Můj měsíc červenec 2021

Pěkné středeční odpoledne! 
Další měsíc je za námi a to znamená jediné shrnutí mého měsíce července.

Jelikož jsem minulý měsíc poprvé do tohohle článku zařadila i nové písničky, které jsem našla na Spotify. Další várka bude i dnes. První songem je tato španělská písnička Alvaro Soler, Cali Y E Dandee - Maňana. Bože já ty španělský písničky vážně zbožňuji, tahle se hned stala mojí oblíbenou. Tancovala jsem při ní když jsem uklízela, ale i v koupelně :D♥. Další, která jsem přibyla je tahle novinka od Imagine Dragons - Wrecked. Jejich písničky mám hrozně ráda, je to ten můj styl, který fakt poslouchám nejvíce a dokáže mě dostat přesně tam kam potřebuji. Dalším songem je Nebe, Katarina Knechtová - Planý poplach. Další jedna z mála československých písniček, kterou jsem si zamilovala. Má v sobě příběh a něco a když ji poslouchám cítím při ní některé vzpomínky na které se prostě nedá zapomenout. Možná jsem blázen si řeknete další nějaká španělská písnička. Nil Moliner - Solo. Mají náboj, taneční hudbu jsem měla vždycky ráda a dokáže při ní tancovat a upřímně si myslím, že při některých španělských písničkách by mě nikdo z mých blízkých kamarádů nepoznal. Další písnička je od mé oblíbené české kapely ♥. Udg - Ještě jednou, znám spoustu jejich písniček a poslouchám ji už spoustu let. Jejich muziku mám prostě ráda a naživo jsou snad ještě lepší. Fresquito, Mango, Aitana - Mándame Un Audio ( Remix ), tak tahle pecka u mě jede teď doslova každý den, protože tyhle věci mám prostě ráda. ♥ Další peckou pro mě je tento song Sigala, Rita Ora - You for me. Další co teď poslouchám skoro každý den. Další kterou jsem našla a vryla jsem mi do paměti je Marshmello, Jonas Brothers - Leave before you love me. Jonas Brothers jsem poslouchala x let zpátky a jejich hudbu se mi vždycky moc líbila. Možná nikoho nepřekvapí jakou další skladbu tu mám. Resquito, Mango, Rosin de Palo - Cuando acabó todo, vlastně tuhle písničku jsem našla úplnou náhodou či omylem a zalíbila se mi natolik, že jí sem musím prostě dát. Láska na první pohled ♥. Další španělská písnička, kterou jsem našla omylem nebo spíš na mě vyskočila. Fresquito, Mango - Ya no volverán. Prostě tenhle typ jak muziky, ale i španělského jazyka mám fakt ráda ♥

Tento měsíc jsem se pomaličku, ale jistě pustila do cvičení. Článek na to očekávejte brzy. Ačkoliv jsem chodila z práce občas dost unavená 30 - 45 minut na cvičení tak do toho jsem se dokopala a je fakt, že alespoň mě trochu přestali bolet ty moje ramena a záda.

Také jsem dělala nějaké menší nákupy. Jelikož jsem si trochu vytřídila šatník potřebovala jsem i nějaká spací trička jak tomu u nás doma říkáme. Tohle jsem sehnala Pepcu, k tomu jsem přibrala ještě bílé ponožky a ručníček do koupelny. Dále jsem si pořídila tyto zvýrazňovače od Stabila a tenhle Bullet Journal, jelikož si chci dělat vlastní diář na příští rok ( 3 měsíce už mám hotové, je to náročné totiž ). Z kosmetiky jsem si pořídila tento zklidňující čistící olej, jelikož ten co mám od Alverde mi pomalu, ale jistě ubývá tak abych měla něco až mi dojde úplně. Stejně tak jsem doplňovala zásoby co se týče séra s vitamínem C. Už asi 3x jsem měla od Nivey a tak jsem si řekla, že si koupím jiné a porovnám je oba. 

Také jsem se koukala na hudební pořad ke 30. letům skupiny Šlapeto. Někdo si řekne vždyť je do hudební styl, který poslouchají moji rodiče či moji prarodiče. Prostě byl to pěkný pořad plný písniček. 

Také přišel první Lepikaro box který jsem si přeobjednala a jelikož jsem milovník papírenských věcí ( kamarádka ví :D ) a mám toho doma málo :D. V tomhle boxu byli produkty s motivem něžná zahrádka. Na fotce můžete vidět jeho obsah a já jsem z něho naprosto nadšená ♥

Co mi také opět přišlo je měsíční kit od fleppi. Naprostá krása, jejich samolepky mám hrozně ráda a využívám je rovnou hned do dvou svých diářů.

Pak jsem spotřebovala těchto dost věcí. Skoro všechny jsou z aktinu a jsou neskutečně dobré. Za mě můžu aktin jedině doporučit, znala jsem ho ještě dříve než ho začali všichni na svých sítích propagovat a měli s nimi spolupracovat. Netvrdím také že občas je to i pro mě samotnou otravné stejně jako spolupráce z about you.

Dokopala jsem a dočetla i tuhle knížku, která putuje ségře k svátku, který bude za pár dní mít a taky v ten den vyjde i recenze tady na blogu. 
Taková ta pohodička, když rodiče odjeli na týden pryč :D
Zkouška nového receptu. Dopadl na výbornou, bylo to děsně dobrý. Recept zde.

Jinak se nic zásadního v tomto měsíci nestalo, jelikož jsem nic extra zajímavého nedělala vlastně. Chodila jsem pořád do práce, hodně jsem také odpočívala, zažila jeden z nejhezčích večerů za poslední dobu.

A jaký červenec jste měli Vy?

Vaše Epilepsyylife






You Might Also Like

8 comments

  1. joooo, cvičení je boží když se člověk dokope. právě začínám v nový práci a většinou dojdu domů už pěkně vyfluslá, ale pokusím se to změnit :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu. To znám já chodím hodně často domů absolutně vyfluslá, že třeba i 3 hodiny po tom spím hlavně při ranní, při odpolední dojdu domů a během pěti minut co si lehnu do postele spím jako dudek.

      Vymazat
  2. Cvičit se teď snažím často, jelikož mě to baví :) měla jsi super červenec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se upřímně do cvičení nenutím právě, nechci to s ním zase přehání, když chodím ještě do práce a když necvičím chodím minimálně každý den do práce a z práce pěšky a 5 km mám jen to fikne. Děkuji :)

      Vymazat
  3. Taky zbožňuji španělské písničky, dokonce jsem se kvůli tomu začala španělštinu učit! :D jinak krásný nákupy, asi všechno bych si koupila nejraději taky! :D A s tím Aktinem to naprosto chápu, já tam nakupuju už 6 let :)

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé konečně někdo stejný, já je začala poslouchat co jsem objevila kouzlo Violetty :D Já minimálně už 3 roky, ještě před tím než z toho byl takový bum. :)

      Vymazat
  4. Fajn červenec, ne každý měsíc musí být mega záživný, hlavní je, že se nic nějak extra nepokazilo a byl pohodový :) Knížka mi zní povědomě. Palačinky bych chtěla zkusit a ta písnička od Alvara je úžasná, také ji poslouchám. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda srpen je a bude o něco víc záživný jelikož mám teď před dovolenou a také mě víkendová narozeninová párty mé nejlepší kamarádky kam se fakt těším. Jo ty jsou fajn a Alvara mám hodně ráda ♥

      Vymazat