Cvičení za červenec 2021

 Ahoj :)
Tak konec dalšího měsíce skončil a to znamená jediné moje shrnutí co jsem v měsíci odcvičila. Minulý měsíc to bylo jen tak zlehka a jelikož když jsem tento měsíc dělala veliký úklid našla jsem takový cvičící plán a tak jsem podle něho celý měsíc jela.

1.7. - 2.7.
volno ( procházky z práce a do práce je takový menší cvičení pro mě ) :D

3.7.
15 min kardio bez skákání od Péti Elblové
Cvičení od Péti mám dost ráda už jsem jich několik zkusila. A tohle se mi dost líbilo, hlavně z toho důvodu, že ze zdravotních důvodů skákání pro mě není přijatelné hlavně kvůli kolenům. I tak se u toho zapotíte. Rozhodně zkuste.


30 min na ruce a břicho s činkami/vlastní váhou od Kathie kk ( na konci i protažení )
Tohle je naprostý masakr, myslela jsem že umřu přitom. A i když člověk nemá činky dá se to zacvičit a upozorňuji, že budeš zpocená až kdo ví kde a bude tě bolet naprosto vše alespoň tak to bylo u mě. Rozhodně doporučuji.


4.7.
volno

5.7.
15 min kardio bez skákání, 10 min protažení od Péti Elblové
Dneska jsem si ještě před snídaní dala cvičení a tentokrát opět kardio od Péti, které jsem cvičila v sobotu a pak jako vždycky 10 minutové protažení, které provádím vždycky po každém cvičení. Snažím se pomalu a nepřepalovat ty cvičení a zatím je to fajn a cítím se i dobře, když jeden den cvičím a druhý mám pauzu.

6.7.
volno

7.7.
10 min rozehřátí
To jsem si jela podle sebe a ne podle žádného cvičení

15 min kardio bez skákání, 10 min protažení od Péti Elblové
Dnes opět kardio a protažení od Péti, které mám ráda a za druhé jsem z něho zpocená až na prdeli jak se říká.

8.7.
volno

9.7
5 min warm - up od Sharona´s Hill
Tato malá rozehřívačka byla hodně fajn. Cvičila jsem ji naposledy asi před měsícem myslím. 


12 min zábavné kardio bez skákání a 15 min protažení od Péti Elblové 
To zábavné kardio cvičení bylo fakt dobré. Cítila jsem se fakt dobře a boleli mě ruce po tom extrémně. Rozhodně doporučuji. Co se týče toho protažení, ty mám od ní fakt ráda. Vlastně od nikoho jiného protahovací cvičení ani necvičím, jelikož mi tyhle extrémně vyhovují.


10 min na břicho, 10 min na ruce a záda od Kathie kk
Cvičící videa od Kačky mám též ráda, protože je to pořádný a extrémní záhul. Její cvičení na břicho jsem už párkrát cvičila a nikdy víc mě nic nebolelo. A to cvičení na ruce a záda je fakt dost záhul. Mě extrémně dost asi pomohlo na moje bolavý záda z práce. Uvidíme co budu říkat za měsíc po tomhle plánu cvičení. Jeden den cvičení druhý den volno.


10.7.
volno

11.7.
5 min warm - up od MadFit
Další super rozehřívací video pro začátek, bylo super a rozhodně si ho zacvičím znovu.


20 min na nohy a zadek,15 min protažení od Péti Elblové
Tohle cvičení bylo super. Zapotila jsem se u něj. Její videa mám ráda a určitě ho zapojím znovu do své cvičící rutiny, kterou teď zkouším a uvidíme jak to půjde. Ačkoliv je toto video pro těhulky, zacvičit si ho mohou i netěhotné. Samozřejmě na konec jsem si dala její 15 minutový protahovací workout, vždycky mě druhý den nic nebolí.


10 min na břicho, 10 min na ruce a záda od Kathie kk
Tato kombinace cvičení na břicho, ruce a záda od Káti je naprostý masakr, i když u některých cviků vidím sama jak se zlepšuji. Zjišťuji ale že jsi brzo asi koupím ty nejlehčí činky abych trochu posílila své svalstvo.

12.7.
volno

13.7.
Dneska na plánu nebylo klasické cvičení, ale trochu rychlejší procházka, kterou teď mám skoro každý den a to do práce a z práce. Upřímně mě to vždycky dost bodne po práci, že se ještě trochu protáhnu ačkoliv z práce mě bolí dost nohy.

14.7.
volno

15.7.
15 min kardio bez skákání, 10 min protažení  od Péti Elblové
Upřímně tohle cvičení je super a po náročných dnech v práci si občas zacvičit je to dobrý relax právě.

16.7. - 17.7.
volno

18.7.
10 min kardio bez skákání, 15 min protažení od Péti Elblové
Tentokrát jsem zkusila nové kardio video bez skákání a dost jsem se zapotila. 10 minut byla extrémních byla jsem zpocená až kdo ví kde. Nakonec celého svého cvičení jsem dala zase 15 minutové protažení, které se fakt hodí.


10 min na ruce a záda, 10 min na břicho od Kathie kk
Tyhle workouty cvičím pravidelně a rozhodně stojí za to je cvičit pravidelně. Upřímně chci vidět výsledek po měsíčním cvičení. Tak uvidíme.

19.7.
volno

20.7.
10 min protažení od Péti Elblové
Hned na začátku těchto cvičících článků jsem si ujasnila, že k Vám budu na 100% upřímná. Dneska byl přesně ten den, kdy se mi úplně cvičit nechtělo, jelikož jsem byla úplně ko z práce. Do nějakého kardio workoutu už vůbec ne a tak jsem si aspoň dala 10 minutové protažení. Nechci se úplně do cvičení nutit, protože v práci mám dost pohybu a proto domácí cvičení necvičím právě každý den.

21.7. - 31.7.
Nebudu lhát teď to dost se cvičením flákám. Tím, že chodím do práce nasbírám 10 000 kroků jen to fikne a hlavně když byli ty pařáky, tak mi není moc dobře a na cvičení nemám ani pomyšlení. I když je fakt že se snažím, alespoň nějaká ta procvičovací cvičení nebo nějaké protahování cviky dělat, protože mým zádům a ramenům to dost pomáhá.

Jak jste na tom se cvičením v těchto parných dnech Vy?

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Jsi dobrá a sice podle Peti necvičím, ale mám ji moc ráda :) Z počátku jejího startu jsme se na instagramu sledovaly vzájemně a občas si i napsaly... :) Je v pohodě holčina a moc šikovná.
    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já mám ráda už delší dobu. Až teď v posledních měsících ji sleduji a rozhodně je pro mě dobrou motivací toho, že i když někdy nemám náladu na cvičení může se člověk nějakým stylem hýbat.:)

      Vymazat
  2. Skvělá inspirace na cvičení, na videa ráda mrknu! :)

    OdpovědětVymazat