Změna blogu!

Krásné odpoledne přeji. Dnes to bude hodně krátký článek, spíše takový informační článek pro mé sledovatele. O změně vzhledu na blogu už jsem koketovala někdy od jara. Pořád jsem měla něco a vůbec jsem na to neměla čas. Šablona, kterou jsem měla byla sice fajn, ale poslední dobou mi tam začali vadit některé nedostatky. Říkala jsem co s tím a když se mi naskytla příležitost volna byla to možná známka toho udělat věc, kterou odkládám dlouho. Chtěla jsem prostě něco jiného i když jsem věděla, že to bude běh na dlouhou trať. Sice to bude možná ještě trochu chvilku trvat než se s tím trochu naučit fungovat, ale rozhodně sem s tím fakt spokojená.


Jak se Vám nový vzhled líbí? 



      Vaše Epilepsyylife


You Might Also Like

4 comments

  1. Podle mě moc hezké! Ale nejdůležitější je aj tak to, aby se to líbilo hlavně Tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! O tomto vzhledu už jsem přemýšlela delší dobu právě :) Právě minulý vzhled už mě čím dál více přestal bavit a také se mi přestávat více a více líbit :)

      Vymazat
  2. Moc hezká změna, v jednoduchosti je krása! :)

    OdpovědětVymazat