Můj měsíc září 2021

 Pěkné středeční odpoledne!
Měsíc zase utekl jak voda a je tu mé shrnutí.
Tak i tento měsíc mám pro Vás nějaké nové písničky, které jsem si oblíbila. Začala bych skupinou Pilot, kterou jsem objevila díky Fíně na instagramu. Z jejich nového alba se mi nejvíce zalíbili písničky Budeš to ty, Život dobrý a Nic nevadí. Další kapelou, který vydali nové album a z něhož jsem si moc oblíbila 2 písničky ( Říkejte mi katastrofa a Horizont ) je kapela Platonic. Když jsem je slyšela poprvé naprosto jsem si je zamilovala, měla jsem z nich husinu a teď mi dost často jedou nonstop. Další písničkou, která mi tak nějak přirostla k ♥ je Čechomor - Chlumecký zámek. Myslím, že právě Čechomor je česká naprostá klasika. Další album a jeho písničky, které jsem si zamilovala je od zesnulého Davida Stypky Bandjeez. Nejvíce jsem si oblíbila písničky Mňam, Domů, Marie, Růže, Tvoje oči, Farmářům, Dýchej. Další mojí oblíbenou písničkou je tahle novinka od Abde se Sebastianem - Afrodita. Oba zpěváky mám ráda a tuhle jsem si naprosto zamilovala ♥. Dalším songem je I want it all od The Script. Jejich písničky mám ráda a jsou pro mě dodáním energií, že to nemám vzdávat ( jen pár lidí ví ). Taneční hudbu moc neposlouchám, ale jsou písničky, které hudbou mě prostě dostanou a mám z nich husí kůži. Přesně tak je i tato Mike Perry, Isak Danielson - Save me now. Tak na tuhle písničku jsem se těšila. Předčila všechna má očekávání. Spolu na draka - Ještě jednou, měla jsem z toho husinu jak prase. Totálně mě ta písnička rozplakala. Lana Del Rey - Arcadia je písnička kterou jsem objevila a naprosto mě dostala hudbou, ale i textem. Další taneční písnička Armin van Buuren, Davina Michelle - Hold on, která mě naprosto dostala a měla jsem z ní husí kůži. Oblíbila jsem si ji strašně moc. ♥ Bože když mi na Spotify začala hrát tahle písnička Rock and roll all nite od Green Day začala jsem tancovat, jelikož tahle je skupina je moje srdcovka prostě. One voice children´s choir - You will be found je sbor, který už poslouchám pár let a vždycky poslouchám každou jejich písničku a z každé jejich písničky mám totální husí kůži na rukou ani nevím jak. Další písnička End of me od Billy Talent, Rivers Cuomo. Právě Billy Talent je moje skupina z pubertálních let a občas si na ně vzpomenu a jejich starší i nové písničky mám ráda i teď. Nebyl by to měsíc, aby tu nebyla nějaká španělská písnička Non dire una parola od Baby K, Alvaro Soler. Zamilovala jsem se totálně. ♥ Další písničkou je 24/5 od Mimi Webb. Ta mi přirostla hrozně k srdíčku a mám z ní strašně husí kůži. Další hodně moje oblíbená písnička je Watermelon sugar. Je to cover od Harryho Stylese nazpívaný mou oblíbenou Markétkou Frank. Její covery mám ráda. Hlas má neuvěřitelný. Do teď nechápu čeho všeho je ona schopná, je pro mě dosti velkou inspirací. Další cover, který mám hodně ráda. Tentokrát jde o španělskou píseň Desde cuando, kterou nazpívali Agustín Bernasconi spolu s Tini Stoessel ♥. Kdo ví Tini je má oblíbená zpěvačka a tenhle cover je boží ačkoliv je staršího data ♥. Další co do teď nechápu jsou písničky, které zpívají děti v zahraničních verzích hlasu. Občas tahle koukám verze i třeba starší a když jsem poprvé slyšela tuhle písničku, kterou miluji už roky koukala jsem na ten notebook s otevřenou pusou. Tekli mi slzy, protože tahle písnička je pro mě hodně srdeční záležitost. Do teď nechápu jak takhle výborně můžou v těch letech zpívat. Máme tu další sérii písniček, objevili se mi na Spotify v novinkách nějaké písničky, které jsem si oblíbila. Například Aitana - Berlin, Sebastian Yatra - Tare, Iowa - 140, Jmena - Corazón de cemento ( feat Chili Fernandez ), Dima Billa - Ты не моя пара atd.

