SKINCARE ROUTINE

Ahoj! Dlouho už tu nebylo nějaké to beauty okénko a už delší dobu jsem chtěla napsat o mé aktuální péči o pleť, protože ta se dost změnila od poslední článku. Upřímně bych ráda časem zařadila sem na blog více beauty článků, protože čím jsem starší, tím více je mi jasnější jak důležitá je pravidelná péče o pleť. To radši odfláknu líčení, i když nikdy jsem nebyla ten typ holky, který by se nějak extrémně líčil. Vždy mi stačila řasenka, občas korektor když už ty kruhy pod očima šly dost vidět, zapudrovalo se a jde se. Teď jsem teda k tomu přidalo i obočí. Možná je to i tím, že mi je už 30 a také, že jsem začala koukat na videa od Skincare s KarolPravidelná péče o pleť je něco jako ranní a večerní čištění zubů. Díky spolupráci s Benu jsem si mohla vybrat nějaké další produkty a trochu vylepšit svoji každodenní rutinu.
Některé z produktů obměňuji, aby si moje pleť jen na jeden typ produktu. Tím, že jsem nikdy neměla hodně špatnou pleť. Občasné pupínky se mi dělají a myslím, že takové pleti, kterou mám můžu děkovat genetice právě. Také tyhle produkty berte jako mé doporučení jelikož jsem s nimi spokojená, protože dělají svojí práci tak jak mají. V posledních měsících se mojí rutinou stalo odličování metodou double cleasing a to jak ráno tak večer a rozhodně mohu doporučit, já sama po pár měsících viděla rozdíl minimálně v tom, že mi začalo trochu mizet černé tečky na nose. 
Moje péče se ráno výrazně změnila jako první si ráno vždy vyčistím obličej nejprve micelární vodou a ihned po tom si vždy umyji obličej vodou. Poté nanesu čistící gel od Biodermy, který mi naprosto vyhovuje. Zase omyji obličej a osuším malým ručníkem, který mám speciálně jen na obličej. Poté se namažu krémem na obličej ( momentálně používám tento od Biodermy ), nově také zkouším CBD bioaktivní sérum od Saloosu ( tak uvidíme co mi to z ekzémem na těle udělá ). Poté aplikuji sérum, momentálně používám vitamin C od Astridu a jako další vyzkouším další sérum s vitamínem C ( od značky La Roche Posay ). Zatím co nechávám sérum působit si vyčistím zuby, kde už spoustu let používám kartáčky Curaprox na které nedám dopustit a samozřejmě pastu a ústní vodu, kterou zrovna máme doma. Poté aplikuji denní a oční krém ( ty teda střídám ). Nakonec aplikuji SPF mlhu s faktorem 30 od Biodermy ( přes den ještě aplikaci SPF mlhy opakuji ).
Jelikož aplikuji už pár měsíců metodu double cleansing, který jsem objevila díky Karol používám na odličování a další večerní péči více produktů a musím uznat, že vidím dostatečně velký rozdíl. Začínám olejovým odličovačem, který dám na suchou pleť ( dobře odstraní veškerý makeup ). Momentálně používám od Nivey, ale v zásobě mám ten od Planthé jelikož tuhle značku už toužím dlouho vyzkoušet ( tak uvidíme ). Poté si ve vlažné vodě navlhčím ruce, kdy se to změní v mléčné vodě a poté znovu opláchnu. Pak nanesu čistící gel od Biodermy, který používám ráno. Po jemném osušení ručníkem si na vatový tamponek nastříkám růžovou vodu ( momentálně mám od Purity Vision, která nádherně voní narozdíl od té předešlé a dočistím obličej. Poté se namažu krémem na obličej a i CBD sérem, které teď nově zkouším. Umyji si ruce otřu do ručníku na ruce a nanesu na obličej sérum s niacinamidem od Revolution Skincare a nechám působit a taktéž jako ráno si mezitím vyčistím zuby. Jako poslední krok nanesu noční krém a oční krém ( ty také pravidelně střídám ). Zhruba 1 - 2x týdně si dávám scrub nebo masku od Yver Rocher, ale ne vždycky to strikně dodržuji.

A jaké produkty ve vaší rutině používáte Vy? Ráda se inspiruji.

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Bioderma je skvělá, vyhovoval mi od ní čistící gel. I ostatní produkty vypadají dobře a je super, že jsi s nimi spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji ráda a hlavně mi pomáhá dost s mým ekzémem, který mám :) Jo sem a je fakt, že u některých bych už ani neměnila :)

      Vymazat
  2. Biodermu mám hrozně ráda a podle mě ve skin care nesmí chybět. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zpočátku začínala s jednou věcí od Biodermy a teď mám doma už 4 produkty na které fakt nedám dopustit.

      Vymazat