Cvičení za květen 2021


Ahoj! :)
Dneska jsem si pro Vás připravila novou sérií článků, který jsem viděla u Klárky a říkám si, že teď když také cvičím skoro každý den, proč také nepředat mé postřehy a názory na videa podle kterých cvičím a také pohled někoho kdo pravidelně začal cvičit až před týdny, takže jsem prakticky začátečník. Přijde mi to hlavně fajn, protože když si někdo bude chtít zacvičit najde tu inspiraci. Budu ráda, když se podělíte o svůj názor dole v komentářích.

1.5.
volno

2.5.
15 min booty workout od Pamely Reif
Začala jsem teď cvičit podle právě Pamely, když je všude na sociálních sítích a udělat si na její workouty vlastní názor. Když jde o tohle video, bavilo mě a hlavně mě baví, že tam má k tomu písničky ačkoliv já poslouchám ve sluchátkách vlastní hudbu. Jsem začátečník ve cvičení, takže můžu říct, že to zvládnout začátečníci, ale bude Vás bolet všechno. Minimálně v mém případě to tak bylo.


10 min medium booty workout
Další workout, který mě bavil a neumírala jsem u něj naopak jako u toho předešlého právě. Jedu podle plánu pro začátečníky a občas si přidávám nějaká jiná videa se cvičením. 


10 min bicepsy a záda - květnová výzva od Kathie Kk
Tuhle slečnu sleduji na youtube už a když jsem viděla, že bude nějaká cvičící výzva, řekla jsem si proč se nehecnout a nevyzkoušet to a nepřidat si to ještě ke cvičením od Pamely právě. A ačkoliv jsem činky neměla pro začátek jsem to zkusila bez ničeho jen rukami a držení pěsti a i tak mě to bavilo a když jsi před tím dáte 2 Pamely cvičení bude vás bolet absolutně všechno. Myslím, že tohle je pro začátečníky třeba jako jsem já je tahle výzva naprosto skvělá.


5 min daily stretch od Pamely Reif
Tento strečink byl sice fajn, ale rozhodně budu praktikovat spíše jinačí strečinky nakonec celého cvičení, jelikož některé cviky, které tam byli tak jsem si musela upravovat, protože nemám takové nohy jako ona a nebo nejsem gymnastka.


3.5.
10 min trained waist workout od Pamely Reif
Tenhle workout mě taky bavil a rozhodně ho budu cvičit znovu někdy ačkoliv jsem si některé cviky upravovala dle svých cvičících možností. Vážně nikdy jsem nezažila takový pocit po workouty, že jsem se cítila skvěle. 


10 min calorie klier medium workout od Pamely Reif
Tenhle workout byl sice fajn, ale na moje kolena to zrovna dvakrát dobré nebylo. Spoustu cviků jsem si musela upravovat na lehčí verze, které jsem buď viděla u jiných cvičení a nebo jsem si vymyslela vlastní cviky, které jsem znala z dob kdy jsem chodila ještě cvičit právě.


10 min protahování od Péti Elblové
Tohle protahování je extrémně fajn a když jsem ho cvičila poprvé po cvičení a i když jsem zrovna necvičila cítila jsem se fajn, protože kdybych měla cvičit podle Pamely ten strečink to bych nejdříve musela být asi gymnastka. Tohle je pro nás začátečníky jako stvořené právě. Rozhodně je to fajn i ráno pro probuzení. Teď když jsem doma tak to dělám i ráno pro probuzení, když mě bolí záda.


4.5.
volno

5.5.
12 min grow your booty od Pamely Reif
Dneska jsem začala další týden jejího workoutu pro začátečníky. V tomhle videu používá gumičku, ale dá se to zacvičit i když ji nemáte a to jsem byla já, boleli mě nohy a hlavně ruce a především zápěstí ( jelikož mám od asi 18 artrózu ), ale bavilo mě tohle video extrémně moc.


10 min knee friendly booty od Pamely Reif
Což se nedá říct o tomhle, nebylo špatné ale čekala jsem možná právě něco jiného. Příště bych si vybrala spíš to předchozí video než tohle. 