Na začátku září jsem byla s rodiči a rodinnými přáteli na víkend v Praze a tady je malá ukázka dobrého vínka, které jsme si rozdělali do divadelním představení Cabaret Calembour: Plejtvák v divadle Ypsilon. Představení se nám všem přítomným líbilo a to i mému taťkovi což je co říct.
Další den jsme zamířili ze Smíchovského nádraží do Nalžovice - Chlum ( 2,5 hodiny busem to chceš ). Ihned po výstupu jsme si dali oběd z jedné z místním restaurací. Poté jsme pokračovali přes Nalžovické Podhájí až ke Křížku, kde začíná naučná stezka Drbákov - Albertovy skály. Bylo to dosti náročné, ale výhledy byli krásné i přesto teplo. Nakonec jsme za celý den celkově ušli asi 13 km.
V neděli jsme šli procházkou z pražského hlavního nádraží až do Muzeum Kampa na výstavu Jiřího Šalamouna ( ten který nakreslil Maxima Fíka ). Jeho výstava byla velice zajímavá, ale některé kresby byli trošku morbidnější. Zakončili jsme to obědem v restauraci nedaleko Národního divadla a poté zmrzlinou ve Světozoru.
Také jsem po dlouhé době zašla do kina. Trochu jsem vypnula a vůbec mi nevadí, že jsem šla sama. S tímhle já problém nemám. Tentokrát jsem šla na film Zátopek, který jsem chtěla vidět. Byl naprosto skvělý a i slzičky ukáply. Obdivovala jsem herce hlavní postavy Emila Zátopka jak skvěle zahrál jeho výrazy. 
Udělala jsem nějaké ty selfie fotky a fotky v zrcadle aneb jak vypadají mé přirozené vlasy :D 
Také jsem tento měsíc si koupila tyhle věci jak holek z Acupofstyle, jejichž diář už mám několikátým rokem a jsem s ním spokojená ( každý rok ho dostávám k svátku od taťky ). Každý rok si k němu objednávám i tužky. Tentokrát jsem si objednala ty z minulého roky, jelikož ty letošní jsou ve výrobně ještě. Tentokrát jsem si ještě objednala mňamky od značky Mg, které už jsem jednou měla a jsou naprosto skvělý a všem je doporučuji.

Také jsem byla v měsíci září s rodiči na 2x přeloženém koncertu Spirituál Kvintetu. Ačkoliv původně měla jít teta, nakonec jsem šla já. Ačkoliv to není hudba, kterou bych poslouchala některé písničky od nich znám a bylo to skvělý naprosto jsem vypnula a i zazpívala a druhý den jsem nemohla mluvit.
Hned druhý den jsem si vyhledala na youtube nějaké koncerty z letošního roku a první co jsem našla je můj milovaný Divoký Bill. Ten poslouchám roky a prostě je to jedna z mých zaručených českých klasik co se týče českých skupin. Další koncert, který jsem si poslechla jsou Queenie. Slyšela jsem je poprvé i když o téhle věrné kopii slavné skupiny Queen jsem už slyšela. Jejich písničky mám ráda některé jsou moje srdcovky. Další koncert, který jsem si pustila je koncert skupiny Jelen. Jejich písničky mám taky extrémně ráda. Další koncert, který jsem si pustila je Ruggero je to koncert k jeho novému albu, který jsem si naprosto zamilovala.
Také mě s sebou na výlet do Kutné Hory a malé minizoo Ringelland vzali mý kamarádi. Upřímně tohle jsem potřebovala vypadnout a trochu vypnout hlavu.
Také jsem něco viděla na Netflixu. Začala bych posledním dílem Stánek s polibky 3, bylo to pěkný a pobrečela jsem si trochu u toho. Dalším filmem, který jsem viděla tentokrát, ale s kamarádkou byl Takový normální kluk. Bylo to hezký, prostě taková ta holčičí romanťárna. Dalším hodně velkým bizárem byla tato randící show Sexy příšerky. Dost jsme se u toho s kamarádkou pobavili a rozhodně doporučuji těm, kteří mají rádi takovéhle bizáry. 

Také by to nebyl měsíc kdy bych neposlouchala nějaké podcasty. Většinou je poslouchám dost často před spaním právě. Mezi mé oblíbené u kterých poslouchám každou epizodu jsou Patálie, Sarkastické kafe, Černá a bílá, Opravdové zločiny a Příběh co se opravdu stal ( do komentářů můžete klidně napsat vaše oblíbené podcasty ).
Také jsem dočetla knížku do čtenářské výzvy a tak brzy očekávejte moji malou recenzi. 
Tyhle dva kosmetické produkty jsem konečně vypotřebovala. Byli hodně fajn ačkoliv ten gel na obličej od Eurony si už znovu neobjednám jelikož jeho vůně mi dost vadila. :)

Jaké září jste měli Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Super pesničky na inšpiráciu...

    OdpovědětVymazat
  2. Nevěřím, že u někoho vidím G-Eazyho😍ja ho miluju, takže jsi na mě teď udělala dojem :D a moje září bylo sice hektické, protože stěhování, nová práce a tak, ale bylo super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něho narazila úplnou náhodou :) je fakt, že si plánuji poslechnout i další nějaké jeho písničky :)

      Vymazat
  3. Do Kutné Hory bych se ráda někdy podívala.. Zatím jsem neměla možnost.. Mám ji celkem daleko.. Kanibala jsem taky četla.. :) docela se mi líbil..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jednou za čas si tam udělám výlet i když to zrovna blízko taky nemám. To mě se líbil hodně a mám doma už i druhý díl.

      Vymazat