Čtenářská výzva: Robert Bryndza - Kanibal z Nine Elms

 


Ahoj, dneska tu pro Vás mám další knížku do mé čtenářské výzvy, kterou jsem zdolala. Také je to první knížka od Bryndzy od kterého jsem si už dlouho chtěla něco přečíst. Po přečtení této knížky si plánuji přečíst předešlou sérii s Erikou Fosterovou. 

O tomhle autorovi jsem slyšela tolik a tak jsem byla zvědavá na tuhle knížku, která mě svým námětem zaujala a proto jsem ji darovala mamce k loňským Vánocům. Nevěděla jsem upřímně co od toho čekat, ale jakmile jsem ji začala číst, věděla jsem že je to trefa do pevného bodu. Jeho styl psaní se mi hodně zalíbil, mám tyhle styly psaní ráda a ty především díky krátkým kapitolám, díky nimž knížka utíká strašně rychle. Upřímně jsem si trochu déle zvykala na hlavní postavu Kate. Také se mi líbilo to, že v knížce se střídá několik pohledů na děj ( to mám ráda ). Knížka, ale i samotný příběh se odvíjí svižně, rozhodně se při čtení nenudíte. Knížku bych moc nedoporučila čtenářům či čtenářkách, kteří jsou tzv. "větší citlivky", protože autor občas zachází až do nechutných, drsných detailů jako je vykusování masa z těla žen a podobně.

Přestože budu muset ještě trochu více hlavní postavě Kate přijít na chuť, těším se na další setkání v novém příběhu. Všem ostatním čtenářům tuto knížku vřele doporučuji. 

Četl jste někdo tuhle knihu?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Tak to je knížka přímo pro mě! :D Miluji thrillery a napínavé detektivky, nemůžu se pak od čtení odtrhnout. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to je Pájo něco pro tebe, já mám v plánu si přečíst další díl, který mám doma, jelikož ho dávám jako dárek k Vánocům mamce :)

      Vymazat
  2. Tuhle od Bryndzy jsem ještě nečetl. Mám za sebou čtyři kousky s Fostervou, kdyby sis chtěla přečíst moje recenze, jsou všechny tu https://www.inlivi.cz/s/robert-bryndza-recenze/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty mám v plánu si také jednou přečíst. Mám je na svém wishlistu také. O nich jsem slyšela taky hodně a myslím si že se mě budou dost líbit.

      Vymazat
  3. Už jsem o něm slyšela samou chválu. Zatím jsem teda nečetla od něj nic. Miluji Thrillery nebo Detektivky či hororory. Já bych mohla doporučit knížku Pacient od Fitzka je to psychothriller a je za mě je to jedna z nejlepších co jsem četla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně jeho knížky mohu jen doporučit :) Jo to já thrillery, detektivky a občas horory mám taky ráda. Nějak ty knížky trochu střídám. Rozhodně se kouknu a když mě to zaujme dám to na můj wishlist knížek, které si chci přečíst, který je už teď dlouhý jak týden :)

      Vymazat