Můj měsíc červen 2021

Pěkné středeční odpoledne, další měsíc je za námi a to znamená jediné mé shrnutí měsíce.

Kačky druhý kanál kávička poznání se mi hrozně zalíbil, jelikož tyhle historické věci mám ráda. Tento díl o zubařích byl hodně zajímavý, jelikož se zde dozvíš o zubní péči v dávných dobách, ale i to jak vypadali první zubní kartáčky.
Tenhle měsíc jsem shlédla také nějaké seriály tím prvním byl Tři metry nad nebem. Tento se mi obzvlášť líbil, nemusela jsem u něho moc přemýšlet taková ta oddechovka pro ženský. Má to dvě série zatím, které jsem shlédla ani ne za 1,5 dne. Rozhodně doporučuji.
Další co jsem shlédla tak to byl dokument Poslední týdny, který je z konce druhé světové války jak už i sám název napovídá. Období holocaustu mě v posledních letech zajímá více a více a chci se dozvědět o něm hodně. Možná je to zvláštní u holky. Říkám si jak je možné, že se tyhle věci mohli dít a stali se. O tom víc jsem vděčnější za dobu ve které žiju já. 
Také jsem začala opět maličko číst a pokročit trochu ve svých čtenářských knížkách. Momentálně a pořád mám rozečtenou výše uvedenou knížku a ještě jednu ze čtenářské výzvy na kterou bude až ji dočtu tady určitě recenze.

