, který by komentoval na sociálních sítích něčí postavu, protože nikdy člověk neví co daná osoba má za sebou. Když Nelča nakousla to, že sociální sítě ničí lidstvo souhlasila bych s tím. Ačkoliv jsem sama na sociálních sítích dost závislá myslím si a z vlastní zkušenosti vím, jak dokážou sociální sítě zničit ať už kamarádské vztahy tak a hlavně především ty partnerské. Pro mě v poslední době jsou sociální sítě především velká motivace k tomu, že jsem začala alespoň trochu cvičit. Když Valča naopak nakousla téma toho, nikdo se neptal na tvůj názor. S tímto názorem souhlasím úplně. Sama si myslím, že každý člověk by se měl vyjadřovat slušně a hlavně na internetu. A když už se mi něco nelíbí, nechávám si to pro sebe a neventiluji to ven. Když Nelča začala mluvila o Beyonce tak jsem viděla, že nejsem jediná kdo posedlost její osobou nesdílí a že nejsem jediná kdo od zní zná sotva pár písniček. Když začala Valča mluvit o středně ošklivých klucích > hezouni mám to přesně taky tak a myslím, že takhle to má většina holek i v mém okolí. Některé unpopular opinios od jejich fanoušků s těmi souhlasím. Jako to třeba, že jsou dvě pohlaví, já tohle nikdy neřešila a myslím, že je to každého věc a ostatní by se do toho neměli plést protože to není jejich starost. Samosebou jsem i shlédla jejich bonus jelikož holky tam podporuji. Když tam holky nakouskly téma, že potrat není vražda, tak částečně to mám stejně jako oni. Když dala Valča další opinions jestli být sama nebo ve vztahu s někým kdo ti za to nestojí, tak s tímhle 100% souhlasím a proto jsem už roky sama. Upřímně ty roky, kdy jsem sama mi něco dali, ale také něco vzali. Za ty roky jsem nejvíce poznala právě sama sebe. S jednou posledních opinions mám sama vlastní zkušenosti, protože před x lety jsem chodila s týpkem, kterému tehdy bylo 16 a mě 25. Ačkoliv jsme se tehdy rozešli doteď je to jeden z mých nejlepších kamarádů.
( staženo z Pinterestu )

Na tento koncept mě přivedla jedna slečna z tohohle blogu a nechala jsem se jí hodně inspirovat. Říkala jsem si proč bych to taky nevyzkoušela. Sepsala jsem si seznam 101 cílů. Snažila jsem si dát cíle, které jsou v mém případě reálné a vymyslet jich 101 byl porod. Držte mi palce. Rozhodně budu dávat vědět jak na tom jsem.

Také jsem po dlouhé době na něco koukla na Netflixu. První co jsem tam zhlédla byl film Letní kemp na který jsem chtěla kouknout už když vyšel, ale nějak nebyl čas prostě. A jelikož miluji filmy, kde se právě zpívá tenhle jsem prostě musela vidět a ptáte se jak ho hodnotím já? Když to začalo, říkala jsem si že to nebude asi můj šálek kávy. A když se to začalo rozjíždět a zpívat věděla jsem, že teď to bude přesně pro mě. I jsem si u toho trochu pobrečela. Rozhodně doporučuji všem, kteří mají rádi filmy, kde se zpívá. ♥
A když bylo pěkně šla jsem si trochu pročistit hlavu na procházku. Vždycky chodím na svá oblíbená místa, hlavně kde nikdo moc není. Nejlepší čas je vždycky po obědě to většinou tam moc lidí není. 

Také jsem se na popud jednoho videa o Valči přihlásila na online terapie. Možná je na čase začít jak své úzkosti, ale i jisté věci z minulosti začít řešit. Terapie byla hrozně fajn a proto jsem se objednala na další.

Také jsem tento měsíc si začala dělat svůj vlastní bullet journal a neskutečně mě to baví, je to pro mě forma relaxace, kdy nad ničím nemusím přemýšlet.

