Cvičení za červen 2021

 Ahoj :)
Po měsíci Vás opět vítám u mého cvičícího měsíčního shrnutí. Tentokrát to bude spíše půlměsíční shrnutí.



1.6. - 11.6.
Pořád jsem chodila na rehabilitace a tak jsem necvičila abych viděla jestli to má nějaký účinek.

12.6.
Funny - Zed a Jasmine Thomson/Full body warm up, 20 min full body beginner workout, 6 min everyday stretch od Pamely Reif
Tento warm up už jsem jednou cvičila ( odkaz na video je předešlém článku za květen ). Byla to dobrá rozehřívačka. Ty ostatní dva workouty byli moc fajn, ale spousta cviků jsem si upravila podle sebe jelikož jsem skoro měsíc necvičila. Takže to chtělo pomalu.


10 min na prsa a tricepsy od Kathie_kk
Jelikož jsem před měsícem musela cvičení stopnout tak jsem musela stopnout i Kátinu květnovou výzvu. Teď v ní budu pokračovat. Tohle jsem už několikrát cvičila a je to moc fajn i pro začátečníky nebo i pro někoho kdo se chce nějakým způsobem, alespoň trochu hýbat.

13.6. - 14.6.
volno

15.6.
15 min protahování od Péti Elblové
Jelikož jsem zase začala chodit do práce, tak jsem se rozhodla dosti změnit strategii mého cvičení. Nepojedu podle žádného programu nebo tak. Každý druhý den jsi dám jedno nějaké cvičící video abych se alespoň nějak hýbala a nepřepálila. Dneska jsem si dala protahovací video od Péti, které už jsem cvičila a jelikož mě z práce bolí rameno, cvičení je jediné jak to alespoň trochu zmírnit.

16.6.
15 min cvičení na ramenní kloub, 6 minut uvolnění na krční páteř a ramena
Jelikož jsem začala chodit do práce a bolí mě jak krční páteř, tak ale i ramena dneska jsem zkusila kombinaci obojího a mám v plánu to cvičit vícekrát do týdne posílit rameno.


17.6.
6 minut na uvolnění krční páteře a ramen, 8 minut office yogy
Tyhle cvičení byli hrozně fajn trochu se mi uvolnili ramena a hlavně krční páteř, která mě z práce z toho celodenního sezení fakt bolí.


18.6.
15 minut cvičení na krční páteř
Tohle cvičení bylo také fajn, zkouším různá cvičení právě na páteř a tak ne nic drastického prostě něco lehoučkého právě přes týden když chodím do práce.


19.6. - 21.6.
volno

22.6.
8 minut office yogy
Dneska jsem si dala opět kancelářskou jógy. Trochu něco na protažení, abych se mohla hýbat.

23.6. - 30.6.
volno

Tak a to je za tenhle měsíc všechno. Já to cvičení ve vysokých teplotách naprosto nezvládala. Tím, že jsem začala znovu chodit do práce tak jsem byla ráda, když jsem si, ale snažila jsem se alespoň jednu cestu ať už do práce nebo z práce jít pěšky. 

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Super tipy na cvičení, často nevím, do čeho se pustit a tohle si hodím do záložek. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo není za co ráda předám inspiraci dál, třeba to bude někomu vyhovovat také jako mě.

      Vymazat
  2. To je fajn, že se o sebe tak staráš. :)
    Moje cvičení je teď takové nijaké... nějak mi chybí chuť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo hlavně je fakt, že díky tomu se cítím lépe a hlavně i moje záda mi to dost vrací:). Jo to já měla taky ze začátku když jsem po kratší pauze začala pomalu cvičit, chyběla mi chuť, ale pak jsem si našla plán podle kterého jedu a vlastně mě to začalo vyhovovat lépe než předtím když jsem cvičila skoro každý den. :)

      Vymazat