Opět jsem zlehka začala cvičit a po 2 měsících jsem zase začala chodit do práce. Huráááá! :D
No poslechla jsem si také nějaké ty playlisty a tentokrát to byla Miley Cyrus a Avril, kterou jsem poslouchala v době základní školy. Upřímně jsem se rozhodla, že zapojím do tohohle článku i songy, které jsem poslouchala nejčastěji.
Prvním songem je tento Čechomor - Flamendr. Ano i já mám ráda českou klasiku a tím pro mě Čechomor je. Znám jejich písničky, jelikož je mají rádi moji rodiče. Myslím, že pro někoho je to překvapení že dokážu poslouchat něco co poslouchají moji rodiče. Další skladbou je Gryffin, Kyle Reynolds - Best is yet to come. Upřímně písničky od Gryffina mám taky ráda, protože jsou ty taneční a ty já mám v hrozně věcech ráda, že většinou na ně doma tancuji, když mě nikdo nevidí. Další skladbičkou je Lérica, Beret, Lalo Ebrat - Hamaca. Vlastně u mě na Spotify na mě vyskočila a totálně jsem si ji zamilovala, jelikož tenhle styl taky poslouchám dost často a co hlavně miluji je ten jazyk. Dalším songem je tento boží Alvaro Soler - Si te vas. Jeho písničky už pár let poslouchám jelikož miluji španělštinu a tuhle když jsem si poslechla také jsem začala v pokoji tančit. Teď tu mám trochu něco i z českého soudku. Dalším skladbou je Mirai - Volám. Jejich písničky mám ráda. Mají něco do sebe a u některých jsem schopna je poslouchat dokola a dokola. Další českou písničkou je tahle od Evičky Burešové - Malý princ. Když jsem tuhle písničku slyšela poprvé nejen, že mi běžel mráz po zádech tak jsem i brečela. Ty slova mě naprosto dostali, stejně tak ten videoklip. I když sama děti ještě nemám našla jsem si v tom své kouzlo. Nikdy jsem snad neměla takovou husinu jako když slyším tuhle písničku. Vlastně další skladbou je od Maneskin - Beggin'. Myslím, že kdo viděl Eurovizi tak ví. Je fakt, že tahle skupina je moje krevní skupina ♥. Mám už i na Spotify stažené nějaké jejich další písničky. Další, kterou jsem začala dost poslouchat je Lil Nas X - Montero ( Call Me By Your Name ). Když jsem ji slyšela poprvé začala jsem tancovat i u stolu. Stejný případ to byl i u téhle písničky Hrvy, Matoma - Good Vibes. Tenhle styl hudby mám fakt ráda a hlavně když mi není do smíchu, že mě dokáže fakt dostat ze všeho. Moje oblíbená je také 5 Seconds of Summer - Catch Fire. Tuhle skupinu znám pár let a některé písničky fakt naprosto zbožňuji a znám je nazpaměť. Tenhle styl hudby patří prostě mezi ty moje klasiky. ♥ Další co se objevia na mém wishlistě na Spotify oblíbených písniček je tahle Sam Feldt, Vize, Leony - Far Away Fraom Home. Naprosto jsem se také do ní zamilovala, protože tenhle taneční styl mám též ráda, protože když člověku není nejlépe dokáže ti alespoň zlepšit náladu. Minimálně tak to mám já. Nesmí tu chybět také tahle španělská, kde zpívá moje Tini ♥. Mya, Tini, Duke - 2:50 Remix, prostě španělštinu miluji ačkoliv jsem se ji nikdy neučila. Prostě ty písničky mají něco do sebe prostě. Poslední je jedna z písniček, kterou mám ráda i v originální verzi, ale když jsem slyšela tuhle, byla jsem v naprostým šoku. Miley Cyrus, Watt, Elton John, Yo - Yo Ma, Robert Trujillo, Chad Smith - Nothing Else Matters.
Konečně jsem se dokopala a vytiskla si fotky a také je protřídila. Vznikly z toho 4 velký alba plný vzpomínek jak ze současnosti tak ale i z minulosti je to od mého narození až do letošního dubna. Strávila jsem nad tím skoro týden. 
Také tu mám nějaké to jídlo ale i doplňky stravy. Tyhle medvídky mám už několikáté, ale upřímně nevidím moc výsledky oproti jiným doplňkům stravy. Maltesers jsou jedni z těch sladkosti, které mám hrozně ráda a jsem schopna sníst 2 pytlíky za hodinu :D. Tento měsíc jsem dělala velkou objednávku na aktinu jelikož jsem začala chodit do práce a tak jsem potřebovala nějaké zdravější svačinky ať už na doma tak i do práce. Tenhle Vilgain Chocolate Cup je prostě slast pro mojí duši. Tuhle příchuť jsem neměla ještě a je to moc dobrý. Další co jsem nově ochutnala je tahle baked cookie od MyProtein. Rozhodně mi zachutnala a zasytila a právě tohle je něco co potřebuji občas ať už doma nebo do práce.
Další z mých potravinových spotřebovanců jsou tyhle skleničky od MamaDomishy. Lískové ořechy a white brownie jsem měla už několikáté balení, protože to máslo na to jsem závislá. Ty mandle jsem nově vyzkoušela a bože to je něco tak dobrého na moji slast. Musím říct, že já jsem tým MamaDomischy prostě, kdo ji sleduji tak moc dobře ví o čem tu mluvím.
Také mi přišli od Fleppi samolepkou kit na červenec a jiné samolepky kromě těch jejich na vylepšení diáře nepoužívám. Rozhodně za rok si tento roční objednám znovu.
Delší dobu přemýšlím nad epilátorem nebo klasickým holícím strojkem jelikož už mě to klasickou žiletkou nebaví. Jelikož mám tmavé chloupky musím po 2 – 3 dnech se znovu holit a nejhorší je to v létě. Prozatím jsem si koupila tento od Gilette Venus s kterým mám už dřívějška zkušenosti než se úplně rozhodnu ( Máte nějaké zkušenosti s dobrým epilátorem či klasickým holícím strojkem pro člověka s hodně citlivou pokožkou a tmavými chloupky? )
Teď tu mám pro Vás něco z kosmetiky a začneme tou vlasovou. Konečně jsem se dohrabala do konce těchto šamponu. Zdědila jsem je po babičce, které mamka našla když u dědy uklízela. Upřímně Pantene mám ráda a tenhle byl ze začátku fajn, stejně jako ten od Kerastase. Přišly mi dost fajn a říkala jsem si že si je snad objednám znovu, ale teď vím, že rozhodně ne. Po spotřebování se mi udělali neskutečně lupy svědí mě pokožka hlavy a budu se toho teď zbavovat hodně dlouho. Pořád hledám nějaký dobrý šampon, stejně tak něco co by zastavilo to moje šílené padání vlasů.
Další co jsem spotřebovala z kosmetiky byl tento Hydro Feeling od Lavery. Za mě je to fajn produkt, nic převratně skvělého, ale ani nic špatného.
Teď tu je něco z dekorativní kosmetiky. Dělala jsem hodně velkou čistku ve své sbírce kosmetiky. Dost věcí jsem vyhodila, jelikož buď byli prošlí nebo je nepoužívám a na co je zhraňovat. Mezi ně přibili i této řasenka Coutance, byla hrozně fajn, ale upřímně už jsem ji dlouho nepoužila jelikož jsem teď našla hodně dobrou od Yves Rocher, která mi vyhovuje děsně moc. Dalším produktem, který šel je tento set, sice ho používám na denní bázi, ale tento už mám doma věčnost a navíc mám doma další balení. Také co jsem vyřadila a musím si to objednat znovu je tento produkt od Avonu na nehty, jelikož v životě mi nehty nerostli tak hodně rychle jako po tomhle. A co už také dosloužilo nebo spíš já to vyhazuji z důvodu prošlosti je tento fixační sprej též od Avonu. Byl fajn ačkoliv hrozně lepil a tak je čas se podívat po něčem jiném a lepším.