Také jsem plnila diářovou výzvu od Mišky tentokrát bylo téma týdenní či denní plánovač. Nejdříve jsem si nebyla jistá jestli to je pro mě to pravé ořechové, ale nakonec jsem to zkusila a dala tomu šanci. Jsem zvědavá co bude na tento měsíc za téma. Také jsem pekla perník, který jsem chtěla už dlouho zkusit, recept mám uložený dlouho a naprosto přečkal všechny mé očekávání. Byl naprosto božsky vláčný. Kdo by chtěl recept ať mi napíše do zpráv na instagramu. 
V týdnu, kdy jsem měla dovolenou, kvůli odstávce v práci mě ségra se synovcema vzali na výlet a to do pražské zoo, kde jsem nebyla dobrých 14 let. Byl to strašně super výlet trochu jsem vypnula a užila si kluky a taky pokecala dosti se ségrou. 
Taková ta snídaně kdy máte rest day a hlavně máte neplánované volno. Ke konci měsíce dubna jsem se zapojila do challenge s Patáliemi ( tedy s podcastem Liy a Naty ). Vlastně tím jsem začala je poslouchat, ačkoliv jejich podcast jsem znala nikdy jsem ho neposlouchala. Teď za 
Tohle je tzv. moje rutina před spaním. Nejen že si píšu do diáře jaký jsem měla den, kolik km nebo kroků jsem ušla či kolik jsem toho vypila. Také od listopadu si vedu deník a věřte nebo ne píšu tam každý den. Někdy popíšu 3 stránky jindy zase sotva jednu. Je to pro mě relaxace či forma toho že když mě něco trápí vypíšu se.
Tyhle tyčinky jsem sehnala v Bille a moc mi chutnali.
Všeobecně už roky mám ráda tyčinky a věci od Emca a zkusila jsem tyhle jelikož miluji ořechy a kokos. A tohle byli a nebe pro mě.
Tyto tyčinky jsem si opravdu zamilovala. Jsou moje hodně oblíbené hned po těch z aktinu. Moje nejoblíbenější je ta slané arašídy a kešu/kokos.
Tyhle z Penny jsou taky fajn jako nouzovka k svačině ať už doma či do práce. Jsou měkké a velice chutné.
Tahle bombuska mě velice mile překvapila jak mi chutnala. Ani protentokrát nebyla moc tvrdá což dost těhle raw energy tyčinek je.
Tyhle jet bar tyčinky od Eurony jsem si objednala na zkoušku. Vůbec jsem nevěděla do čeho jdu. Zaujali mě ty netradiční příchutě. Některé mi chutnali hodně a jiné naopak méně. Mezi mé favority patří kakao/chilli, letní ovoce/rýžový protein a kakao/kešu. Co se mi na nich líbilo nejvíc, že jsou krásně měkké právě a ten jednoduchý design je taky fajn.
Tento měsíc jsem také spotřebovala 2 produkty z kosmetiky a to šampon od Inecta, který mám už po několikáté a mě hrozně vyhovuje a oční krém od Alverde, který jsem zkoušela poprvé a je strašně fajn. 

Znáte nějaký oční krém s pěkným složením?

Letošní náš čarodějnický slet :D Bylo to fajn odpoledne se ségrou a synovcema, který jsou pro mě nabíječi energie. Také jsem zkoušela nové presety v Lightroomu, kde upravuji poslední dobou jedině svoje fotky.
Také jsem si na konci měsíce udělala radost, koupila jsem si podložku na cvičení jelikož jsem začala cvičit a nechtěla jsem mamce tu její úplně zničit. Nějaké pozitivum to že jsem teď doma má, protože už skoro 14 dní cvičím s přestávkami kdy mám rest day. Také jsem si koupila i dvoje nové boty jedny které miluji pravidelně a jedny po kterých toužím už roky. 

A jaký jste měli duben Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

8 comments

  1. Páni ty jsi toho zažila. :) Ty Flipz slaný karamel bych chtěla ochutnat. Reeses jsem měla zatím jenom jednou a je to závislost, jen ta cena by mě nevadila nižší. Zvířátka jsme už také navštívily, až tento týden, byly jsme v Zoo v Brně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to teda jo. Jo to máš pravdu, cena by nižší být mohla.

      Vymazat
  2. Jestli jsi neviděla ten dokument o Aviciim, tak mohu jen doporučit! :) Od té doby mám Aviciiho ještě radši, jen chudák, že ho dohnali k tom, k čemu ho dohnali :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi krásný duben plný zážitků, hned bych také vyrazila do Zoo. :))

    OdpovědětVymazat