Čtenářská výzva: Julie Caplin - Cukrárna v Paříži

O téhle spisovatelce už jsem slyšela hodně a to nejen ze strany své sestry, která už četla od ní dvě knížky a pro kterou je i tato. Také jsem hodně chváli viděla na sociálních sítích a to hlavně na instagramu, proto jsem se rozhodla, že si také nějakou přečtu.
 
Hlavní hrdince Nině táhne skoro na 30 ( pomalu jak já, ale mě už 30 je :D ) a ještě neví , co bude dělat až vyroste. Zkusila hodně zaměstnání, ale u ničeho nevydržela dlouho. Tápe a premýšlí co se svým životem dál. 
 
Naskytne se ji najednou nabídka odjet do Paříže a pomáhat s cukrářským kurzem bratřina kamaráda Sebastiana. Háček je v tom že od něj hlavní hrdinka v minulosti zažila velké zklamání, když se do něj zamilovala, ale on její city neopětoval.  Od té doby ho neviděla a nemá ho příliš v lásce. Sebastian na tom je hodně podobně, není z této možnosti nadšený, i když má nohu v sádře a pomocníka či pomocnici potřebuje, protože chodí o berlích v Ninu vůbec nevěří. Pořád v ní všichni vidí jen tu nejmladší sestričku. Avšak Nina si usmyslí a všem dokáže, že umí být samostatná a tuhle výzvu zvládne.

Sebastian je ze začátku na Ninu pekelně hrubý ( já bych ho za to chování zabila ), ale naštěstí si Nina najde přátele mezi účastníky kurzu. Ačkoliv má hodně práce a Sebastian ji toho naloží více než jsi upřímně myslela, stihne i tak si užívat s Paříž a to dokonce i s novými přáteli a pracovat na něčem co je zatím pro Sebastiana tajné a když se to podaří bude to naprostá pecka!

Tato knížka je moc povedený oddechový román přesně na léto. Je přeslazený dobrotami z cukrárny a není zde žádná mega love story, což bylo fajn. Romantiky mi zde přišlo tak akorát, abysme si užili i ti, kteří ji máme rádi, ale zase aby ji neměli někteří čtenáři až po krk. Musím říct, že po těch thrilletech a knížek z období druhé světové války, byla tato knížka krásně odpočinková. Je to už třetí kniha ze série Romantické útěky od stejné autorky a ačkoliv jsem ty předchozí dvě nečetla ( mám ale v plánu ), vím že až budu mít zase náladu na nějakou romanťárnu tohodle tytu. Od ségry vím, že knížky na sebe nijak nevazují, takže je úplně jedno, kterou knížkou od ní se začne. 

Příběh se moc krásně četl a nakonec jsem si oblíbila všechny postavy a to i dokonce toho nabručeného Sebastiána. Jelikož už někdy od 15 miluji všeobecně Francii a i Paříž, kam se chci jednou podívat, úplně na mě dýchla atmoséféra a zasnila se trochu v Paříži s někým a že někde tam najdu takovouhle útulnou cukrárnu. Čtenáře podle mě umí skvěle vtáhnout do děje. Já dokonce na posledních stránkách i zabrečela a pokud hledáme něco na letní čtení. Tohle maximálně doporučuji.

Četl jste někdo Cukrárnu v Paříži a jaký jste měli zní dojem?
 
Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. To znie ako super knižka. Momentálne mám rozčítaných viacero sebarozvojových kníh a už mi chýba niečo na odľahčenie. Ďakujem za tip, pôjdem sa na ňu do kníhkupectva pozrieť ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  2. To může být moc fajn počteníčko. Miluji Paříž a její téma v knihách a ve filmech.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto jak dělané, já taky miluji Paříž a už léta se toužím tam podívat a čekám na tu pravou příležitost tam jet. :)

      Vymazat
  3. Právě jsem začala číst Kavárnu v Kodani, tak jsem zvědavá a tento díl mám v plánu hned potom! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kavárnu si mám v plánu přečíst po té knížce co čtu teďkon :)

      Vymazat