10 min ramena, 10 min prsa a tricepsy od Kathie Kk
Dneska jsem si od Káti dala rovnou 2 videa a byli hrozně fajn. A dají se cvičit i bez činek. Rozhodně nepřestanu s tou její květnovou cvičící výzvou a i po ní její videa budu cvičit, protože za to stojí, hlavně když jste začátečník a nevíte podle čeho a jak cvičit. Rozhodně ona je pro mě dost velkou inspirací jak ve cvičení tak, ale i v jídle.


Nakonec jsem se opět protáhla podle videa od Péti Elblové.

6.5.
Funny - Zed a Jasmine Thomspon/Full body warm up od Pamely Reif
Tenhle typ workoutu jsem ještě nezkoušela, je to taková zahřívačka na další cvičení. Upřímně je to hrozně fajn, rozhodně to dám do mých oblíbených videí na cvičení.


12 min kardio workout od Péti Elblové
Rozhodně tenhle kardio workout také zařadím do mých oblíbenců, protože je to aerobikové cvičení a většinu cviků umím ještě z doby kdy jsem na aerobic chodila. Tyhle cvičení mě extrémně baví i když jsem po nich vždycky extrémně vyprahlá a to jsem nevěděla co ještě přijde.


10 min beginner full body workout od Pamely Reif
Další super video na celé tělo, rozhodně chápu už teď proč Pameliny workouty tak jedou. Ačkoliv některé cviky zvláštně ty planky, tak ty jsem si upravila do vlastní podoby jelikož vzhledem k bolestem paty a tak si to nechci zhoršit.


10 min upper body workout od Pamely Reif
Tohle video bylo fajn, ale nikdy mě tak neboleli ruce jako z tohohle workoutu takže a tak si myslím, že i u mě jako začátečníka to účel splnilo, aby se posílila horní část těla.


Cviky na horní část těla, posilovačka na horní část těla od Ladylabu
Na stránkách Ladylabu jsem našla výzvu na květen a řekla jsem si proč to nezkusit. Čím více cvičení tím budu mít minimálně lepší kondici a byla jsem překvapená jak moc dobré to cvičení bylo ačkoliv jsem neměla ani činky a ani kettlebell. Dají se dost ty cviky upravit i když vybavení nemáte jako jsem to třeba udělala já.


Problémové partie - vnitřní strana stehen a spodní bříško od Péti Elblové
Božínku jediné video kde jsem po 8 minutách skončila, jelikož jsem toho už měla dost a pokračovala jsem v něm další den. Nikdy mě snad tak nebolelo všechno, boleli mě i svaly nebo i věci, o kterých jsem nevěděla, že na svým těle mám. Rozhodně to video na problémové partie je účinné.


Na protažení jsem zvolila opětovné 10 minutové video právě od Péti, které mě naprosto vyhovuje a druhý den mě nic nebolí. Uvidíme po dnešku, když jsem cvičila 1 hodinu 45 minut skoro.

7.5.
Nakonec jsem se tenhle den dám trochu rest den a vyměním si to s jiným dnem právě.

30 min full body stretching, 15 min daily stretching od Pamely Reif
Tyto obě strečinkové cvičení byli v hodně věcech stejně, akorát jeden měl 30 minut a druhý 15 minut. Rozhodně nejsou špatné a v restdayovém dni jako takové protažení je to rozhodně fajn.


8.5.
10 get motivated workout, 15 min dance cardio workout od Pamely Reif
Dobrá videa na rozehřátí právě, byla jsem po těchto videích zpocená až za ušima. Ačkoliv je fakt, že některé cviky jsem si upravovala podle sebe, abych si úplně nezničila kolena. 

Další cvičení bylo na ramena od Káti, které jsem už před pár dny cvičila. Jedu podle jejího plánu, ale občas vynechám, protože záleží co ten den cvičím podle Pamely. Rozhodně, ale její cvičící videa stojí za to vyzkoušet, protože českých cvičících videí, které za cvičení stojí je extrémně málo právě.

Po cvičení na ramena jsem ještě dokončovala cvičení ze čtvrtka na vnitřní stranu stehen a spodní břicho od Péti. Jelikož jsem toho měla plný brejle, řekla jsem si, že si to nechám na jiný den právě, ale i tak jsem byla večer absolutně mrtvá.