Také jsem si začala opět psát to kolik toho za den sním a vypiji. Jelikož nedostatkem pitného režimu mě bolívá občas a hlavně v těch vedrech co byli hlava. Také jsem si udělala pracovní koutek nebo psací koutek. Abych věčně neležela s notebookem v posteli a nebo i moje plánování v diáři mělo svoje místo, kde to budu dělat a rozhodně je to něco co jsem potřebovala právě. 
Ty vedra nejsou nic pro mě a hlavně v práci je to šílený utrpení když máš na pracovišti 30°C a doma taky :(. Jediným potěšením a dobíjením energie je tenhle špunt a ačkoliv u něj oddechový čas neexistuje i čas strávený s ním je pro mě tak moc vzácný. Jsem zvědavá kdo si pamatuje tuhle hru nebo ji měl taky nebo vaši rodiče. Tenhle fotbálek je u nás legendární. Je ještě po mém taťkovi a jeho bráchovi a my se ségrou jsme ho v dětství milovali. ♥
Už také já mám za sebou první dávku očkování. Myslím, že tohle téma rozebírat tu nebudu, protože si osobně myslím že to je každého věc jestli se očkovat nechá či ne. Nic mi potom nebylo vlastně kromě bolesti ruky v místě vpichu. Ten den jsme slavili mamčiny narozeniny, které měla další týden. Já ji koupila tuhle nádhernou kytici spolu s knížkou a je fakt, že mamka byla dost v šoku.
Moje první aktiňácká cookies, tahle byla s příchutí skořicové mandle a nic lepšího jsem snad neměla. Rozhodně doporučuji všemi 10. 
Další cookieska, která byla nesmírně dobrá a to jsem ani nečekala ačkoliv mám banana bread ráda v sušence jsem ho neměla, ale s těmito tyčinkami mám zatím jen dobré zkušenosti, všechny co jsem měla byli strašně moc dobré a některé si objednávám opakovaně.
Tyto protein pancake jsem měla poprvé. Přivedla mě na ně Adri, kterou sleduji. Jako jsou dobré ne že ne, ale spíš mám radši klasické tyčinky nebo cookiesky.
Bože a naopak tyhle tyčinky byli pro mě strašný překvapení a rozhodně kupuji znovu. Ačkoliv jsem je jedla v trochu rozteklém stavu bylo mi to jedno.
Další z tyčinek z proteinem od MyProtein, která byla extrémně dobrá aniž bych to čekala, také mě dost překvapila. Rozhodně doporučuji.
A čemu jsem naprosto propadla a stala se trochu mojí závislostí jsou tyto cookiesky od Lenny and Larrys. Lepší jsem snad nejedla nikdy, zasytí extrémně dost a mám je na 2x. Vyzkoušela jsem snad všechny příchutě a za mě doporučuji všemi 10.
Také jsem tento měsíc spotřebovala ještě 2 produkty z řady kosmetiky. První byl krém od Yves Rocher, které jsem měla k adventnímu kalendáři. Byl fajn i když prostě nevím jestli je to po něm nebo něčem jiném, ale pak se mi udělalo na tváři pigmentová skvrna asi nebo nevím co to je. Přešla jsem teď zpět na můj oblíbený od Ziaji takže uvidíme. Dalším produktem byl tenhle čistící gel od Nae, jejichž kosmetiku jsem zkoušela poprvé a tenhle gel byl dost fajn, když vezmu poměr, cena, kvalita a výdrž. Rozhodně chci od této značky zkusit ještě nějaké věci. 
Konečně jsem také přečetla nějakou knížku. A tuhle jsem přečetla za 1 den. Recenze bude brzy. Mornštajnové knížky mám ráda, z důvodu toho jak skvěle se čtou. Četla jsem všechny a rozhodně doporučuji si minimálně aspoň jednu knížku od ní přečíst. 

A jaký jste měli červen Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

10 comments

  1. Maneskin neobišli ani mňa. Tú pesničku mám v hlave už asi dva týždne

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Seriál Tři metry nad nebem mám rozkoukaný, začala jsem s druhou sérií a taky se mi seriál líbí, je to fajn oddychovka :) Mirai mám taky ráda, jejich nový song je super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, hlavně když nechceš moc přemýšlet. Ano ten song je super :)

      Vymazat
  3. Měla jsi super červen plný zážitků, ať je takový i červenec. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy, určitě mrknu na ten seriál na Netflixu, vypadá zajímavě :)
    Jinak též poslouchám některé interprety jako moji rodiče a Čechomor mi přijdou fajn :) Jinak za sebe mohu doporučit mou nejoblíbenější zpěvačku a to je Marina, mohla by se ti líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, ráda předám nějaké inspirace ostatním. Jo Čechomor jsou velmi fajn, jo určitě se na ní podívám. :)

      Vymazat
  5. Na vlasy zkus tablety od Renovality - Renohair. Mám s nima skvělé zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho pokukuji po nějakých produktech právě od Renovality

      Vymazat