Můj měsíc srpen 2021

Pěkné středeční odpoledne!
Další měsíc je za námi a to znamená jediné shrnutí mého měsíce srpna.
Také i tento měsíc tu pro Vás mám nějaké nové písničky. První písničkou je tato disco písnička Drive od Clean Bandit, Topic, Wes Nelsona. Roztancovala mě na první dobrou. Není to styl který bych poslouchala pořád, ale jednou za čas jo. Dalším songem je Dermot Kennedy - Better Days. Upřímně, když jsem tu písničku slyšela poprvé měla jsem naprostou husinu z ní a to se málokdy u mě stává u nějaké písničky. Většinou když dostanu z nějaké hned na první poslech husinu je to pro mě známka toho, že je fakt boží ♥. Jedna z těch novějších byla tahle pecka od metyou - V telefonu. Další taneční peckou je tahle boží písnička Alok, John Legend - In my mind. Ačkoliv je to novinka cítím z ní něco i ze svých vzpomínek z minulosti, které mi občas chybí a každý rok na to vzpomínám.
Tak zase další song z latinskoamerické hudby Tiago PZK, LIT killah - Entre Nosotros. Tahle písnička byla naprostá láska na první poslech. ♥ Další moc hezká písnička z které mi běhá mráz po zádech. Flyleaf - There for you, na tohle mám Spotify ráda, že ti najde písničky které neznáš. Stejný příběh je i s touto písničkou In this moment - The fighter, kterou jsem předtím neslyšela nikdy. Absolutně jsem si ji zamilovala, někdy když ji slyším vyjadřuje i mé pocity, které mám. Písničku, kterou jsem si fakt zamilovala a mám z ní husinu. Shinedown - How did you love. Vůbec ji neznám stejně jako tu skupinu. Sixx:A.M - Maybe it´s time, tuhle skupinu či písničku neznám taky a líbí se mi ta muzika strašně moc. Další pro mě nová a i hodně emociálně oblíbená písnička Breaking Benjamin - Ashes of Eden. Upřímně nevím proč jsem ji tak moc oblíbila a cítím v ní prostě tolik co se teď snažím jít tak nějak dál, ale jsou věci, které potřebují čas než to prostě vstřebám a budu moc jít dál. Další skvělým songem je tento Panic! At the disco - Dying in La. Zní mi pořád v uších. :D Stejně tak jsem si zamilovala další písničku od Shinedown - Get up. Je to prostě moje krevní skupina, říkám si jak to, že jsem je neobjevila už dříve. Další písnička, která mě naprosto dostala a při které jsem měla husí kůži Cold - Quiet Now. Jedna z českých písniček, která se mi fakt zalíbila Mňága a Žďorp - Třetí tajemství. Pak tu mám další pár písniček z české scény tentokrát z nového alba od Argemy. Dalším skvělou písničkou je tato slovenská pecka I.M.T.Smile - I want you. Tu jsem si strašně oblíbila a zamilovala ♥ Pokračování mých oblíbených songů je tu. Dalším oblíbeným songem je tahle nová od Jamese Arthura - Avalanche. Ta se mi doslova vryla do srdce ♥. Tyhle zpěváky ( Dan + Shay ) jsem neslyšela pár a když na mě na Spotify vyběhly poslechla jsem ji to jejich nové album. Písničky, které se mi nejvíce líbily byli Steal my love, Good things. Dalším songem, který můžu poslouchat nonstop je ItaloBrothers - Daydream. Zamilovala jsem si písničku. Dalším songem je song mé jedné z nejoblíbenějším zpěvaček, vždy čekám na každý její song. Tini, Manuel Turizo - Maldita Foto ♥ Můžu ho teď poslouchat fakt dost, některé dny, kdy mi nebylo úplně psychicky dobře mi právě tenhle song zachránil moje rozpoložení. Další objevená písnička je tato Alesso, Marhmello, James Bay - Chasing Stars. Taky jsem si ji totálně zamilovala ♥ Stejně tak jsem zamilovala i totu písničku ♥♥♥ R3HAB, Sigala, JP Cooper - Runaway. Další song, který jsem objevila před pár dny OneRepublic - Someday. Hrozně pěkný a rozhodně Vás roztančí, alespoň mě roztančil. Alan Walker, Georgia Ku - Don't you hold me down, bože tuhle písničku zbožňuju, stejně jako tu od Eda Sheerana - Visiting hours.
Konečně po x měsících jsem se dokopala a ke své klasické objednávce na Aktinu jsem si dokoupila i činky. Začínám z lehčíma abych se úplně neodrovnala, i když teď moje cvičení trochu pokulhává. Zaprvé v těch teplejších dnech kolem 30°C mi to nedělá dobře a navíc chodím vyčerpaná z práce.
Tyto fotky byli focené kolem 7 ráno, když jsem šla na 2. dávky očkování. Jestli ptáte, jak jsem na tom byla po tom, tak mi bylo vcelku v pohodě. Akorát mě bolela ruka pár hodin po vpichu stejně tak, že jsem ten den měla průjem a nevolnosti. Upřímně jsem byla ráda, že ten den jsem měla v práci dovolenou.
Jedna momentka z rodinného opékání špekáčků.
Jako každý měsíc mi přišly samolepky z fleppi. Tentokrát jsem si k tomu přiobjednala desky na samolepky, kterých začínám mít nějak moc. :D Ještě dále jsem si přiobjednala bílá gelová pera na dělání bullet journalu na ty mé černé listy v různých tloušťkách.