Na protažení jsem zvolila opětovné 10 minutové video právě od Péti, které mě naprosto vyhovuje a druhý den mě nic nebolí.

9.5
10 min beginner ab workout, 10 min beginner leg workout a 10 min medium booty workout od Pamely Reif
Tyhle workouty od Pamely byli děsně fajn a dali mi tedy dost zabrat. Rozhodně doporučuji. A ten poslední už jsem jednou cvičila a tak jsem věděla do čeho vlastně jdu. Některé cviky jsem si upravila abych je zvládla na svoji úroveň.


23 min na nohy a stehna, 20 min na vnitřní stehna od Ladylabu
Tyhle dvě videa z jejich květnové výzvy byli naprosto boží. Vyhovují mi z více z hledisek jak z těch že tam mají jak protažení na začátku, tak ale i na konci a úroveň je docela v pohodě, že to zvládnou i lidi co s cvičením začínají právě. Rozhodně doporučuji.


A ačkoliv tam bylo protažení dala jsem si to svoje 10 minutové od Péti a tak nějak už vidím u sebe lepší výsledky, že v některých cvikám se lepším.

10. 5.
15 min beginner full body workout, 8 min sitting too much stretch od Pamely Reif
Tahle 15 minutka byla extrémně dobrá, některé cviky jsem si upravila dle svých fyzických možností, ale rozhodně ho přidám do mých oblíbených videí na cvičení. Upřímně jsem byla zvědavá na to strečinkové 8 minutové video. Přišlo mi jedno z těch lepších co ona právě má. Protáhne vás to všude.


Další cvičení bylo od Káti na bicepsy a záda a strašně ty její videa vyhovují, pač je má krátký a hlavně pro nás začátečníky, který hledají inspiraci co cvičit její videa doporučuji.

23 min energické kardio hiit, 27 min tabata pro začátečníky a pokročilé od Ladylabu
Jejich videa mám ráda, ale upřímně to co jsem cvičila dneska mě moc extrémně nenadchlo, ačkoliv jsem to odcvičila celé což se dost divím, jelikož v půlce druhého cvičení jsem myslela že to nedám, že zemřu. Také mi vadilo nebo spíš teď na to nemám kondici a musela jsem si dost cviků upravovat.


A ačkoliv tam bylo protažení dala jsem si to svoje 10 minutové od Péti a tak nějak už vidím u sebe lepší výsledky, že v některých cvikám se lepším.

11.5
volno

12.5.
Dnešním dnem začínám třetí týden Pamely Reif pro začátečníky. Upřímně se vždycky po cvičení cítím hrozně dobře. 

Tentokrát jsem cvičila 30 min live workoutu na nohy a zadek od ní. Pak 10 minut na břicho a 10 min na prsa a tricepsy od Kačky. Upřímně všechny videa kromě toho na břicho jsem cvičila a tak jsem si nějaké cviky tam i přidala právě.


Zakončila jsem to opět 10 min protažením od Péti Elblové.

13.5.
Jelikož jsem přijela od doktora až po páté hodině a měla jsem za ten den dost nachozeno dala jsem si volno.

14.5.
10 min sicpack workout, 10 min sexy back workout, 10 min toned arms od Pamely Reif
Dneska jsem dala podle plánu 3 tyhle cvičení a boleno mě všechno ačkoliv pár cviků jsem si upravila podle sebe. I tak rozhodně doporučuji


10 min model ab routine od Sanne Vloet
Zkoušela jsem také nějaké i nové cvičící video kterých mám schovaných spousty. Upřímně i když jsem to docvičila nenadchlo mě nějak. Bylo fajn, ale to je tak všechno.



25 min protahování celého těla od Péti Elblové
Završila jsem tímhle protahovacím cvičením od Péti, které mě protáhlo fakt dobřea určitě ho zařadím párkrát do měsíce do své cvičící rutiny. Některé cviky jsem si upravila vzhledem k mým zdravotním potížím, ale doufám, že za pár měsíců tohle bude o něco lepší.


15.5.
15 min oldies dance workout, 10 min rnb workout od Pamely Reif
Tyhle taneční workouty od ní mám ráda doslova se přitom vyblbnu a také je to něco jiného. Je tam prostě mix všeho právě a právě to mě na tom nejvíc baví. 