Než jsem odjela na dovolenou hodně jsem odpočívala, ale také jsme slavili mamky a ségry svátek. Upřímně bylo hodně zvláštní první jejich svátek slavit ho bez babičky.


Tenhle nádherný výhled jsme měli z mamkou z pokoje v Rakousku kam jsme vyrazili s rodinnými známými a cestovní kanceláří Intertrans Plzeň. Byl to prodloužený víkend v Tyrolsku s koly. Tohle bylo zrovna když jsme se ubytovali v městečku Landeck.
Další den nás autobus odvezl k nádraží a vyrazili jsme podél řeky Inn po cyklostezce až do Innsbrucku. Mezitím jsme se zastavili v městečku Stamp a bylo i smočení nohou a ty boží výhledy fakt stáli za to. Poté když jsme dojeli do Innsbrucku, kde na nás čekal autobus jsme se šli podívat do města nachvíli.
Pak jsme se ubytovali v hotelu Alpenkönig v Reith bei Seefeld. Čtyřhvězdičkový hotel. Myslím, že všichni co jsme měli za pokoje jsme větší pokoje neviděli pro dva :D 
Poslední den nás autobus z ubytování odvezl na kraj Innsbrucku k hradu Ambras. Kde jsme si prohlédli zahrady. A měli jsme tam pár i zvířecích kamarádů :D Poté jsme vyrazili na kolech směr Wattens. Na to jaké hlásili počasí bylo docela fajn počasí. Tenhle prodloužený víkend byl strašně fajn, vypnula jsem a to jsem fakt teď potřebovala.
A za pár dní byl víkend, kdy moje nejlepší kamarádka ačkoliv opožděně slavila 30tiny. Byl to super víkend, který jsem si užila a hlavně trochu více vypnula mozek :D


Mám tu něco málo ze spotřebovaných produktů z řady kosmetiky. První je čistící peeling na vlasy a vlasovou pokožky od značky TRESEmmé. Byl to dost fajn produkt a je fakt, že mi dost pomohl, zmizeli mi po tom jak lupy tak i svědění hlavy, ale hlavně ty menší boláčky ve vlasech. Další co jsem konečně spotřebovala je tahle maska od Elseve. Byla fajn jako změnu abych pořád neměla jen ty od Garnier, ale upřímně ty od Garnier jsou mnohem lepší. Další co jsem zkoušela je tento olejový odličovač od Alverde. Naprosto mi vyhovoval a našla jsem kouzlo dvojitého odličování a pomalu vidím rozdíly. Perlové sérum s vitamínem C a E od Nivey už mám xté balení a naprosto mi vyhovuje. Teď momentálně zkouším sérum s vitamínem C od Astrid. Tenhle šampon z Tesca je pro barvené vlasy a je fajn, ale u nás doma se moc neohřeje jelikož já mám dlouhé vlasy jak týden :D a mamka naopak krátké :) Konečně zařveme 3x huráá a spotřebovala jsem micelární vodu od Garnieru. Micelární vodu používám dost výjimečně a vždy si po ní opláchnu obličej a tohle jsem naučila i mojí nejlepší kamarádku a o to mám větší radost. Další co muselo už jít do koše je tento double elixir od Elseve jelikož své nejlepší čase už má za sebou. Mám ho ráda a už mám několikáté balení. Rozhodně doporučuji. Poslední je moje stálice a to jsou odličovací tamponky, které mě v poslední době vydrží dlouho a to se každé ráno i večer odličuji. Teď jsi kupuji už jen ze 100% bavlny. Jako poslední tu mám tenhle oční krém od Ziaja. Ačkoliv jsem vyzkoušela více krému na oči, pořád se vždy k němu vracím jelikož konzistencí a za tu cenu mi nejlépe sedí.
Teď něco málo k těmto potravinových spotřebovaným produktům. Převážnou část mám z aktinu, zatím jsem nenašla lepší proteinové tyčinky než mají na jejich eshopu. Mají jich tam nepřeberné množství. ( Budu ráda když mi dáte tipy ještě na nějaké fakt dobré, které bych měla vyzkoušet ). 

K čemu jsem se dokopala je to, že do práce a z práce chodím pěšky. A tak za tento měsíc mám nachozeno docela dost. ¨

A jaký srpen jste měli Vy?

Vaše Epilepsyylife




You Might Also Like

12 comments

  1. Věci od Vilgain vypadají moc dobře a většinu z nich se už delší dobu chystám vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já je mám taky ráda a pravidelně tam objednávám :)

      Vymazat
  2. Na Aktinu taky často objednávám a mají tam výborné věci! A z tvého článku mě nejvíc zaujala věta, že chodíš pěšky do práce. Skvělyy, jen tak dál😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! Ráda objevuji, ale nové věci tam :) Chodím jak se dá, teda pokud v práci nestojím celý den, ale snažím se minimálně jednu cestu do práce chodit do práce pěšky :) Děkuji ♥

      Vymazat
  3. Teda, slušná nálož fotek... :D a písničky na začátku jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je já vím :D jo mě se to taky líbí, ráda dám tipy ostatním na pěkné písničky :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek.. Tyrolsko je nádherné.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké zážitky, srpen sis určitě užila naplno. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :) Užívám si věci mnohem více než kdy dříve :)

      Vymazat