Další co jsem po těch workoutech od Pamely cvičila je video na bicepsy a záda od Káti. Jedu totiž i její květnovou výzvu a zatím ji do puntíku plním a vidím na sobě jak se zlepšuji a neskutečně mě baví. Nenutím se do cvičení což ze začátku tak bylo, ale možná je to i tím, že se snažím zacvičit si víc videí najednou abych to měla pestřejší.

15 min protažení od Péti Elblové
Zkusila jsem tohle cvičení na protažení od Péti, které je ze všech těch videí nejnovější a také moc dobré. Protáhla jsem se jako nikdy. Člověk třeba u ní vidí posun v těchto protahovacích videí jak se zlepšil právě.


16.5.
10 min sixpack workout, 10 min leg stretch, 8 min sitting too much stretch od Pamely Reif
Dneska to byli více odpočinkové workouty než nějaké ty posilovací, ale i takové tyhle strečinkové dny mám ráda. Člověk u nich absolutně vypne a nad ničím nepřemýšlí.


Pak jsem si dala opět 15 min protahovací cvičení od Péťi a ještě nakonec jsem si dala 10 minut meditace a vypnula jsem všechno a úplně aby mě nic nerušilo. Dneska jsem meditaci zkoušela poprvé tak uvidíme jaké to bude mít výsledky když to budu dělat pravidelně.

17.5.
5 min warm - up od Sharonas Hill
Zase jsem zkusila něco nového a to tohle rozehřívací video. Bylo to fajn, jelikož jsem se zahřála než jsem cvičila ty videa od Pamely.


10 min ab workout, 12 min grow your booty workout od Pamely Reif
Tyhle její videa jsem už cvičila a nikdy víc mě z toho neboleli nohy, je to prostě makačka jako vždycky.

10 min abs workout od Anny McNulty
Ačkoliv jsem u dosti lidí viděla, že to je cvičení pro baletky nebo gymnastky, tak tohle si myslím že vhodné pro začátečníky právě, rozhodně se mi líbilo více než jiná videa od Pamely právě.


Nakonec jsem si dala opět 15 minutové protažení od Péti a ještě k tomu 10 minutovou meditaci, kterou zkouším hlavně abych lépe v noci spala.

18.5. - 31.5.
Jelikož jsem teď začala chodit na rehabilitace s patní ostruhou teď jsem stopla cvičením než dochodím rehabilitace abych věděla jestli mi to pomohlo nebo ne vlastně. 


Doufám, že i Vy se nějakým způsobem v pohodě nebo když je pěkně chodíte ven dobíjet energii ven. 

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

12 comments

  1. Ty jo, tak to je skvělý článek! :) Nacvičila jsi toho fakt hodně :) A když si tělo řekne, že chce na chvíli pohov, je fajn mu ho dopřát, takže si to určitě nevyčítej :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu :) To si nevyčítám akorát teď jestli budou takhle hezké teplé dny budu muset buď cvičit ráno nebo zainvestovat a pořídit si konečně větrák do toho mého pokoje.

      Vymazat
  2. Skvělé a jen tak dál! :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Včera jsem skončila z rehabilitacemi takže můžu opět začít cvičit :)

      Vymazat
  3. Hiit a cardio Tabaca za mě nejlepší. Co se týká Pamely tak jsem četla, že při cvičení špatně navádí a špatně se kvůli ní drží tělo..., nevím co je na tom pravdy. Každopádně já cvičila s pamelou zadek a bylo to hodně náročné :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No každý má rád něco jiného. Je fakt že některé videa jsi dost jedu podle sebe a teď co znovu začínám chodit do práce pojedu úplně jiný režim než když jsem byla doma :)

      Vymazat
    2. Já bych potřebovala nějake cvičení po porodu, je to šílený

      Vymazat
    3. Kamarádka říkala, že je na to spousta fb skupin :)

      Vymazat
  4. Páni, ty jsi z toho zvládla :) Měla bych si z tebe vzít příklad :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo za květen jsem z hlediska cvičení toho zvládla dost červen už byl horší.

      Vymazat
  5. Super inšpirácia. Pamelu mám vážne rada. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat